خرید اقساطی تلویزیون با حکمت کارت

تاریخ انتشار:
1403/2/18 15:12:34

یکی از روش‌های خرید تلویزیون با شرایط عالی استفاده از کارت‌های حکمت است. برای خرید اقساطی تلویزیون با حکمت کارت به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی تلویزیون با حکمت کارت


خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس مدل GTV-55LU821S سایز 55 اینچ

آیا به دنبال خرید اقساطی تلویزیون با حکمت کارت هستید؟ ما اینجا هستیم تا شما را به خواسته تان برسانیم. در دسته لوازم خانگی، اگر به دنبال تلویزیونی هستید که در کنار زیبایی و ظاهر، مشخصات فنی قابل قبولی نیز داشته باشد. ما تلویزیون 55 اینچ جی‌پلاس مدل 55LU821S را به شما معرفی می‌کنیم.

این محصول با کیفیت از تکنولوژی فوق پیشرفته EDGE بهره برده و طراحی بسیار کم قطر، ظریف و منحصر بفردی را به خودش اختصاص می‌دهد. در این مقاله از این تلویزیون پیشرفته بیشتر برای شما خواهیم گفت و روش‌های خرید قسطی تلویزیون با حکمت کارت را به شما معرفی خواهیم کرد.

این تلویزیون با دارا بودن 16 گیگ حافظه داخلی و CPU چهار هسته‌ای، یکی از پیشرفته‌ترین و قوی‌ترین تلویزیون‌هایی است که می‌توانید به خریدن آن فکر کنید. شما می‌توانید بر روی این تلویزیون نرم افزارهای مختلفی را نصب کرده و همزمان از حضور در دنیای تکنولوژی لذت ببرید. این تلویزیون از حافظه خوبی بهره‌مند است و همین ویژگی فرصتی را پیش روی شما می‌گذارد تا فیلم‌ها و برنامه‌هایی که دوستشان دارید را بر روی حافظه آن قرار داده و سر فرصت تماشا کنید. 

از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون دارا بودن 2 درگاه USB است. شما می‌توانید از این قابلیت استفاده کرده و از هارد اکسترنال یا فلش مموری جهت ذخیره یا پخش فیلم و موسیقی بهره ببرید، البته این همه ماجرا نیست. 

شما می‌توانید از دستیار هوشمند این تلویزیون که نامش ESHARE می‌باشد استفاده کرده و تلویزیونتان را به تلفن هوشمندتان وصل نمایید. شما با کمک این نرم افزار می‌توانید برنامه‌های مورد نظر در گوشی شما را به تلویزیون هوشمندتان منتقل کنید، همچنین این عمل به صورت برعکس نیز قابلیت اجرا دارد.

ناگفته نماند که با کمک این برنامه شما می‌توانید تلفن هوشمندتان را تبدیل به کنترل کرده و شبکه‌ها را تغییر دهید، همچنین ذکر یک قابلیت جالب دیگر که با این برنامه نیز ارتباط دارد در اینجا خالی از لطف نیست. شما می‌توانید با استفاده از تلفن هوشمندتان در فضای تلویزیون وبگردی کنید و اینها تنها بخشی از امکانات این تلویزیون هوشمند می‌باشند. 

خرید قسطی تلویزیون با حکمت کارت دیگر یک رویا نیست!

این تلویزیون به صورت نقد و اقساط به فروش می‌رسد، شما می‌توانید با خرید اقساطی تلویزیون با حکمت کارت صاحب یک تلویزیون پیشرفته شده و از تماشای تلویزیون بیش از گذشته لذت ببرید.

تلویزیون 55 اینچ جی‌پلاس مدل 55LU821S یک سینمای خانگی است. این سینمای خانگی با استفاده از بلندگوهای قدرتمند 20 وات دو کانال، فرصت مناسبی را برای مخاطبان فراهم می‌‍آورد تا آنها از کیفیت تماشای فیلم در فضای خانه لذت ببرند. امکانات این تلویزیون به قدری عالی و سطح بالا هستند که به راحتی شما را از تهیه لوازم جانبی به منظور رسیدن به کیفیت ارتقا یافته‌تر بی‌نیاز می‌کنند. 

لازم به ذکر است که این تلویزیون با بهره‌مندی از قابلیت HEVC به شما امکان تماشای برنامه‌های شبکه‌های داخلی با کیفیت HD و 4K را می‌دهد و این تنها با وجود قابلیت HEVC امکان پذیر می‌باشد.

آیا با وجود تمام این مزایا و قابلیت‌ها در انتخاب و در خرید اقساطی تلویزیون با حکمت کارت شک دارید؟ البته لازم به ذکر است که با توجه به شرایط و اوضاع اقتصادی حال حاضر غیر ممکن نیست که عده زیادی از افراد، قدرت خریدن این تلویزیون را نداشته باشند. اما نگران نباشید ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تا صاحب آن چیزی که می‌خواهید شوید.

شما می‌توانید به صورت نقدی و قسطی این تلویزیون را بخرید. به منظور خرید قسطی تلویزیون با حکمت کارت، می‌توانید به وبسایت www.ghesticlub.com مراجعه کنید. یادتان باشد که ما اینجا هستیم تا خرید نقدی و خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس برای شما دیگر یک رویا نباشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی کولر گازی هایسنس

خرید اقساطی کولر گازی هایسنس
در روزهای گرم تابستانی وجود کولرگازی می‌تواند بسیار بر روی راحتی شما تاثیر گذار باشد. برای خرید اقساطی کولر گازی هایسنس به بخش سرمایشی...

خرید اقساطی ماشین لباس شویی جی پلاس

خرید اقساطی ماشین لباس شویی جی پلاس
برند جی پلاس محصولات بسیار باکیفیتی دارد. برای خرید اقساطی ماشین لباس شویی جی پلاس به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم...