خرید نقدی گوشی آیفون 13 پرومکس

تاریخ انتشار:
1403/2/30 23:11:45

شما می‌توانید برای خرید نقدی گوشی آیفون 13 پرومکس به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید نقدی گوشی آیفون 13 پرومکس


آیفون 13 پرومکس

قبل از خرید نقدی گوشی آیفون 13 پرومکس، بررسی بخش‌های مختلف آن و مقایسه این محصول با مدل‌های قبلی لازم است. معمولا برای خرید گوشی ابتدا به طراحی ظاهری آن توجه می‌کنند. آیفون 13 پرومکس تغییرات  ظاهری چندانی نسبت به مدل قبلی خود نداشته است. قطر این گوشی در طراحی جدید بیشتر شده و دوربین‌ها نیز بیرون‌زدگی بیشتری دارند. وزن گوشی 13 پرومکس 12گرم بیشتر از  سری قبل می‌باشد و علت آن وزن بیشتر باتری این موبایل است.

این کالای دیجیتال دارای بدنه‌ای با مقاومت بسیار زیاد است. بدنه پشتی این آیفون از شیشه و جلوی آن سرامیک بوده و نوار دور تا دور این موبایل با استیل ضد زنگ پوشیده شده است. با وجود چنین مشخصاتی در طراحی بدنه به خوبی به مقاومت بالای این کالا پی می‌برید. اگرچه با خرید نقدی گوشی آیفون 13 پرومکس گوشی ضد ضربه‌ با دوربین قدرتمندی را تهیه خواهید نمود، ولی باید به وزن و حجم زیاد آن در دست توجه داشته باشید. 

آیفون 13 پرومکس بهترین گوشی آیفون از نظر طراحی

با خرید نقدی گوشی آیفون 13 پرومکس از گوشی با صفحه نمایشگر عالی استفاده خواهید نمود که در مقایسه با نسل قبل تغییرات فوق العاده‌ای را داشته است. فناوری پروموشن که در این گوشی استفاده شده نرخ نوسازی در تصاویر صفحه نمایش را ارتقا داده و بین ده تا صد و بیست هرتز قرار می‌دهد. نرخ نوسازی بهتر باعث تغییر سریع تصاویر شده و به همین دلیل از دیدن فیلم یا انیمیشن با این گوشی لذت خواهید برد. اگر مداوم در حال اسکرول کردن گوشی باشید از این کار خسته نخواهید شد.

روشنایی و نور صفحه نمایش برای خریداران  اهمیت دارد و افرادی که به صورت مداوم با گوشی کار می‌کنند به این نکته توجه بیشتری دارند.  از طریق خرید نقدی گوشی آیفون 13 پرومکس به موبایلی دسترسی خواهید داشت که حداکثر روشنایی را تولید کرده و در تنظیم رنگ به دلیل وجود  فناوری DCI-P3 بسیار فوق العاده عمل می‌کند.

با خرید نقدی گوشی آیفون 13 پرومکس نمایشگری با قطر 6.7 اینچ خواهید داشت. یکی از مهمترین مشخصات صفحه نمایش رزولوشن است که در شفافیت و دقت تصاویر تاثیرگذار می‌باشد. در مقایسه با نسل‌های قبلی این گوشی با قدرت بالا از نظر کیفیت و مشخصات فنی وارد بازار شد و مورد توجه کاربران بسیار زیادی قرار گرفت. 

استفاده از بهترین صفحه نمایش

با خرید نقدی گوشی آیفون 13 پرومکس نگرانی بابت خرابی و تعویض یا تعمیر گوشی نخواهید داشت زیرا یکی از با دوام‌ترین محصولات بازار را خریداری خواهید نمود. آیفون برای این مدل گوشی گواهینامه‌ای برای قدرت ماندگاری و دوام در برابر آب و رطوبت را دارد. این موبایل دارای صفحه نمایشی سرامیکی نیز می‌باشد که در عمق آب بسیار زیاد نیز خراب نمی‌شود.

اگرچه گفته شده که وزن این گوشی نسبت به مدل قبلی سنگین‌تر است ولی به شیوه ای طراحی شده که این وزن در دست به وضوح احساس نمی‌شود. یکی از بزرگترین تغییرات این مدل از آیفون نسبت به مدل قبلی دریچه لنزهای دوربین و سایز سنسورها است که بزرگتر شده است. سه عدد لنز 12مگا پیکسلی بر روی دوربین‌ها قرار گرفته و کیفیت عکس‌ها  با این دوربین‌ها  فوق‌العاده می‌باشد.

علاوه بر دوربین‌ که قدرت ثبت عکس و فیلم با دقت بالا در شب و روز را دارد، اسپیکرهایی با کیفیت صدای بالا در این گوشی تعبیه شده است. این گوشی در رنگ‌های آبی، نقره‌ای، خاکستری، طلایی تولید و وارد بازار شده است. برای ارتقا گوشی خود با قابلیت عکاسی حرفه‌ای می‌توانید این محصول را انتخاب نمایید. 

قسطی کلاب بهترین مرکز خرید قسطی گوشی آیفون 13

علاوه بر خرید نقدی گوشی آیفون 13 پرومکس بسیاری از متقاضیان خرید موبایل آیفون هزینه پرداخت نقدی را نداشته و در جستجوی شرایط مناسب برای خرید قسطی این وسیله می‌باشند. قسطی کلاب یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های انواع لوازم به ویژه کالای دیجیتال می‌باشد. شرایط خرید در این فروشگاه برای خریداران بسیار مناسب بوده و امکان خرید برای اکثر افراد فراهم شده است. کافی است برای تهیه موبایل آیفون 13 با پشتیبان این مجموعه  تماس گرفته و از نحوه دقیق خرید مطلع شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی آیفون 15 پرو مکس با چک

خرید قسطی گوشی آیفون 15 پرو مکس با چک
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی آیفون 15 پرو مکس با چک به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

خرید قسطی تبلت s6 سامسونگ

خرید قسطی تبلت s6 سامسونگ
یکی از تبلت‌های مقرون به صرفه و کاربردی سامسونگ بی شک s6 است. برای خرید قسطی تبلت s6 سامسونگ به بخش تبلت در دسته بندی کالای...