خرید قسطي اپل واچ se

تاریخ انتشار:
1403/2/13 19:08:19

ساعت‌های هوشمند امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است. برای خرید قسطي اپل واچ se به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطي اپل واچ se


بررسی فنی اپل واچ se 

ساعت هوشمند اپل واچ se، نسخه مقرون به صرفه تری از سری 6 می‌باشد. این ساعت هوشمند زیبا  ویژگی‌هایی را که در نسخه‌های گرانتر می‌توان پیدا کرد را با هزینه‌ای دلپذیرتر ارائه می‌دهد، و احتمالا بهترین ساعت هوشمند اپل را برای اکثر کاربران است. 

متاسفانه در حال حاضر خرید قسطي اپل واچ se کار سختی است. برای خرید اقساطی این ساعت هوشمند  شما باید موارد و ویژگی‌های زیادی را مد نظر خود قرار دهید. 

طراحی اپل واچ se 

اپل واچ سری 6 و se از نظر دیزاین و طراحی مشابه هستند. تنها تفاوت این دو سری در جنس و طیف رنگ می‌باشد، که سری 6 در رنگ‌های نقره‌ای، آبی، قرمز، طلایی، خاکستری وجود دارد و جنس سری 6 ساخته شده از آلومینیوم، تیتانیوم و فولاد مقاوم در مقابل زنگ زدگی است. سری se، از جنس آلومینیوم با کیفیت ساخته شده و فقط به رنگ‌های خاکستری، نقره‌ای و طلایی محدود می‌شود. برای خرید اقساطي اپل واچ se به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

صفحه نمایش اپل واچ se

این ساعت هوشمند، به طور پیوسته مانند سری 6 صفحه نمایش روشن را ارائه نمی‌دهد، ولی زمانی که مچ دست خود را بالا می‌برید، صفحه نمایش این کالای دیجیتال روشن می‌شود، همچنین استفاده آن در فضای آزاد و زیر نور مستقیم آفتاب برای شما کاربران مشکلی ایجاد نمی‌کند. این ساعت هوشمند از محافظی به نام Ion-x برای حفاظت از شیشه خود استفاده می‌کند. همچنین این کالای دیجیتال از تکنولوژی پیشرفته تاج دیجیتال به عنوان یکی از ابزارهای کنترلی استفاده می‌کند و در زیر تاج دیجیتالی یک دکمه فلاش قرار دارد. بلندگوها در لبه سمت چپ و تعداد زیادی سنسور در شیشه زیرین قرار گرفته است. با خرید قسطي اپل واچ se از قسطی کلاب یک حرید به یادماندنی را تجربه کنید.

پردازنده و حافظه در اپل واچ se

در این ساعت هوشمند از پردازنده S5 SiP و موتور 64 بیتی دو هسته‌ای استفاده شده و دارای 32 گیگابایت حافظه داخلی می‌باشد. این ساعت هوشمند، از تراشه W3 برای متصل شدن به ایرپاد، وای فای، بلوتوث، GPS در سخت افزار خود بهره می‌برد. 

باتری در این کالای دیجیتال 

عمر باتری این کالای دیجیتال 18 ساعت استفاده فعال می‌باشد. به عنوان مثال: استفاده از ردیاب GPS، باتری را به میزان قابل توجهی از بین می‌برد. شارژ مجدد حدود 90 دقیقه طول می‌کشد. برای خرید اقساطي اپل واچ se به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ویژگی‌های سلامت و تناسب اندام در این کالای دیجیتال 

اپل واچ سریse ، مشابه تمامی اپل واچ‌های موجود در بازار از ویژگی سلامت و تناسب اندام برخوردار است. از ویژگی‌های سلامتی می‌توان به کنترل ضربان قلب، محاسبه کالری، پیاده روی، شنا، دوچرخه سواری اشاره کرد. یکی دیگر از خارق العاده ترین ویژگی‌ها این ساعت هوشمند ردیابی خواب می‌باشد. 

ویژگی‌های مهم دیگر این کالای دیجیتال

این کالای دیجیتال در عمق 50 متری (165 فوت) در برابر آب مقاوم است. این ساعت هوشمند، دارای قابلیت اتصال به وای فای، تماس، GPS و بلوتوث می‌باشد. اپل واچ سری se، دارای تکنولوژی پیشرفته SOS ( تماس اضطراری) می‌باشد، تا در مواقع اضطراری با مخاطبین اضطراری تماس بگیرد. 

خرید قسطي اپل واچ se از قسطی کلاب 

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب از معتبرترین فروشگاه‌های خرید به صورت قسطی در زمینه فروش ساعت هوشمند می‌باشد. که این فروشگاه برای داشتن خرید آسان طرح فروش قسطی اپل واچ را در فروشگاه خود جای داده است. شرایط خرید اقساطي اپل واچ se به دو روش لیزینگ و بای چک صورت می‌گیرد. در این فروشگاه اینترنتی نیز امکان خرید به صورت نقدی وجود دارد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لپ تاپ ایسوس مدل Asus VivoBook

خرید قسطی لپ تاپ ایسوس مدل Asus VivoBook
برند ایسوس لپتاپ‌های بسیاری را طراحی و تولید کرده است. برای خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس مدل Asus VivoBook به بخش کالای دیجیتال در ...

خرید قسطی هدفون اپل

خرید قسطی هدفون اپل
در این پست قصد داریم تا راهنمایی جامعی به افرادی که قصد خرید قسطی هدفون اپل را دارند ارائه دهیم. در ابتدا هدف ما در این پست بررسی پارامتر های ...