خرید قسطی گوشی redmi note 10

تاریخ انتشار:
1403/2/27 14:21:32

به تازگی برند شیائومی از جدیدترین گوشی خود با نام redmi note 10 رونمایی کرده است. برای خرید قسطی گوشی redmi note 10 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی redmi note 10


معرفی گوشی  redmi note 10

بدون شک، redmi note 10 یکی از پرفروش‌ترین، اقتصادی‌ترین و جدیدترین گوشی‌های هوشمندی است که به بازار عرضه شده است. نکات مثبت زیادی در این گوشی جمع شده که می‌توان به طراحی مناسب، باتری قدرتمند، نمایشگر فوق‌العاده، دوربین و اسپیکرهای باکیفیت آن اشاره کرد. علاوه بر این که قیمت این گوشی نیز، مقرون به صرفه می‌باشد. قابلیت خرید اقساطی گوشی redmi note 10 در قسطی کلاب فراهم شده است.

طراحی خاص و عجیب این گوشی حس کنجکاوی را تحریک می‌کند تا متوجه پوشش ترکیبی این اسمارتفون بشود، وجود شیشه و فلز در پنل، سبک خاصی از طراحی را نمایش می‌دهد. مزایای ساخت redmi note 10 هم کم نیست. با خرید قسطی گوشی redmi note 10 یک گوشی اقتصادی با مزایایی ویژه داشته باشید. برخی از این مزایا در زیر لیست شده‌اند:

• صفحه نمایش بزرگ و کیفیت نمایش 1080 پیکسل به همراه ناچ کوچک

• تراشه قدرتمند

• امکانات فوق‌العاده در اتصال و ارتباط

• اسپیکر استریو

• باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعتی به همراه فست شارژ

• برخورداری از سیستم عامل اندروید نسخه 10 و رابط کاربری MIUI 12 به همراه آپدیت‌های نرم‌افزاری

شاید تنها چیزی که در این گوشی متوسط است، ماژول سه گانه دوربین در پنل پشت باشد لنز اصلی 48 مگاپیکسل است و 8 مگاپیکسل لنز اولترا واید دارد، همچنینه در کنار لنز اصلی، لنز ماکرو و تشخیص عمق هستند.

بر روی نمایشگر یک لایه محافظ گوریلا گلس 3 قرار دارد. پنل فلزی پشت کمی به سمت لبه‌ها انحنا دارد. با خرید قسطی گوشی redmi note 10 مالک یک گوشی جدید خواهید بود!

این گوشی در سه رنگ سبز، آبی و نقره‌ای تولید شده و ارگونومی خوبی دارد، حتی در برابر لکه‌های ناشی از اثر انگشت مقاوم می‌باشد، همچنین بر روی ماژول دوربین یک قطعه شیشه‌ای جذاب بزرگ قرار گرفته است. در سمت چپ گوشی با اسلاتی مواجه می‌شوید که مکان نصب دو سیم‌کارت و یک حافظه جانبی را برای شما فراهم می‌سازد.

در این اسمارتفون با یک حسگر مخصوص اثر انگشت در سمت راست بدنه رو به رو خواهید شد. در پنل بالا دو اسپیکر استریو، میکروفون، جک هدفون و سنسور مادون قرمز قرار دارند و در پنل پایین نیز، میکروفون، اسپیکر استریو و درگاه Tayp C موجود است.

ابعاد REDMI NOTE 10 معادل 162.3*77.3*9.6 میلی‌متر مکعب و وزن آن برابر 198 گرم می‌باشد. با خرید اقساطی گوشی redmi note 10 این خوش دست اقتصادی را صاحب شوید!

نمایشگر redmi note 10 یک صفحه 6.53 اینچی می‌باشد که با فناوری‌های امولد تولید شده است. در بالای نمایشگر با یک ناچ گرد که دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی را در خود جای داده، مواجه هستید. نمایشگر همیشه روشن این گجت دارای رزولوشن صفحه 1080 در 2340 پیکسل است.

در ساخت redmi note 10 پرو از تراشه اسنپدراگون 662 استفاده شده و پردازنده گرافیکی آدرنو 662 در کنار پردازشگر اصلی فعال است. شیائومی این گوشی را با 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌کند. جالب است که این اسمارتفون از یک رادیو نیز بهره‌مند است.

شرایط خرید قسطی گوشی redmi note 10

اگر شما نیز به دنبال یک گوشی اقتصادی ولی با قابلیت‌های فوق‌العاده هستید، بی شک redmi note 10 یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما می‌باشد. برای تهیه این گجت استثنایی به شما پیشنهاد می‌کنیم تا سری به قسطی‌کلاب بزنید و از خدمات فروش نقدی و اقساطی این فروشگاه معتبر مطلع شوید.

می‌توانید به راحتی از لیزینگ‌های موجود در سایت وام دریافت کنید و به صورت آنلاین گوشی محبوب خود را خریداری نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشی redmi note 10 از قسطی کلاب است!

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی nova 8

خرید اقساطی گوشی nova 8
برند هوآوی برندی پر تلاش و فعال است. یکی از مدل‌های پرفروش برند هواوی مدل nova 8 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی nova 8 به بخش موبایل...

خرید قسطی a21

خرید قسطی a21
یکی از گوشی‌های جذاب و خوش قیمت برند سامسونگ مدل گلکسی a21 می‌باشد. برای خرید قسطی a21 به بخش موبایل در دسته بندی کالای...