تبلت قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/30 02:30:14

استفاده از کالاهای دیجیتال مانند تبلت ها در زندگی امروز به یک مساله کاملا طبیعی و حتی لازم تبدیل شده است. از طرفی قیمت این کالاها در ماه های اخیر به میزان زیادی افزایش یافته است. برای خرید قسطی انواع تبلت ها می توانید به بخش کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

تبلت قسطی

موارد استفاده از تبلت اقساطی

اگر مدل زندگی و کار شما به گونه ای است که نیاز زیادی به تایپ کردن ندارید، اما صفحه نمایشی بزرگتر از یک گوشی موبایل نیاز دارید، بهترین گزینه برای شما تبلت ها هستند.

همان طور که می دانید، قیمت کالاهای وارداتی مانند کالاهای دیجیتال در ماه های اخیر به میزان زیادی افزایش داشته است؛ از این رو قسطی کلاب با ارائه امکان خرید قسطی برای کاربران خود این فرصت را به آن ها داده است که بتوانند تمام اقلام مورد نیاز خود را خریداری کنند.

تبلت قسطی موجود در قسطی کلاب شامل برند های مطرح دنیا همچون سامسونگ، اپل، لنوو، ایسوس و ... می شود و رنج قیمت ها و مدل های وسیعی را در بر می گیرد. در زیر چند ویژگی کلی از تبلت قسطی آورده شده است.

به طور کلی تبلت اقساطی را می توان کالایی میان گوشی های موبایل و لپتاپ ها قرار داد. شاید بتوان مهم ترین کاربرد این محصول را مطالعه کتاب های الکترونیکی عنوان کرد. صفحه نمایش بزرگ این محصول باعث می شود که خواندن مطالب کمتر چشم ها را اذیت کند و تمرکز را بالا ببرد.

همچنین از طریق تبلت اقساطی می توانید به اینترنت دسترسی پیدا کنید و فعالیت های خود در شبکه های اجتماعی را دنبال کنید، کلیپ ببینید، دوستان خود را لایک کنید.

ویژگی مهمی که تبلت اقساطی را به یک کالای دیجیتال جذاب تبدیل می کند، قابلیت حمل بسیار بالا در ان است. شما می توانید هنگام سفر به جای هر وسیله دیجیتالی دیگری مانند لپتاپ ها که وزن زیاد و حجم نسبتاً بزرگی دارند، یک تبلت اقساطی با خود ببرید و در طول مسیر از دیدن فیلم ها و مطالعه و وب گردی لذت ببرید.

استفاده مفید دیگری که از تبلت ها می توان کرد این است که در جلسات کاری می توان آن ها را به همراه برد و یادداشت برداری های لازم را از طریق آن انجام داد.

همچنین در صورتی که از بازی های موبایلی لذت میبرید، داشتن یک تبلت اقساطی می تواند اوقات فراغت بسیار لذت بخشی را برای شما فراهم کند.

در کل تبلت اقساطی انواع مختلف با قابلیت های مختلفی دارند که هر کاربر با توجه به نیاز خود باید اقدام به خرید یک مدل خاص متناسب کند.

در فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب علاوه بر تبلت اقساطی تمام کالاهای دیجیتال را می توان به صورت قسطی خریداری کرد. امکان خرید کالای دیجیتال قسطی فرصت ویژه ای را برای علاقه مندان به دنیای دیجیتال فراهم می آورد که بتوانند کالاهای مورد علاقه خود را صرف نظر از قیمتی که دارند خریداری نمایند.

شرایط خرید قسطی از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب

برای خرید قسطی تبلت و به طور کلی هر کالای دیجیتال دیگری قسطی کلاب شرایط بسیار ویژه ای را ارائه می دهد.  به طور مثال اگر خرید شما زیر هفت میلیون تومان قیمت داشت، به هیچ وجه نیازی به پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت نیست. همچنین هر کاربر می تواند تا سقف ۳۰ میلیون تومان خرید قسطی انجام دهد.

پس از انجام خرید قسطی کالای دیجیتال، کاربر با توجه به تمایل خود می تواند تعداد اقساط خود را بین ۳ تا ۱۲ ماه تعیین کند.

در صورت بروز هر گونه سوال در رابطه با شرایط خرید قسطی از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب می توانید به بخش «سوال دارید؟» صفحه اصلی سایت این فروشگاه مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش نقدی موبایل اپل

فروش نقدی موبایل اپل
موبایل اپل یکی از بهترین‌های دنیا است که مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. یکی از ویژگی هایی که باعث می‌شود، این گوشی نسبت....

لپ تاپ ایسوس

لپ تاپ ایسوس
با تغییرات ایجاد شده در تکنولوژی و روند تغییر در سبک زندگی‌ها، خرید نقدی یا اقساطی لپ تاپ ایسوس یک ضرورت است. برای خرید این کالا به قسطی...