خرید اقساطی گوشی a22

تاریخ انتشار:
1403/2/22 18:31:57

یکی از جدیدترین گوشی‌های میان رده برند سامسونگ مدل گلکسی a22 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی a22 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال مراجعه کنید.


خرید اقساطی گوشی a22

معرفی گوشی a22

اگر قصد خرید قسطی گوشی a22 را دارید باید بدانید این موبایل، یکی از جدیدترین موبایل‌هایی می‌باشد که توسط شرکت کره‌ای سامسونگ تولید و رونمایی شده است. شرکت کره‌ای سامسونگ در ژوئن 2021 این تلفن همراه را به دنیای تکنولوژی معرفی کرد، اما بین این معرفی تا عرضه شدن گوشی سامسونگ a22 در بازار فاصله بود. این موبایل در جولای سال 2021 در بازارهای جهانی عرضه شده است. 

اگر بخواهید بدانید که آیا گوشی a22 با سری‌ها و رده‌های قبلی خود تفاوت عمده‌ای دارد یا خیر باید بگوییم تفاوت‌هایی بین این موبایل و رده‌های قبلی آن وجود دارد. اما شباهت‌های زیاد و چشمگیری نیز بین a22  و رده‌های قبلی وجود دارد. شرکت کره‌ای سامسونگ علاقه زیادی به معرفی مدل‌ها و رده‌های مختلف دارد. در ادامه در خصوص ویژگی‌ها و مشخصات فنی موبایل a22 توضیحاتی را ارائه می‌کنیم. 

ویژگی‌های و مشخصات گوشی a22

قبل از خرید اقساطی گوشی a22 باید در مورد مشخصات و ویژگی‌های فنی این موبایل اطلاعاتی داشته باشید. این موبایل دارای نسبت نمایشگر به بدنه 83 درصد می‌باشد. رزولوشن نمایشگر a22 نیز 399 پیکسل در هر اینچ می‌باشد و نرخ نوسازی تصویر آن 90 هرتز است. 

این موبایل وزن نسبتا کمی دارد. شرکت سامسونگ و سایر تولید کنندگان موبایل سعی می‌کنند؛ موبایل‌های خود را با وزن کم تولید کنند، زیرا امروزه ساعت‌های زیادی از روز افراد مختلف موبایل خود را در دست می‌گیرند در نتیجه موبایل باید وزن کمی داشته باشد. وزن این گوشی سامسونگ 203 گرم می‌باشد. جنس بدنه این گوشی پلاستیکی است.

سیستم عامل این موبایل مانند سایر موبایل‌های سامسونگ اندروید می‌باشد که اندروید آن اندروید 11 است. پردازنده مرکزی a22 هشت هسته‌ای می‌باشد. یکی دیگر از تفاوت‌هایی که این موبایل با سری‌های قبلی خود دارد تنوع در حافظه گوشی a22 می باشد. گوشی a22 در چند مدل با حافظه‌های گوناگون عرضه شده است. یکی مدل آن حافظه 64 با رم 4 گیگابایت دارد. برای خرید قسطی گوشی a22 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

همچنین 3 مدل دیگر با حافظه داخلی 128 ورم‌های 4، 6 و 8 عرضه شده است. دوربین گوشی a22 دارای یک لنز 48 مگاپیکسلی، یک لنز 5 مگاپیکسلی اولتراواید و یک لنز 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق است. دوربین سلفی این موبایل نیز یک لنز واید 8 مگاپیکسلی می‌باشد. باتری این موبایل 5000 میلی آمپر ساعت می‌باشد. سامسونگ a22   دارای حسگر اثر انگشت در کنار موبایل بوده و 5G می‌باشد. 

این موبایل همچنین دارای شتاب سنج، ژیروسکوپ و سنسور مجاورت و اسپیکری با جک 3.5 میلی متری می‌باشد. سامسونگ A22 دارای GPS بوده و در رنگ‌های مشکی، سبز، بنفش و سفید در بازارهای جهانی عرضه شده است. 

چگونگی خرید اقساطی گوشی a22

سایت قسطی کلاب امکان خرید قسطی گوشی a22 را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی موبایل از شرکت‌های طرف قرارداد سایت قسطی کلاب اعتبار دریافت کنید. 

البته باید توجه داشته باشید این موبایل نسبت به امکانات و ویژگی‌هایی که دارد قیمت بسیار مناسبی دارد. در نتیجه با توجه به مناسب بودن قیمت گوشی سامسونگ a22 می‌توانید این تلفن همراه را به صورت نقدی خریداری کنید. اگر بودجه شما کمتر از قیمت کل این موبایل می‌باشد می‌توانید به اندازه میزان کسری خود اعتبار دریافت کنید. 

شرکت‌های طرف قرارداد سایت قسطی کلاب این امکان را برای شما فراهم آوردند که مدت زمان بازپرداخت و مبلغ اقساطی که باید برای گوشی بپردازید را خودتان از بین گزینه‌های موجود انتخاب کنید.

سایت قسطی کلاب به غیر از فروش قسطی گوشی a22 کار فروش قسطی انواع کالای دیجیتال را نیز انجام می‌دهد. با خرید اقساطی گوشی a22 از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی s22

خرید اقساطی گوشی s22
گوشی s22 سامسونگ در سال 2022 روانه بازار شد. برای خرید اقساطی گوشی s22 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

خرید اقساطی گوشی z fold 4

خرید اقساطی گوشی z fold 4
برای خرید اقساطی گوشی z fold 4 با قیمتی استثنایی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید...