خرید اقساطی tab s8

تاریخ انتشار:
1403/2/10 06:09:44

یکی از تبلت‌های جدید و پرفروش سامسونگ مدل s8 است. برای خرید اقساطی tab s8 به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی tab s8


تبلت سامسونگ گلکسی Tab S8 

سامسونگ تبلت‌های متعددی در سال‌های گذشته عرضه کرده است. بسیاری از این محصولات را می‌توان رقبای خوش قیمت و مقرون به صرفه محصولات اپل آیپد در نظر گرفت. تبلت سامسونگ گلکسی مدل Tab S8 یکی از این محصولات است که با وجود قلم استایلوس، خود را از محصولات مشابه متمایز می‌کند. اگر قصد خرید نقدی و یا خرید قسطی tab s8 را دارید، در ادامه با معرفی این محصول در این تصمیم گیری به شما کمک خواهیم کرد.

قلم، باتری قوی و فیلم برداری 4K 

تبلت سامسونگ گلکسی Tab S8 که در ماه فوریه سال 2022 عرضه شد، دارای نقاط قوت متعددی است. اما گل سر سبد این قابلیت‌ها که توجه را سریع به خود جلب می‌کند، قلم استایلوس همراه این محصول است. وجود قلم برای بسیاری از کاربران مهم است و امکاناتی را ارائه می‌دهد که این محصول را برای دانش آموزان و دانشجویان بسیار جذاب می‌کند. 

در کنار قلم استایلوس، باتری قوی 8000 میلی آمپری از دلایل دیگری است که این تبلت را برای دانشجویان و افرادی که مدت زیادی را خارج از منزل می‌گذرانند، مناسب می‌کند. این باتری دارای قابلیت شارژ سریع 45 وات نیز می‌باشد. قابلیت شارژ سریع اطمینان حاصل می کند که این تبلت در مدت زمان 80 دقیقه به طور کامل شارژ می شود. برای خرید اقساطی tab s8 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دوربین اصلی این تبلت دارای دو لنز است که شامل یک لنز اصلی 13 مگاپیکسل و یک لنز فوق عریض 6 مگاپیکسل می‌شود. فلاش LED، تکنولوژی HDR، تصویر برداری پاناروما و فیلم برداری با وضوح تصویر 4K با نرخ فریم 60 فریم بر ثانیه از جمله قابلیت‌های دوربین این تبلت 11 اینچی است. نکته جالب اینکه دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی Tab S8 نیز قابلیت‌های مشابه دوربین اصلی را دارد. 

سخت افزار قوی Tab S8 

صفحه نمایش 11 اینچی تبلت Tab S8 دارای وضوح تصویر 1600 در 2560 پیکسل است. این صفحه نمایش با یک لایه محافظ گوریلا گلس 5 پوشانده شده است. در زیر این صفحه نمایش یک پردازنده 8 هسته‌ای اسنپدراگون 8 نسل 1 جاسازی شده که با یک پردازنده گرافیکی مدل Adreno 730 همراه شده است. این تبلت با دو نوع حافظه رم 8 و 12 گیگابایت عرضه شده است. حافظه ذخیره سازی دستگاه نیز بسته به پیکربندی سخت افزار در دو نوع 128 و 256 گیگابایت موجود است. این فضای ذخیره سازی با استفاده از درگاه کارت حافظه مجزا قابل افزایش است. سخت افزار Tab S8 با استفاده از سیستم عامل اندروید 12 مدیریت می‌شود که با رابط کاربری One UI شرکت سامسونگ تزیین شده است. با خرید قسطی tab s8 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

تبلت سامسونگ گلکسی Tab S8 

تبلت 11 اینچی سامسونگ گلکسی دارای 4 اسپیکر استریو است، اما متاسفانه درگاه جک هدفون 3.5 میلیمتری بر روی آن وجود ندارد. از دیگر قابلیت‌های این تبلت می‌توان به حسگر اثر انگشت، شتاب سنج، ژیروسکوپ، بلوتوث نسخه 5.2، وای فای و دیگر قابلیت‌ها اشاره کرد که تمامی نیاز‌های یک کاربر را پوشش می‌دهند. این تبلت در سه رنگ سفید، نقره‌ای و صورتی عرضه شده است.

خرید اقساطی Tab S8 از قسطی کلاب

با اینکه این تبلت از محصولات مشابه اپل کمی ارزان تر است، اما ممکن است قیمت آن همچنان برای برخی دلسرد کننده باشد. برای رفع این چالش فروشگاه قسطی کلاب موقعیت مناسبی را برای خرید قسطی Tab S8 فراهم آورده است. این فروشگاه با ارائه طرح‌های متعدد خرید اقساطی انواع کالای دیجیتال، شرایط خرید محصولات سامسونگ را سهولت بخشیده است. برای خرید اقساطی Tab S8 می‌توانید با انتخاب طرح فروش قسطی مورد نظر خود اقدام کنید. امکان پرداخت اقساط محصولات خریداری شده در طی 36 ماه از جمله جذابیت‌های طرح‌های فروش قسطی کلاب است. همچنین امکان خرید قسطی محصولات تا سقف مبلغ 200 میلیون تومان میسر است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی mi band 6

خرید قسطی mi band 6
دنیای گجت‌های پوشیدنی بسیار پر تنوع است. شما می‌توانید برای خرید قسطی mi band 6 که متعلق به برند شیائومی است، به بخش ساعت...

خرید اقساطی گوشی A51 سامسونگ

 خرید اقساطی گوشی A51 سامسونگ
گوشی جذاب a51 در سال 2020 جز پرفروش‌ترین موبایل‌های سامسونگ بود که حتی در سال جدید نیز این تمایل به خرید وجود دارد...