خرید اقساطی گوشی a04s

تاریخ انتشار:
1403/2/24 18:07:58

یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه سامسونگ بی شک مدل a04 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی a04s به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی a04s


بررسی گوشی a04s 

خرید گوشی باکیفیت، به‌روز و البته ارزان، دغدغه اغلب خریداران تلفن همراه است. خرید قسطی گوشی a04s به‌عنوان محصول جدید سامسونگ، بدون شک در این اوضاع اقتصادی، راهکاری ویژه برای خریداران به شمار می‌آید. گوشی a04s به‌موجب طراحی جذاب، کیفیت مطلوب و قیمت پایین به گوشی اقتصادی و البته پرطرفدار در میان کاربران بدل شده است. این گوشی جدید در نگاه اول مشابه گوشی A13 پرطرفدار است. در واقع دوربین‌های سه‌گانه هم سطح با فریم گوشی و ضخامت این دو گوشی سبب شباهت آن‌ها شده‌اند. 

طرح و ظاهر گوشی a04s

طراحی منحصربفرد و ظاهر جذاب گوشی a04s آن را به یک کالای دیجیتال کاربرپسند بدل کرده است. همان‌طور که گفتیم سامسونگ a04s از لحاظ طراحی فیزیکی مشابه مدل A13 است. قاب و فریم این مدل جدید سامسونگ از جنس پلاستیک براق است که زیبایی بی‌نظیری به آن می‌بخشد. رنگ‌های متنوع قاب گوشی a04s نظر هر خریداری را به خود جلب می‌کنند. قاب‌های سفید، مشکی، آجری و سبز این گوشی ظاهری جذاب و متفاوت به آن بخشیده‌اند.

گوشی مذکور به‌موجب لبه‌های منحنی قسمت پشتی و ضخامت 9 میلی‌متری، برخلاف وزن نسبتا بالا بسیار خوش‌دست و راحت است. این گوشی نیز همچون سایر مدل‌های جدید سامسونگ وزنی بالغ بر 190 گرم دارد. شرکت سامسونگ در تولید این مدل جدید از پنل‌های PLS LCD، 6.5 اینچی استفاده کرده است. این پنل حدود 80 درصد از صفحه گوشی را پوشش داده و تصویری مطلوب برای کاربر فراهم می‌کند. برای خرید اقساطی گوشی a04s به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات فنی این کالای دیجیتال

از ظاهر که بگذریم نوبت به مشخصات فنی گوشی a04s می‌رسد که در خرید اقساطی زیر ذره‌بین خریداران قرار می‌گیرند. استفاده از تراشه پرکاربرد 8 نانومتری 850 در ساختار این گوشی امکانات سخت‌افزاری مطلوبی به آن بخشیده است. در واقع این تراشه 8 هسته‌ای در کنار قیمت پایینی که دارد، کیفیت سخت‌افزاری قابل قبولی دارد. با خرید قسطی گوشی a04s از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

رزولوشن 1600 نمایشگر گوشی a04s در کنار نرخ نوسازی مطلوب 90 هرتزی، سبب نمایش تصویر مطلوب می‌شوند. در واقع سرعت و کارایی گوشی به‌موجب پردازنده و نمایشگر مناسب هنگام کار و فعالیت روزانه در حد مطلوب است. در نهایت نوبت به حافظه داخلی و رم گوشی می‌رسد که در کارایی و سرعت آن نقش بسزایی دارند. این گوشی از 64 گیگابایت حافظه داخلی و رم 4 گیگ برخوردار است. 

دوربین باکیفیت دلیل خرید اقساطی گوشی a04s

مهم‌ترین نکته پس از سیستم‌عامل اندروید قوی، هنگام خرید اقساطی گوشی a04s, کیفیت مطلوب دوربین‌های آن است. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی این گوشی، قابلیت عکس‌برداری و فیلم‌برداری باکیفیت از مناظر مختلف را فراهم می‌کند. به‌‌طوری که کیفیت فیلم ثبت شده توسط دوربین اصلی این گوشی حداکثر 1080 مگاپیکسل است. گوشی مذکور علاوه بر دوربین اصلی دارای یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است.

با وجود گوشی a04s دیگه گوشی گران نخر!

مشخصات ظاهری و فنی مطلوب گوشی a04s در کنار قیمت روز مطلوب، آن را به انتخاب برتر کاربران برای خرید اقساطی و نقدی بدل کرده است. در واقع هر کاربر هوشمندی می‌داند که سیستم‌عامل قوی، قدرت سخت‌افزاری مطلوب، باتری 5000 مگاپیکسلی این گوشی فراتر از ارزش ریالی آن است. گوشی a04s به‌موجب ویژگی‌هایی که دارد انتخابی مطلوب برای گشت‌وگذار در فضای مجازی، انجام امور روزانه و تماس‌های باکیفیت است.

خرید قسطی گوشی a04s از قسطی کلاب

گوشی کهکشانی a04s سامسونگ توجه بسیاری از کاربرانی که قصد خرید گوشی شیک و درعین‌حال اقتصادی دارند را جذب کرده است‌. وب‌سایت قسطی کلاب در راستای تسهیل خرید برای افرادی که سرمایه کافی برای خرید ندارند، امکان خرید اقساطی گوشی a04s را فراهم کرده است. برای این وب‌سایت رفاه و آسایش مشتریان در اولویت قرار دارد؛ ازاین‌رو شرایطی ویژه برای فروش قسطی وضع کرده است. به‌موجب این شرایط کاربران می‌توانند تنها با پرداخت یک‌سوم از قیمت گوشی، محصول مدنظر را سفارش دهند. در واقع شما با هر بودجه‌ای می‌توانید در قسطی کلاب صاحب گوشی شده و مبلغ باقی‌مانده را بعدا پرداخت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی گوشي شیائومی

فروش قسطی گوشي شیائومی
برند شیائومی جز برترین و موفق‌ترین برندهای چینی است. برای خرید قسطی گوشي شیائومی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

خرید اقساطی گوشی s23 fe چکی

خرید اقساطی گوشی s23 fe چکی
برای خرید اقساطی گوشی s23 fe به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید...