خرید گوشی شیائومی note 9s

تاریخ انتشار:
1403/2/27 06:47:18

برند شیائومی با قدرت بالا در حال پیشرفت و رقابت با برندهای بزرگ دنیا می‌باشد و بهترین محصولات خود را د رسال 2020 ارائه داده است. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی شیائومی note 9s به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید گوشی شیائومی note 9s


موبایل شیائومی نوت 9 اس

محصولات ردمی از جمله پرفروش‌ترین محصولات گوشی هوشمند شرکت شیائومی است. یکی از این گوشی‌ها مدل ردمی نوت 9s می‌باشد که در سال 2020 به بازار عرضه شده است. 

این دستگاه، با وجود امکانات فوق‌العاده‌ای مثل نمایشگر بزرگ، دوربین چهارگانه، تراشه قدرتمند، بدنه شیشه‌ای و باتری ماندگار از قیمتی مقرون به صرفه نیز برخوردار است. در ادامه قصد داریم تا به معرفی مشخصات این گوشی بپردازیم.

مشخصات کلی

ابعاد این اسمارتفون معادل 165.8*76.7*8.8 میلی‌متر مکعب و وزن آن برابر با 29 گرم می‌باشد. این گوشی از سیستم عامل اندروید 10 و رابط کاربری 11MIUI استفاده می‌کند. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی گوشی شیائومی note 9s در قسطی کلاب فراهم شده است.

مشخصات سخت افزاری

این دستگاه از یک تراشه 8 نانومتری کوالکوم با مدل اسنپدراگون 720G ساخته شده است. این پردازنده هشت هسته‌ای قادر است تا با فرکانسی در محدوده 1.8 تا 2.2 گیگاهرتز عمل کند. 

پردازنده گرافیکی نیز، مشخصه آدرنو 618 دارد. مقدار رم موجود در این گوشی معادل 6 گیگابایت و مقدار حافظه داخلی نیز، 128 گیگابایت است. علاوه بر این، می‌توانید به جای استفاده از سیم کارت دوم از یک حافظه جانبی میکرو اس دی نیز استفاده کنید.

مشخصات صفحه نمایش

صفحه نمایش این گجت هوشمند سایزی برابر با 6.67 اینچ دارد و رزولوشن آن نیز در 80 * 2400 پیکسل است. به این ترتیب، تراکم پیکسلی صفحه نمایش برابر با 395 پیکسل در هر اینچ است. 

این صفحه قادر است تا 16 میلیون رنگ زنده و واقعی را به شما نمایش دهد. بر روی این صفحه نیز یک لایه محافظ از نوع گوریلا گلس 5 قرار گرفته است. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی شیائومی note 9s کیفیت تصویر را تجربه کنید!

ارتباط و اتصال

از نظر شبکه‌های ارتباطی دارای پشتیبانی شبکه 4G و نسخه‌های پایین‌تر است. همچنین، دارای فناوری‌های ارتباطی مثل بلوتوث، وای فای، پورت اینفرارد و رادیو می‌باشد.

علاوه بر، این قادر است تا به شبکه از طریق وای فای، مستقیم هات اسپات و دوکاناله متصل می‌باشد. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی شیائومی note 9s همیشه متصل بمانید!

نسخه بلوتوث موجود در این گوشی هوشمند برابر 5 می‌باشد. همچنین، دارای امکانات GPS و رادیو می‌باشد که با رادیوی آن می‌توانید از موج اف ام استفاده کنید.

همچنین قادر به ضبط محتوای رادیویی هستید درگاه ارتباطی آن نیز از نوع کانکتور ریورسیبل تایپ سی می‌باشد. علاوه بر اینکه تایپ 1 و 2 را نیز ساپورت می‌کند.

دوربین‌های چهارگانه

این گجت هوشمند از یک لنز اصلی 48 مگاپیکسلی واید، یک لنز فوق گسترده 8 مگاپیکسلی، یک دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو و همچنین، یک لنز 2 مگاپیکسلی عمق سنج می‌باشد. 

یک فلاش دوال نیز در این دستگاه قرار دارد. از نظر فیلمبرداری نیز دارای ژیروسکوپ است و قادر است تا با کیفیت‌های متنوعی مانند 729 پیکسل و نرخ سرعت 960 فریم بر ثانیه و همچنین، کیفیت 2160 پیکسل به همراه نرخ سرعت 30 فریم بر ثانیه به فیلمبرداری بپردازد. از نظر دوربین سلفی هم یک لنز 16 مگاپیکسلی است که با قابلیت‌های ارزنده در جلوی نمایشگر قرار گرفته است.

مشخصات صوتی

از نظر ویژگی‌های صوتی دارای یک اسپیکر بلندگو می‌باشد. همچنین، یک جک 3.5 میلی‌متری صدا نیز در این دستگاه قرار دارد. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی شیائومی note 9s کیفیت صدا را تجربه کنید.

مشخصات باتری

این دستگاه دارای یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری است که ظرفیت 5020 میلی آمپر ساعتی دارد و با یک شارژ سریع 18 واتی به سرعت شارژ می‌شود. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی شیائومی note 9s همیشه شارژ باشید!

خرید موبایل شیائومی نوت 9 اس

برای خریدن این گوشی فوق‌العاده می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه نمایید و از خدمات این فروشگاه در زمینه خرید اقساطی کالاهای دیجیتالی بهره‌مند شوید. 

از لیزینگ‌های معتبر در سایت قسطی کلاب وام بگیرید و چند روز بعد کالای خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید نقدی یا اقساطی گوشی شیائومی note 9s از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی tab a8 سامسونگ

خرید قسطی tab a8 سامسونگ
تبلت‌های سامسونگی با توجه به امکانات و کاربردهایی که دارند جز پرطرفدارترین محصولات شرکت سامسونگ هستند. برای خرید قسطی tab a8...

خرید اقساطی A33 سامسونگ

خرید اقساطی A33 سامسونگ
اگر قصد خرید یک گوشی میان رده و استثنایی را دارید، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی A33 سامسونگ از بخش موبایل در دسته بندی کالای...