خرید قسطی مک بوک ایر با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/13 01:55:55

اگر تمایل به خرید قسطی مک بوک ایر با چک هستید به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و از شرایط فروش اقساطی مطلع شوید.


خرید قسطی مک بوک ایر با چک


مک بوک ایر چیست؟

مک بوک ایر ساخته شرکت اپل است که می‌توان از این دستگاه در برنامه نویسی، گرافیک استفاده کرد. مک بوک ایر در دو اندازه 11 اینچی و 13 اینچی وارد بازار شده است. وزن پایین لپ‌تاپ مک بوک ایر و بدنه فلزی، یکی از ویژگی‌های بارزی است که خیلی‌ها را ترغیب می‌کند تا این لپ‌تاپ را تهیه کنند. زیرا حمل آن آسان است و می‌توان به راحتی آن را با خود حمل کرد. با خرید قسطی مک بوک ایر از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

مدل مک بوک ایر با پردازنده M1 دارای 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه SSD است. از این رو به کاربران در پردازش اطلاعات کمک مطلوبی را ارائه می‌دهد. این لپ‌تاپ علاوه بر طراحی زیبایی که دارد از کیفیت بالایی نیز برخوردار است. حتی می‌توان گفت، لپ‌تاپ مک بوک ایر از نزدیک زیباتر هم دیده می‌شود. برای خرید اقساطی مک بوک ایر به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

لپ‌تاپ

شرکت اپل ادعا کرده است که پردازنده M1 که روی این لپ‌تاپ‌ها بکار برده است، 98 درصد بیشتر از لپ‌تاپ‌های دیگر پر سرعت‌تر می‌باشند. شرکت اپل با طراحی این لپ‌تاپ و روانه کردن آن به بازار، کمک بزرگی به دانشجویان و افرادی که به دنبال یک سیستم قوی و در عین حال لپ‌تاپی سبک و قابل حمل بودند کرد. مک بوک ایر از نظر ضخامت، یکی از نازک‌ترین لپ‌تاپ‌های دنیا است. با خرید قسطی مک بوک ایر از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

ویژگی‌های مک بوک ایر

•قابلیت حمل آسان

•صفحه نمایشگر با کیفیت 

این لپ‌تاپ تصاویر را آنقدر با کیفیت جلوه می‌دهد که شما حس خواهید کرد در واقعیت، این تصاویر را مشاهده می‌کنید. 

•قیمت پایین

برای کاربرانی که به دنبال یک لپ‌تاپ مک بوک ایر ارزان‌تر هستند، گزینه خوبی می‌تواند باشد.

•عمر طولانی باتری مک بوک ایر

عمر باتری لپ‌تاپ مک بوک ایر نسبت به همه لپ‌تاپ‌های شرکت اپل بیشتر است.

•بدنه آلومینیومی

بدنه آلومینیومی مک بوک ایر سرسخت و مقاوم است و بخاطر نازک بودن نیازی به فن ندارد. در نتیجه این ویژگی در حفظ عمر باطری موثر خواهد بود. از این نظر می‌توانید بدون اینکه نگران خالی شدن سریع، باتری لپ‌تاپ باشید در ساعات طولانی‌تری با سیستم کار کنید. برای خرید اقساطی مک بوک ایر به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سخن آخر

در کل خیلی‌ها به برند آیفون علاقه دارند و دوست دارند کالای دیجیتالی که خریداری می‌کنند از این برند باشد. مزایایی که در بالا گفته شد از جمله نگه داشتن شارژ طولانی، حمل آسان، پردازنده قوی و زیبایی، همگی در این لپ‌تاپ جمع آوری شده‌اند. شما اگر بخواهید لپ‌تاپی با قیمتی مناسب‌تر از مدل‌های دیگر داشته باشید این لپ‌تاپ، مناسب شما خواهد بود.

سایت قسطی کلاب برای کمک به عزیزانی که دوست دارند این لپ‌تاپ را خریداری کنند شرایط خرید قسطی مک بوک ایر را نیز فراهم کرده است. شما عزیزان می‌توانید به راحتی خرید خود را از سایت انجام دهید. در شرایط فروش اقساطی شما می‌توانید بدون اینکه نگران پرداخت تمامی مبلغ خرید به صورت نقدی باشید با خیالی راحت با شرایطی که قسطی کلاب مهیا کرده است لپ‌تاپ خود را به راحتی خریداری کنید.

فروش قسطی این کمک را به همه می‌کند که با پرداخت وجه در چند مرحله بتوانید به راحتی هر چیزی را که بخواهید خریداری کنید. همچنین بدون تحمل فشار مالی، هزینه آن را در چند قسط پرداخت کنید و در آخر می‌توانید با خرید خرید اقساطی مک بوک ایر از سایت قسطی کلاب این لپ‌تاپ جذاب را بدون دردسر داشته باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید از دیجی کالا

خرید از دیجی کالا
در گذشته ای نه چندان برای خرید هر کالایی باید به فروشگاه های مربوطه مراجعه می کردیم و با توجه به توضیحاتی که فروشنده مطرح می کرد یکی از کالاهای....

خرید اقساطی گوشی 12s ultra شیائومی

خرید اقساطی گوشی 12s ultra شیائومی
یکی از جدیدترین گوشی‌های برند شیائومی که فروش بالایی داشته است مدل 12s ultra می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی 12s ultra شیائومی به....