خرید اقساطی تلویزیون هوشمند gplus

تاریخ انتشار:
1403/2/24 15:18:34

برند جی پلاس یکی از بهترین برندهای ایرانی می‌باشد که محصولات منحصر به فردی دارد. برای خرید اقساطی هوشمند تلویزیون gplus به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی هوشمند تلویزیون gplus

مشخصات تلویزیون جی پلاس

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند gplus از جمله طرح‌های اقساطی مقرون به صرفه مجموعه قسطی کلاب به شمار می‌رود. تلویزیون‌های LED برند G PLUS در ابعاد و سایزهای متنوع 32 تا 82 اینچ تولید و بازار مصرف کننده عرضه می‌شوند. فرآیند طراحی و ساخت LED جی پلاس مطابق با فناوری‌های پیشرفته و دانش روز دنیا صورت می‌گیرد. این ویژگی در ارتقای کیفیت و وضوح تصاویر دریافتی از تلویزیون جی پلاس بسیار تاثیرگذار و موثر است.  

یکی از ویژگی‌های خرید قسطی تلویزیون هوشمند gplus به پنل طراحی شده برای این سیستم مربوط می‌شود. در برخی از مدل‌های تلویزیون G plus از پنل های باکیفیت QLED (Quantum dot Light Emitting Diode) استفاده شده است. این قابلیت وضوح و رزولوشن بالای تصاویر را در پی داشته است. 

نمایش میلیاردها رنگ غنی و خالص، تصاویر را به صورت واقعی و زنده کاربر به تصویر می‌کشد. نور پس زمینه پنل‌های QLED به صورت آبی رنگ است. در صورتی که نور پس زمینه پنل تلویزیون‌های LED به رنگ سفید می‌باشد.

تلویزیون‌های جی پلاس متناسب با نوع و مدل در رزولوشن‌های مختلف HD/FHD/UHD به خریداران ارائه می‌شوند. تلویزیون‌های UHD یا 4K، تصاویر را با کیفیت 3840 در 2160 پیکسل در معرض نمایش قرار می‌دهند. برخورداری تلویزیون جی پلاس از قابلیت HDR (High Dynamic Range) تصاویر را به شکل واضح و با جزییات بالا نمایش می‌دهد. همچنین، در پرتو وجود قابلیت HDR، تعداد رنگ‌ها، نمایش رنگ‌ها و میزان کنتراست و روشنایی دستگاه افزایش پیدا می‌کند. 

سایر ویژگی‌های تلویزیون GPLUS

طراحی متفاوت و منحصر به فرد قاب را می‌توان از دیگر ویژگی‌های خرید اقساطی تلویزیون هوشمند gplus قلمداد نمود. طراحی باریک قاب و پایه‌ها، نمای ظاهری جذاب و چشم نوازی به تلویزیون بخشیده است. تلویزیون‌های جی پلاس با قاب‌های سیلور، سرمه‌ای و مشکی طراحی می‌شوند. همچنین، مجهز شدن تلویزیون به سیستم عامل اندروید 9، امکان دسترسی‌های بیشتر و استفاده از برنامه‌های متنوع را برای مصرف کننده محقق ساخته است. 

قابلیت TIME SHIFT از جمله امکاناتی بوده که در هر 4 سری تلویزیون‌های جی پلاس ارائه شده به بازار وجود دارد. با اعمال این ویژگی، قابلیت مشاهده لحظات مهم و مورد علاقه برنامه در حال پخش میسر می‌شود. ویژگی time shift، با ذخیره دقایقی از برنامه‌های در حال پخش، امکان دسترسی به آن را برای کاربر محقق می‌سازد.

لازم به ذکر است که امکان ضبط برنامه بر روی حافظه خارجی، برای تلویزیون‌های جی پلاس پیش بینی شده است. با استفاده از این ویژگی به راحتی می‌توان برنامه‌های در حال پخش از تلویزیون را بر روی فلش یا هارد خارجی ضبط کرده و در زمان مناسبی تماشا نمود.

قابلیت کنترل تطبیقی صدا (ASC) از دیگر ویژگی‌های خرید قسطی تلویزیون هوشمند gplus محسوب می‌شود. این ویژگی ضمن تجزیه و تحلیل محتوای در حال پخش، صداها را با شفافیت و کیفیت مطلوب تری پخش می‌نماید. ضمنا، در ساختار این مدل تلویزیون LED، پورت‌های متنوع مانند ARC/HDMI/OPTICAL استفاده شده است.

نسبت تصویر 16:9، پشتیبانی از قابلیت Dolby، ویژگی Quick Mirror، بلوتوث و گیرنده دیجیتال، سایر مشخصات تلویزیون جی پلاس را شامل می‌شود. 

نحوه خرید اقساطی تلویزیون هوشمند gplus

فروش قسطی تلویزیون جی پلاس توسط فروشگاه اینترنتی و معتبر قسطی کلاب به مرحله اجرا درآمده است. در این فروشگاه انواع و اقسام تلویزیون‌های برند جی پلاس با قیمت مناسب و مقرون به صرفه به خریداران عرضه می‌گردد، همچنین امکان خرید نقدی انواع لوازم خانگی از فروشگاه آنلاین ghesticlub.com وجود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دریافت وام خرید اقساطی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و خرید قسطی تلویزیون هوشمند gplus با خیالی راحت انجام دهید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي تلویزیون هوشمند اسنوا

خرید اقساطي تلویزیون هوشمند اسنوا
برند اسنوا یکی از برترین برندهای ایرانی می‌باشد که محصولات مدرن و به روزی دارد. برای خرید اقساطي تلویزیون هوشمند اسنوا به بخش تلویزیون...

خرید قسطی تلویزیون سونی 55 اینچ

خرید قسطی تلویزیون سونی 55 اینچ
برند سونی یکی از برندهای معروف دنیا است که محصولات فوق العاده با کیفیتی دارد. برای خرید قسطی تلویزیون سونی 55 اینچ به بخش ...