خرید قسطی یخچال فریزر اسنوا دوقلو

تاریخ انتشار:
1403/2/14 14:33:43

یکی از بهترین برندهای ایرانی موفق در حوزه لوازم خانگی بی شک برند اسنوا است. برای خرید قسطی یخچال فریزر اسنوا دوقلو به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی یخچال فریزر اسنوا دوقلو


بهترین برند ایرانی 

خرید یخچال فریزر اسنوا دوقلو انتخابی مناسب جهت حمایت از تولیدات داخلی می‌باشد. این نوع یخچال فریزر از برند اسنوا در طرح‌های مختلف و رنگ‌های گیرا به بازار عرضه می‌شود. جالب اینکه بسیار هم مورد استقبال متقاضیان بی‌شماری قرار گرفته است. همچنین تا به امروز قیمت یخچال فریزر دوقلو اسنوا مناسب بوده است. با وجود تحریم‌ها و افزایش روزافزون قیمت لوازم خانگی، خرید این محصول با کیفیت بالا دشوار به نظر می‌رسد. پس راه حل خرید قسطی یخچال فریزر اسنوا دوقلو از قسطی کلاب می‌باشد.

طرح خرید اقساطی یخچال فریزر اسنوا دوقلو 

با افزایش قیمت لوازم خانگی در بازار، برند اسنوا جهت اثبات اهمیت به مشتریان اقدام به خرید قسطی یخچال فریزر دوقلو نموده است. پس مشتریان با خرید قسطی یخچال فریزر اسنوا دوقلو می‌توانند از اقساط 12,36,60 ماهه بهره ببرند. این طرح با استقبال بی نظیر متقاضیان مواجه شده است. می‌توان گفت گزینه مناسبی برای خریداران لوازم خانگی با شرایط قسط بندی محسوب می‌شود. البته در این طرح خریدار باید به نمایندگی محصولات اسنوا مراجعه کند. سپس به محض دریافت فاکتور و مدارک مورد نیاز خرید اقساطی اسنوا، یخچال فریزر دوقلو را با طرح و رنگ دلخواه انتخاب نماید.

مشخصات یخچال فریزر اسنوا دوقلو

خرید یخچال فریزر اسنوا دوقلو به دلیل طراحی منحصر به فرد و قیمت پایین گزینه مناسبی به شمار می‌رود. همچنین برند اسنوا تمام تلاش خود را در طراحی به کار بسته تا محصول با کیفیت بالا و قیمت مناسب را در دسترس متقاضیان قرار دهد. این نوع یخچال دوقلو از امکانات یک یخچال فریزر به روز برخوردار بوده و با وجود ویژگی‌های زیر خرید مناسب و به صرفه‌ای محسوب می‌شود.

•طراحی زیبا و منحصر به فرد
•مصرف انرژی کم و رتبه A و A+
•برخورداری از فضای زیاد
•آبسرد کن
•نمایشگر LED
•حسگر هوشمند تشخیص دما
•دسترسی راحت به داخل یخچال
•بی صدا
•اخطار باز بودن درب
•چیلر (محفظه مخصوص که می‌تواند به صورت هوشمند دما را تنظیم نماید)
•مجهز به سیستم تهیه نانو سیلور
•سیستم جدید بدون برفک
•کنترل تاچ اسکرین 

شرایط خرید اقساطی یخچال فریزر اسنوا دوقلو

از جمله مزیت‌های خرید قسطی یخچال فریزر اسنوا بدون ضامن به این شکل است که می‌توان از سامانه وام گرفته شود. مبلغی وام دریافتی از طرف شرکت اسنوا حدود 20 میلیون تومان می‌باشد که نیازی به ضامن و چک ندارد. همچنین همه مراحل آن به صورت آنلاین بوده و نیازی به مراجعه حضوری نیست. پس به محض دریافت وام، پروسه فروش اقساطی به شکل آنلاین بوده و خریدار با دریافت کد تخفیف باید یخچال فریزر دوقلو اسنوا را به ارزش مبلغ وام تهیه نماید. البته افرادی که با نقدی بودن شرایط فروش یخچال فریزر دوقلو اسنوا مشکلی ندارند به محض ثبت سفارش می‌توانند مبلغ را به طور کامل پرداخت نمایند.

شرایط خرید قسطی یخچال فریزر اسنوا دوقلو در سایت قسطی کلاب

قسطی کلاب نخستین فروشگاه اینترنتی برای ایرانیان می‌باشد که شرایط خرید اقساطی یخچال فریزر اسنوا دوقلو را در سایت خود درج نموده است. همچنین شرایط فروش اقساطی سایت کلاب به گونه‌ای تنظیم گردیده تا رضایت و اعتماد مشتریان را جلب نماید. سپس با کمترین زمان، کالای مورد نیاز مشتریان را تهیه کرده و خدمات مختلفی همچون تخفیفات ویژه، ایجاد فرصت‌های طلایی و عرضه اقساط ارائه می‌نماید. ناگفته نماند که این شرکت اقساط را با قیمت‌های استاندارد و مناسب به صورت ماهانه یا روزانه تنظیم می‌نماید. از ویژگی‌های این سایت می‌توان به دسته بندی مناسب و متنوع کالاها اشاره کرد که علاوه بر ظاهر، ویژگی‌های فنی یخچال فریزر دوقلو را به نمایش می‌گذارد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لباس شویی کندی

خرید اقساطی لباس شویی کندی
برند کندی یکی از معتبرترین برندهای دنیا است. برای خرید اقساطی لباس شویی کندی به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت...

فروش اقساطی چای ساز میگل

فروش اقساطی چای ساز میگل
برند میگل یکی از بهترین برندهای ایرانی و موفق می‌باشد. برای خرید اقساطی چای ساز میگل به بخش نوشیدنی ساز در دسته بندی لوازم خانگی...