خرید قسطي گوشی s21 fe چکی

تاریخ انتشار:
1403/2/14 22:25:25

یکی از بهترین محصولات برند سامسونگ با کیفیتی بی نظیر مدل s21 fe می‌باشد که از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. برای خرید قسطي گوشی s21 fe به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطي گوشی s21 fe چکی


گوشی s21 fe

گوشی سامسونگ s21 fe یکی از پرطرفدارترین گوشی‌های میان رده می‌باشد که حس داشتن گوشی پرچمدار را به خوبی القا می‌کند. این محصول از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است و تصاویر بسیار شفاف و واضحی را ضبط می‌‍کند که در نوع خود بی نظیر است. طراحی کلی این محصول بسیار شبیه به گوشی‌های اس 22 اولترا و اس 23 اولترا است و بسیار خوش دست نیز می‌باشد. گوشی اس 21 اف ای در ژانویه 2022 به بازار عرضه گردیده و از پردازنده اختصاصی اگزینوس در ساخت آن استفاده گردیده است. خرید قسطي گوشی s21 fe و نحوه خرید و همچنین ارائه مشخصات این محصول در ادامه این مطلب موجود می‌باشد که می‌توانید به آن مراجعه کنید. 

مشخصات گوشی s21 fe

گوشی s21 fe از نمونه قبلی خود یعنی اس 20 اف ای کوچکتر و سبک‌تر می‌باشد. جنس فریم آن از آلومینیوم و پنل پشتی آن، گلستیک است که استحکام بسیار بالایی دارد. دوربین سه گانه آن که در سمت چپ قرار دارد نمایی بسیار منحصر به فرد و زیبا را به وجود آورده است. برای خرید اقساطي گوشی s21 fe به وبسایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

در پایین دستگاه درگاه تایپ سی وجود دارد، این دستگاه دو سیم کارت را پشتیبانی می‌کند. حاشیه‌های نمایشگر این دستگاه بسیار کم می‌باشد و با خمیدگی خاصی که دارد باعث شکیل شدن گوشی می‌شود. رزولوشن نمایشگر آن 1080X2400 پیکسل است که نشان از کیفیت بالای آن، می‌باشد و باعث هم رده شدن با گوشی‌های پرچمدار می‌شود. باتری گوشی S21 FE 4500 میلی آمپر است و می‌تواند به مدت 1 الی 2 روز به خوبی برای شما کار کند. لازم به ذکر است که در جعبه این مدل از گوشی سامسونگ آداپتور نخواهید داشت و باید به صورت جداگانه آن را خریداری کنید. برای خرید قسطي گوشی s21 fe به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی گوشیs21 fe  یک انتخاب و خرید آگاهانه می‌باشد و می‌توانید بدون صرف هزینه‌های زیاد به گوشی با کیفیت گوشی‌های پرچمدار، دسترسی پیدا کنید. در بخش پایین نمایشگر حسگر اثر انگشت تعبیه گردیده که عملکرد بسیار عالی دارد. سنسور تشخیص چهره در این مدل از گوشی‌ها نیز حتی در نور کم سرعت بسیار عالی دارد. دوربین سلفی اس 21 اف ای 32 مگاپیکسل و دوربین اصلی نیز قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 4k را دارد. پردازنده این گوشی اگزینوس 2100 می‌باشد که عملکردی بسیار خوب و بدون باگ و لگ را دارد. s21 fe با حافظه‌های 128 و 256 گیگا بایتی به بازار عرضه گردیده اما از حافظه‌های جانبی پشتیبانی نخواهد کرد. 

از جمله کالای دیجیتال مورد نیاز هر فرد گوشی‌های هوشمند می‌باشد که می‌توانند به صورت نقدی و یا حتی به صورت قسطی، اقدام به تهیه آنها نمایند. در ادامه شما را با شرایط خرید اقساطي گوشی s21 fe آشنا می‌کنیم. 

خرید قسطي گوشی s21 fe از قسطی کلاب

خرید اقساطی یکی از روش‌های تهیه محصولات مورد نیاز ما می‌باشد و سایت‌ها و فروشگاه‌های زیادی اقدام به فروش قسطی محصولات مختلفی می‌کنند. سایت قسطی کلاب نیز یکی از سایت‌های مطرح در زمینه فروش محصولات و کالای دیجیتال می‌باشد. 

در این سایت می‌توانید به صورت اقساطی و بدون پیش پرداخت و حتی ضامن اقدام به خرید نمایید. خرید اقساطی در این سایت 3 الی 12 ماهه می‌باشد و می‌توانید به کالاهای با کیفیت با ضمانت و خدمات پس از فروش دسترسی پیدا کنید. پس از ثبت سفارش در این سایت می‌توانید پس از گذشت 48 ساعت به محصول و کالای مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. با خرید اقساطي گوشی s21 fe از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی mi note 10 شیائومی

خرید قسطی گوشی mi note 10 شیائومی
برند شیائومی جز پرفروش‌ترین و ارزان‌ترین کمپانی‌های چینی است که در سال‌های اخیر فروش بی‌نظیری را تجربه کرده است. اگر تمایل به خرید...

خرید اقساطی لپ تاپ ایسر

خرید اقساطی لپ تاپ ایسر
قرارگیری در عصر دیجیتال و انبوهی از فن­اوری ها، باعث شده است که تقاضای ضروری برای کالای دیجیتال که نقش آن ها در زندگی روزمره امری ضروری ...