خرید قسطي خودرو کوییک از قسطی کلاب

تاریخ انتشار:
1403/2/19 11:20:59

اگر تمایل خرید قسطي خودرو کوییک با شرایطی عالی دارید به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و از شرایط فروش اقساطی مطلع شوید.


خرید قسطي خودرو کوییک از قسطی کلاب


خودرو کوییک

با افزایش درخواست خرید خودرو داخلی، خرید قسطي خودرو کوییک به یکی از اولین گزینه‌های مردم بدل شده است. خودرویی که با توجه به توان خرید مردم و قیمت و قابلیت‌هایی که دارا می‌باشد، به گزینه جالب و جذابی برای مردم تبدیل شده است. خودرویی که خرید آن ممکن است زندگی‌های بسیاری را متحول کند. در ادامه با ما همراه باشید تا با هم درباره خرید قسطی خودرو کوییک بیشتر بدانیم.

وسایل نقلیه، خریدی حیاتی

داشتن وسایل نقلیه برای هر فردی یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های زندگی است. خودرو کوییک، یکی از این وسایل نقلیه است که این دغدغه را برطرف می‌کند. شرکت سایپا در سال 1395 خودرو کوییک را تولید و در بازار کشور عرضه کرد. قیمت مناسب آن نسبت به سایر خودروها باعث شده است که خریداران زیادی به سمت خرید آن سوق داده شوند. با گذشت زمان، سایپا سری‌های مختلفی از کوییک را تولید کرد. با خرید اقساطي خودرو کوییک از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

کوییک معمولی، کوییک R، کوییک R پلاس، کوییک S و کوییک اتوماتیک پلاس این سری‌ها را تشکیل می‌دهند. نسخه‌های دنده‌ای این خودرو، دارای جعبه دنده پنج سرعته هستند. این ماشین یکی از بهترین ماشین‌های هاچ بک کراس در بازار داخل کشور به حساب می‌آید که برای طرفداران این نوع ماشین‌ها، گزینه بسیار جذابی هستند. فرمان این ماشین بسته به نوع سری این ماشین‌ها، می‌تواند دستی یا برقی باشد.

حداکثر سرعت خودرو کوییک، 185 کیلومتر بر ساعت است که میزان مناسبی برای این ماشین است. این ماشین چهار سیلندر از نوع دریچه برقی دارند. حجم موتور این ماشین 1503 اسب بخار است. تنفس موتور از نوع تنفس طبیعی است و حداکثر قدرت این خودرو 87 اسب بخار در 5300 دور در دقیقه می‌باشد. ترمز جلوی این ماشین از نوع دیسکی خنک شونده و ترمز عقب از نوع کاسه‌ای است. مقدار حجم باک در این ماشین 41 لیتر است که با توجه به مصرف سوخت پایین این خودرو، می‌تواند یک مزیت خوب به حساب بیاید. برای خرید قسطي خودرو کوییک به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دیگر ویژگی‌های خودرو کوییک

برای تصمیم گیری درمورد خرید قسطی خودرو کوییک، شاید بهتر باشد با ویژگی‌های بیشتری از آن آشنا شویم. یکی از ویژگی‌های این ماشین در راستای امنیت بیشتر، مجهز بودن به سیستم ضد سرقت Immobilizer است. قابلیت‌های گرم کن شیشه عقب، سنسور پارک دنده عقب، تنظیم برقی آینه‌های عقب، دستگیره‌های آسان بازشو، نمایش دمای محیط اطراف خودرو، بازکن خودکار قفل خودرو در صورت تصادف، هشدار سرقت، پشتیبانی از بلوتوث و مسیریاب، داشتن کیسه هوا برای سرنشین و راننده و بسیاری قابلیت دیگر، ویژگی‌هایی هستند که در تمام مدل‌های خودرو کوییک موجود می‌باشند.

یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که از سال 1400 به خودروهای کوییک اضافه شد، تغییراتی در موتور خودرو بود که باعث شد که این خودرو مطابق استاندارد یورو 5 شود. شاید با آشنایی با این ویژگی‌ها به فکر خرید اقساطي خودرو کوییک افتاده باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا با هم با راهی آسان و مطمئن آشنا شویم. 

خرید قسطي خودرو کوییک

خرید نقدی خودرو با افزایش بسیار زیاد قیمت آن‌ها، به امری تقریبا نشدنی تبدیل شده است و خرید اقساطی جای آن را گرفته است. خرید اقساطی امن با توجه به فروش روزافزون خودروها به کاری بسیار سخت و حساس تبدیل شده است. ما قصد داریم یک فروشگاه اینترنتی با شرایطی بسیار خوب و امنیتی بالا را به شما معرفی کنیم. 

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یک فروشگاه اینترنتی در زمینه فروش قسطی طیف گسترده‌ای از محصولات از لوازم خانگی گرفته تا خودرو است. قسطی کلاب با توجه به فراهم کردن راه‌های مختلف در زمینه فروش قسطی، باعث شده است که اکثر مردم مانند کارمندان، بازنشستگان و افرادی که دارای شغل آزاد هستند، بتوانند از خدمات و تنوع محصولات آن استفاده کنند. اگر به دنبال خرید اقساطي خودرو کوییک هستید، حتما به سایت قسطی کلاب سر بزنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی پراید

خرید اقساطی پراید
خودرو پراید یکی از پر فروش‌ترین خودروهای سایپا می‌باشد که در بین ایرانیان به علت قیمت مناسبی که دارد، بسیار محبوب است. شما می‌توانید...

خرید قسطی خودرو ساینا چکی

خرید قسطی خودرو ساینا چکی
اگر تمایل به خرید قسطی خودرو ساینا با شرایطی عالی را دارید به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...