خرید گوشی اقساطی

تاریخ انتشار:
1403/2/2 17:16:22

با بالا رفتن قیمت ارز قیمت تمامی کالاهای وارداتی و در میان آن ها کالاهای دیجیتال و گوشی ها نیز تا حد زیادی بالا رفت. در این شرایط بهترین کار اقدام به خرید قسطی از بخش کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب است.


خرید گوشی اقساطی

خرید قسطی گوشی موبایل

در شرایط اقتصادی فعلی که قدرت خرید مردم تا حد زیادی پایین آمده است، خرید گوشی اقساطی می تواند راه خوبی برای مواجهه با گرانی باشد. خرید اقساطی گوشی و به طور کلی خرید قسطی کالای دیجیتال بهتر از آن است که به دلیل کمبود بودجه یک کالای دیجیتال ارزان و بی کیفیت را خریداری کنید.

از طرف دیگر اگر منتظرید که پس از پس انداز کردن پول خرید نقدی انجام دهید، با نگاه کوتاهی به وضعیت فعلی بازار می توانید متوجه شوید که این کار به هیچ وجه درست نیست، چرا که قیمت تمام کالا ها به خصوص کالاهای دیجیتال روز به روز در حال افزایش می باشد.

با خرید اقساطی گوشی می توانید بهترین گوشی های موجود در بازار را که توسط بزرگترین کمپانی های موجود در جهان تولید شده اند خریداری کنید. با خرید گوشی اقساطی بدون این که نگران قیمت آن باشید، از داشتن با کیفیت ترین گوشی های موجود در بازار که پیشرفته ترین امکانات را ارائه می دهند، بهره مند شوید.

در ادامه به معرفی یکی از گوشی های با کیفیت موجود در بازار که ساخت شرکت هوآوی است پرداخته شده است.

معرفی گوشی نوا پلاس هوآوی

همانطور که می دانید کمپانی هوآوی در ساخت گوشی های میان رده ای بسیار موفق عمل کرده است به گونه ای که گوشی های این کمپانی به عنوان گوشی هایی با قیمت مناسب در بازارهای جهانی شناخته می شود شما با بهره گیری از گوشی های این کمپانی می توانید صاحب گوشی هایی با قیمت مناسب شوید.

ما در اینجا قصد داریم یکی از مدل های گوشی این برند یعنی نوا پلاس را به شما معرفی کنیم این گوشی ساخت سال 2016 می باشد و به صورت تک سیم کارته ودو سیمکارته روانه بازار شده است وزن این موبایل 160 گرم می باشد صفحه نمایش 5.5 اینچی این موبایل قابلیت تشکیل 16 میلیون رنگ را دارد ترام پیکسلی این صفحه نمایش به ازای هر اینچ 401 پیکسل است در این موبایل از تراشه اسنپدراگون 625 می باشد که اطلاعات را با فرکانس 2 گیگاهرتز می تواند پردازش کند دوربین اصلی این گوشی 16 مگاپیکسل می باشد و دوربین سلفی آن 8 مگاپیکسل است حافظه داخلی این موبایل 32 گیگابایت است که به وسیله کارت حافظه قابل ارتقاء می باشد همچنین حافظه رم آن 3 گیگابایت است.

از جمله مدل های دیگر گوشی هوآوی نوا 2پلاس است که سیستم عامل آن اندروید 7 نوقا می باشد صفحه نمایش آن 5.5 اینچی است و حافظه داخلی آن 128 گیگابایت است باتری آن از نوع لیتیوم یونی می باشد که ظرفیت آن 3340 میلی آمپر بر ساعت است این موبایل دو سیم کارته می باشد دوربین اصلی آن دوگانه و 12+8 مگاپیکسل است.

وزن این موبایل 169 گرم است و شبکه ارتباطی 4G را پوشش می دهد.

خرید قسطی انواع گوشی از قسطی کلاب

سایت قسطی کلاب عرضه کننده گوشی های موبایل می باشد که خرید گوشی موبایل را برای شما امکان پذیر می کند شما به منظور خرید اقساطی می توانید به این سایت مراجعه کنید و از امکانات آن استفاده کنید. 

خرید اقساطی از قسطی کلاب با مراجعه به بخش درخواست اعتبار خرید اقساطی صورت می‌پذیرد و با انتخاب یکی از روش‌های خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان، خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان یا خرید اقساطی از بای چک امکان پذیر شده است.

در صفحه اصلی سایت قسطی کلاب تمام شرایط لازم برای انجام خرید قسطی آورده شده است، در صورت هر گونه سوال با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی ساعت هوشمند سامسونگ

فروش قسطی ساعت هوشمند سامسونگ
ساعت های هوشمند به نوعی مکمل و تکمیل کننده تلفن های هوشمند به شمار می روند و استفاده از این محصولات قابلیت انجام بسیاری از کارها را بدون نیاز به تلفن

تبلت سامسونگ

تبلت سامسونگ
تبلت‌های سامسونگ جز برترین تبلت‌های دنیا می‌باشد که دارای بالاترین کیفیت و جذاب‌ترین طراحی است. برای خرید اقساطی تبلت سامسونگ به ...