خرید اقساطي تلویزیون شیائومی با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/16 17:07:24

برند شیائومی جز برترین برندهای دنیا است که در حال توسعه سبد محصولاتی خود می‌باشد. برای خرید اقساطي تلویزیون شیائومی با چک به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطي تلویزیون شیائومی با چک


مقدمه

خرید انواع مختلف تلویزیون‌های شیائومی، امکان جدیدی برای کامیونیتی علاقمندان محصولات شیائومی می‌باشد که بدون نگرانی می‌توانند از اکوسیستم فناورانه یکپارچه خود استفاده کنند. البته پرداخت یکباره قیمت تلویزیون می‌تواند این خرید لذت بخش را به کام برخی از افراد تلخ کند.

اما بدون شک با خرید قسطي تلویزیون شیائومی، آسودگی خاطر به خریدار برگردانده می‌شود و می‌تواند تلویزیون مناسب خود را خریداری کند. متاسفانه به دلیل نوسانات بازار لوازم خانگی که قیمت‌ها را در یک روند صعودی قرار داده است، افراد زیادی قادر به خرید تلویزیون با پرداخت نقدی نمی‌باشند. لذا روش فروش قسطی تلویزیون مناسب‌ترین راه حل برای خرید لوازم خانگی همچون تلویزیون می‌باشد. 

مشخصات تلویزیون هوشمند شیائومی کدامند؟

شرکت فناورانه شیائومی، تولید کننده دامنه گسترده‌ای از محصولات الکترونیکی است. این شرکت در سال 2010 افتتاح شد و دفتر اصلی خود را در شهر پکن برپا کرد. شرکت شیائومی طیف وسیعی از محصولات را در خط تولید خود قرار داده است. از قبیل لوازم خانگی الکترونیکی، موبایل‌های هوشمند و لپ‌تاپ که برای استفاده بهتر و ساده‌تر از این محصولات، سیستم عامل و برنامه‌های سازگار با آن را نیز در دستور کار خود قرار داده است. به واسطه بازار بزرگی که این شرکت چند قطبی در دست گرفته است، دفاتر شعب این شرکت را می‌توان در بیشتر کشورهای توسعه یافته و درحال توسعه پیدا کرد. برای خرید اقساطي تلویزیون شیائومی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

در حوزه تلویزیون، این شرکت، تلویزیون TV Mi را ارائه می‌کند. MI همان پلتفرمی است که تمامی تولیدات این شرکت اعم از لپ‌تاپ، تلویزیون و گوشی هوشمند با این سیستم عامل پردازش می‌شوند. تلویزیون شیائومی با نام تجاری TV Mi، یک تلویزیون سری نسل جدید تلویزیون‌های FULL HD می‌باشد. این تلویزیون‌ها در ابعاد مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شوند. این محصول فوق العاده باریک بوده و ویژگی‌های منحصر به فردی را به خود اختصاص می‌دهد.

تلویزیون‌های Mi TV در واقع بدون قاب هستند. شرکت شیائومی با بهره گیری از مهندسی معکوس، توانسته است با به کارگیری با کیفیت‌ترین پنل‌های سامسونگ و LG، یک تلویزیون Full HD با فریم فوق‌العاده باریک و قاب 8.4 میلی متر تولید کند. سیستم Mi tv از امکان پخش صدای Dolby Stereo و DTS برخوردار می‌باشد. این قابلیت تجربه‌ای تکرار نشدنی از گوش دادن به صداهای تلویزیون را برای مشتریان خود به ارمغان می‌آورد. برای خرید اقساطي تلویزیون شیائومی با چک به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. با خرید قسطي تلویزیون شیائومی از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

تلویزیون شیائومی شامل چه امکاناتی می‌باشند؟

با خرید اقساطي تلویزیون شیائومی انگار صاحب یک موبایل قدرتمند شده‌اید. شرکت شیائومی، تلویزیون‌های Mi tv را به یک سیستم با پردازشگرهای قدرتمند تبدیل کرده است تا بتوانید لذت داشتن یک گوشی 47 اینچی را تجربه کنید.

درون این تلویزیون‌های شگفت انگیز یک پردازنده چهار هسته‌ای Snapdragon 600 به همراه یک پردازنده گرافیکی Adreno 320 همچنین 2 گیگابایت حافظه DDR3 و 8 گیگابایت حافظه eMMC 4.41 وجود دارد. همچنین با این دستگاه می‌توانید بازی هم بکنید. چرا که پردازنده‌های این تلویزیون‌ها همانند بهترین گوشی‌های گیمینگ هستند. شما می‌توانید با استفاده از قدرت این تلویزیون هر بازی منحصر به اندروید را اجرا کنید و با استفاده از Bluetooth 4.0 کنترلر و هدفون خود را به تلویزیون تان متصل کنید و یک بازی تمام عیار را تجربه کنید. برای خرید قسطي تلویزیون شیائومی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

از دیگر قابلیت‌های تلویزیون‌های شیائومی می‌توان به قابلیت اسکرین شیر اشاره کرد. که با استفاده از WiDi ، Airplay ، DLNA و SMB می‌تواند بدون پرش تصویر و کاملا ریل تایم، عکس‌ها و فیلم‌های موجود بر روی گوشی‌تان را بر صفحه تلویزیون نمایش دهد. 

نحوه خرید اقساطي تلویزیون شیائومی چگونه است؟

متقاضیان خرید اقساطي تلویزیون شیائومی می توانند با ورود به پنل فروش ما، شرایط فروش اقساطی تلویزیون و نحوه خرید آن را مطالعه کنند و با آگاهی کامل جهت خرید اقساطی با مشاورین ما تماس حاصل فرمایند. انواع طرح‌های قسطی با مزایای متعدد در سایت قسطی کلاب قرار گرفته است. شما مشتری محترم می‌توانید برای اطلاعات بیشتر سری به سایت ما بزنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی کولر آبی آبسال

خرید قسطی کولر آبی آبسال
کولر آبی آبسال یکی از قدیمی‌ترین کولرهای ایرانی است که فروش فوق‌العاده‌ای را در سال‌های اخیر تجربه کرده است. برای خرید اقساطی کولر آبی ...

خرید اقساطی ماشین لباسشویي بست

خرید اقساطی ماشین لباسشویي بست
برند BOST یکی از برندهای موفق در ایران است. برای خرید اقساطی ماشین لباسشویي بست به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی...