خرید موبایل قسطی سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/27 16:04:19

در زندگی مدرن امروزی گوشی های موبایل کاربردی بسیار فراتر از تنها یک وسیله ارتباطی دارند. میزان استفاده از این کالای دیجیتال نیز بالا است در نتیجه باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. برای خرید قسطی بهترین گوشی های موجود در بازار می توانید به بخش کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.
خرید موبایل قسطی سامسونگ

معرفی کلی گوشی های سامسونگ

سامسونگ را بدون شک می توان جزء شرکت های معتبر در زمینه ساخت گوشی موبایل نام برد. این شرکت همچنین یکی از قدیمی ترین ها در تولید گوشی های اندروید است که همه ساله محصولات جدیدی را با قابلیت های منحصر به فرد روانه بازار می کند.

در سال های اخیر شرکت شیائومی شروع به تولید گوشی هایی با کیفیت با قیمت مناسب کرد و توانست نظر کاربران زیادی را به سوی خود جلب کند. در این شرایط سامسونگ نیز طی یک اقدام جدید چندین گوشی با قابلیت های قابل توجه و رنج قیمت های مختلف را روانه بازار کرد که در زیر به چند مورد از آن ها اشاره شده است.

نا گفته نماند که فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب امکان خرید اقساطی انواع گوشی موبایل سامسونگ را فراهم کرده است و کاربران می توانند تمام مدل های گوشی سامسونگ را با شرایط ویژه به صورت قسطی خریداری نمایند.

گلکسی اس 10 پلاس پرچم دار فعلی شرکت سامسونگ است. این مدل از موبایل قسطی سامسونگ قابلیت های جذاب و منحصر به فردی را ارائه می دهد که نظر کاربران زیادی را جلب کرده است.

در این مدل از موبایل قسطی سامسونگ از پردازنده اگزینوس استفاده شده است که آن را به یکی از سریع ترین گوشی های موبایل موجود در بازار تبدیل می کند. همچنین حافظه اصلی یا همان رم هشت گیگا بایتی و باطری بسیار قدرتمند در این گوشی موبایل اقساطی باعث می شود که فرآیند هایی مانند مولتی تسکینگ و شارژ دهی در آن بسیار خوب باشد.

یک مدل دیگر از جدید ترین گوشی های موبایل قسطی سامسونگ که در میان کالاهای دیجیتال قسطی سایت قسطی کلاب به فروش می رسد و جزء گوشی های میان رده به حساب می آید، گلکسی A80 است.

این مدل از گوشی موبایل قسطی سامسونگ با اینکه جزء گوشی های میان رده است اما عملکردی بسیار بهتر از این لقب را ارائه می دهد و قیمت بسیار مناسبی نیز دارد.

پردازنده اسنپدراگون 730 موجود در این مدل از گوشی ساموسنگ قسطی باعث می شود که این محصول سرعت و قدرت پردازشی بالایی را ارائه دهد. همچنین رم ۸ گیگابایتی که در کنار این پردازنده قدرتمند قرار دارد توانسته است از این موبایل سامسونگ قسطی یک گوشی با قابلیت های منحصر به فرد بسازد.

به طور کلی قسطی کلاب با ارائه ی شرایط ویژه برای خرید اقساطی انواع کالای دیجیتال و در میان آن ها گوشی موبایل قسطی سامسونگ فرصت ویژه ای را برای کاربران خود فراهم می کند تا بتوانند کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنند.

شرایط خرید قسطی از قسطی کلاب

شرایط خرید قسطی از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به این صورت است که افرادی که کارمند هستند و حقوق ثابت دریافت می کنند، با ارائه فیش حقوقی و سفته می توانند خرید قسطی انجام دهند و نیازی به ارائه چک نیست.

در غیر این صورت افرادی که شغل آزاد دارند، باید به ازای هر کدام از قسط هایی که دارند، چک بدهند.

به غیر از موارد ذکر شده در بالا سایر شرایط برای تمامی کاربران یکسان است. هر کاربر تا سقف ۳۰ میلیون تومان می تواند خرید قسطی انجام دهد و تعداد اقساط خود را بین ۳ تا ۱۲ ماه تعیین نماید.

همچنین برای خرید های زیر هفت میلیون تومان هیچ مبلغی به عنوان پیش پرداخت  پرداخت نمی شود.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی پرینتر جوهر افشان کانن

خرید قسطی پرینتر جوهر افشان کانن
داشتن یک پرینتر استثنایی و پر کاربرد یکی از لوازم لازم برای خرید اداره‌جات و محیط‌های کاری است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی پرینتر جوهر ...

خرید قسطی هندزفری شیائومی

خرید قسطی هندزفری شیائومی
برند شیائومی یکی از بهترین برندهای دنیا است. برای خرید قسطی هندزفری شیائومی به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...