خرید اقساطی یخچال امرسان از دم قسط

تاریخ انتشار:
1403/2/29 15:46:50

اگر شما تمایل به خرید اقساطی یخچال امرسان از دم قسط دارید، به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی یخچال امرسان از دم قسط


یخچال فریزر امرسان

امرسان یکی از کارخانه‌های ایرانی است که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت دارد. شرکت امرسان با تمرکز بر تولید یخچال و فریزر کارش را شروع کرده است. اما رفته رفته شرکت توسعه یافته است و محصولات دیگری مانند اجاق گاز، هود، جارو برقی به تولیداتش اضافه شده است. امرسان همواره در تلاش است تا با بکار گیری دانش روز، محصولاتی با کیفیت را به مشتریان ارائه دهد. با خرید قسطی یخچال امرسان از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

یخچال فریزر امرسان طرح اسمگ

در قسمت بالای این مدل فریزر و در قسمت پایین آن، یخچال قرار دارد. این لوازم خانگی به راحتی با آشپزخانه شما ست می‌شود، زیرا دارای رنگ بندی متنوعی مانند قرمز و زرد است. ظرفیت این دستگاه 293 لیتر و وزن آن 50 کیلو گرم است. خرید اقساطی یخچال امرسان طرح اسمگ برای تمام اقشار بسیار مناسب است، زیرا جزو محصولات کم مصرف و با کیفیت به حساب می‌آید. وجود پایه‌های روان در زیر محصول، جا به جایی را آسان و راحت می‌کند. همچنین می‌توان گفت در این محصول یک محفظه جهت نگه داری لبنیات وجود دارد. 

یخچال فریزر امرسان FN-15D-RH15D

این مدل یخچال فریزر امرسان 30 فوت است و در گروه یخچال فریزرهای دوقلو قرار دارد. خرید قسطی یخچال امرسان مناسب برای خانواده‌های پر جمعیت است، زیرا فضای بزرگی برای نگه داری انواع مواد غذایی دارد. یک پنل دیجیتالی روی بدنه دستگاه قرار دارد که می‌توانید تنظیمات یخچال و فریزر را روی آن اعمال کنید. از دیگر ویژگی‌های این مدل، تنظیم رطوبت کشوهای داخل یخچال است. با این ویژگی می‌توانید سبزیجات و میوه‌ها را در بهترین شرایط نگه دارید. 

یخچال فریزر ساید بای ساید امرسان مدل NRF3292D

بدنه این دستگاه، از جنس ورق فولادی است. ورق فولادی در برابر خوردگی و زنگ زدگی بسیار مقاومت دارد. این ویژگی باعث شده است از این مدل در مناطق شرجی و مرطوب استفاده شود. در استفاده شده در این لوازم خانگی، بسیار کشیده و بلند است که هر چقدر هم داخل در یخچال مواد غذایی وجود داشته باشد باز کردن در کار سختی نباشد. در این دستگاه، از طبقات شیشه‌ای استفاده شده است که همگی نشکن در برابر شوک حاصل از اختلاف دما هستند. پهنا و ارتفاع مناسب بین طبقات، به شما اجازه قرار دادن انواع ظروف با اندازه‌های مختلف را می‌دهد. برای خرید اقساطی یخچال امرسان به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

یخچال فریزر امرسان مدل BFN20D-M TP

این مدل یخچال فریزر در دو رنگ سفید و استیل تولید می‌شود. خرید قسطی یخچال فریزر امرسان مدل BFN20D-M TP برای خانواده‌های کم جمعیت مناسب است. ظرفیت یخچال 230 لیتر و ظرفیت فریزر 77 لیتر است که در مجموع ظرفیتی 307 لیتری دارد. وجود یک آبریز بر روی در یخچال، عمر دستگاه شما را افزایش می‌دهد. با خرید قسطی یخچال امرسان از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

 با توجه به کیفیت و کارایی این یخچال فریزر، می‌توان گفت از قیمت مناسبی برخوردار است. از دیگر ویژگی‌های این لوازم خانگی می‌توان به سیستم چندگانه گردش هوا، انجماد سریع، قفل کودک، سیستم بدون برفک و زنگ هشدار باز بودن درب اشاره کرد.

نحوه خرید اقساطی یخچال امرسان در قسطی کلاب

قسطی کلاب یک نامی آشنا، با چندین سال سابقه در زمینه فروش قسطی انواع لوازم خانگی و کالای دیجیتال است. این شرکت توانسته است میزان رضایتمندی زیادی از مشتریان خودش دریافت کند. شما می‌توانید به جای خرید نقدی یخچال فریزر امرسان، به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از این شرکت به صورت اقساطی خرید کنید. این شرکت سلامت محصولتان را تضمین می‌کند و هر کجای ایران باشید آن را به دستتان می‌رساند.  

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی ماشین ظرف شویی اسنوا

فروش اقساطی ماشین ظرف شویی اسنوا
ماشین ظرفشویی جز برترین اختراعات بشر محسوب می‌شود. برای خرید اقساطی ماشین ظرف شویی اسنوا به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی...

یخچال اقساطی اسنوا

یخچال اقساطی اسنوا
برند اسنوا برندی استثنایی و موفق در ایران می‌باشد. برای خرید یخچال اقساطی اسنوا به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی...