فروش اقساطی تلویزیون هوشمند الیو

تاریخ انتشار:
1403/2/24 21:38:20

الیو یکی از برندهای مطرح در ایران است. برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند الیو به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


فروش اقساطی تلویزیون هوشمند الیو


تلویزیون الیو در لیست لوازم خانگی برتر 

حال که تلویزیون به بخش جدایی‌ناپذیر منزل و محل کار بدل شده است، خرید قسطی تلویزیون هوشمند الیو امکان خرید تلویزیون در این گرانی را برای همه فراهم می‌کند. شرکت ایرانی الیو با تولید و عرضه تلویزیون‌های هوشمند 32 تا 55 اینچ، زمینه انتخاب محصول دلخواه را برای خریداران فراهم کرده است.

تمرکز این شرکت بر کیفیت و وضوح تصویر، ‌‌صدای مطلوب، سیستم‌عامل قوی و ظاهر شیک و جذاب سبب تولید محصولی باکیفیت شده است. از‌ این‌ باب تلویزیون‌های برند الیو به‌عنوان انتخاب برتر طرفداران محصولات مرغوب می‌شناسیم. تنوع قیمت خرید تلویزیون‌های الیو به حدی است که امکان خرید اقساطی و نقدی برای هر فرد با هر بودجه‌ای میسر می‌شود. با خرید اقساطی تلویزیون هوشمند الیو از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

تلویزیون‌ الیو محصول برتر شرکت ایرانی OLIVE است که شرکتی خوش‌آتیه در زمینه تولید و عرضه لوازم خانگی به شمار می‌آید. شناخت تلویزیون ‌و بررسی تطابق آن با خواسته‌ها و انتظاراتی که از یک تلویزیون مرغوب می‌رود، امکان انتخاب هوشمندانه را افزایش می‌دهد. از‌این‌رو به بررسی تلویزیون‌های الیو می‌پردازیم. تلویزیون‌های LED برند الیو در سایز‌های متنوع 32 الی 55 اینچ در بازار موجود هستند. برای خرید قسطی تلویزیون هوشمند الیو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

با به‌کارگیری قطعات جدید در این تلویزیون‌ها امکاناتی چون اتصال از طریق بلوتوث، گیرنده دیجیتال، ضبط تصویر قابل‌مشاهده است. پشتیبانی و نمایش 16 میلیون رنگ توسط صفحه تلویزیون و پشتیبانی آن از ارتقا تصویر، سبب نمایش تصاویر فوق‌العاده باکیفیت شده است. البته که تلویزیون‌های الیو تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند؛ اما ظاهر زیبا، بدنه بدون قاب و قیمت مطلوب ویژگی بارز و مشترک آن‌ها است. 

بررسی انواع تلویزیون الیو و مقایسه آن‌ها با یکدیگر هنگام خرید اقساطی تلویزیون هوشمند الیو امری کاملا بدیهی است. تلویزیون‌های این برند مرغوب ایرانی، بر اساس سایز صفحه، کیفیت تصویر، نوع قالب و مدل تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند.

همان‌طور که گفتیم تلویزیون الیو در سایزهای 32 الی 55 اینچ در مدل‌های مختلف که امکانات متفاوتی دارند قابل‌ تهیه است. اغلب مدل‌های این تلویزیون در دو نوع فریم لس و فریم دار در بازار وجود دارند. آنچه که مشخص است کیفیت تصویر و وضوح آن در مدل‌های دارای صفحه بزرگ‌تر به سطح Full HD, Ultra HD و 4k ارتقا می‌یابد.

ویژگی‌های تلویزیون‌های الیو، از زاویه دید مطلوب تا درگاه USB

امکانات و ویژگی‌های تلویزیون‌ الیو دلیلی روشن برای خرید اقساطی و نقدی این ابزار کاربردی هستند. اما ویژگی‌های تلویزیون الیو کدام‌اند که آن‌ را به محصول مطلوب کاربران بدل کرده‌اند؟

•طراحی مدرن و زیبا
•وزن سبک
•بهره‌گیری از‌ فناوری‌های روز دنیا
•ساختار و قابلیت‌های هوشمند
•پنل LED تخت
•زاویه دید 178 درجه
•قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ
•2 عدد بلندگو دارای توان ۱۰ وات
•مجهز به گیرنده دیجیتال
•سیستم‌عامل اندروید7.1
•قابلیت اتصال بی‌سیم
•3 عدد ورودی HDMI
•مجهز به ورودی USB
•دارای پردازنده 4 هسته‌ای 

قیمت تلویزیون برند OLIVE

قیمت خرید تلویزیون OLIVE از میان لوازم خانگی ضروری منزل، به نسبت قیمت تلویزیون سایر برند‌ها، رقمی منصفانه است. قیمت تلویزیون‌های این برند نیز بر اساس سایز، کیفیت صدا و تصویر، امکانات و همچنین مدل آن‌ها تعیین می‌شود. تنوع مدل و قیمت تلویزیون‌های الیو، شرایط خرید برای همگان را نیز فراهم کرده است. 

خرید قسطی تلویزیون هوشمند الیو را دریاب

با اینکه افزایش بی‌رویه قیمت‌ لوازم‌خانگی، خرید تلویزیون باکیفیت را به دغدغه بسیاری از افراد بدل کرده است. خرید اقساطی تلویزیون هوشمند الیو راهکاری فوق‌العاده محسوب می‌شود که تهیه تلویزیون برای هر فرد با هر درآمد ماهانه‌ای را فراهم می‌کند‌. وب‌سایت قسطی کلاب نیز با فراهم‌کردن شرایطی فوق‌العاده فروش قسطی تلویزیون‌های الیو را در دستور کار خود دارد.

شرایط خرید اقساطی در کلاب سایت بدین صورت است که فرد پس از واریز پیش‌پرداخت و قسط اول، قسط‌های باقیمانده را به‌دلخواه در 3 الی 12 ماه آتی پرداخت می‌کند. با این اوصاف کاربران به‌راحتی می‌توانند بهترین تلویزیون هوشمند الیو را بدون دغدغه مالی انتخاب کرده و خریدی لذت‌بخش داشته باشند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ظرفشویي امرسان

خرید اقساطی ظرفشویي امرسان
برند اسنوا برندی موفق و ایرانی در منطقه اصفهان است. برای خرید اقساطی ظرفشویي امرسان به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی...

خرید قسطی یخچال فریزر سامسونگ

خرید قسطی یخچال فریزر سامسونگ
یخچال فریزر سامسونگ یکی از بهترین برندهای موجود در بازار است که افراد زیادی به دنبال خرید آن هستند. این یخچال فریزر با داشتن ویژگی های ...