فروش قسطی یخچال فریزر ایکس ویژن

تاریخ انتشار:
1403/2/29 05:48:55

برند ایکس ویژن یکی از بهترین برندهای ایرانی با محصولاتی متنوع است. برای خرید قسطی یخچال فریزر ایکس ویژن به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


فروش قسطی یخچال فریزر ایکس ویژن


بررسی یکی از پرفروش‌ترین یخچال فریزرهای ایرانی!

برند ایکس ویژن یکی از برندهای پرطرفدار ایرانی است که زیر نظر شرکت مادیران فعالیت می‌کند و تاکنون سبد محصولاتی خود را گسترش داده و فروش بالایی را نیز از آن خود کرده است. برند ایکس ویژن دارای محصولاتی شامل تلویزیون، ماشین لباسشویی، یخچال فریزر و موارد دیگر می‌باشد. در این مقاله قصد داریم در مورد یخچال فریزر پر فروش ایکس ویژن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم و امکانات این یخچال فریزر را با هم مرور کردیم. برای خرید قسطی یخچال فریزر ایکس ویژن به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

اندازه متناسب و کاربردی!

یخچال فریزر ایکس ویژن مدل TS550 به صورت ساید بای ساید طراحی شده‌ است و بسیار جادار و مناسب می‌باشد. این یخچال فریزر دارای 4 طبقه شیشه‌ای و یک کشو است و در قسمت فریزر نیز همین دسته بندی وجود دارد. یخچال فریزرهای ایکس ویژن را می‌توانید به صورت سفارشی و دلخواه، رنگ آن را انتخاب نمایید و با وجود اندازه متناسبی که دارد در آشپزخانه خود جای دهید. یخچال فریزر ایکس ویژن مدل TS550 دارای گنجایش 547 لیتر می‌باشد و شما دیگر با کمبود جا برای قرار دادن مواد غذایی مواجع نخواهید شد. با خرید اقساطی یخچال فریزر ایکس ویژن از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

دریچه گردش هوای هوشمند!

یخچال فریزر ساید بای ساید ایکس ویژن دارای یک دریچه هوشمند تهویه هوا می‌باشد که هوای موجود در یخچال را پاکسازی می‌کند. همچنین با حرکت این دریچه به سمت چپ یا راست هوای داخل یخچال فریزر به خوبی حرکت می‌کند و سرمایش به صورت یکنواخت در فضای ساید بای ساید پخش شود. با حرکات یکنواخت سرما و کاهش 20% انرژی، مواد غذایی و خوراکی‌های خوشمزه مدت زمان بیشتری تازه و با طراوت خواهند ماند. برای خرید قسطی یخچال فریزر ایکس ویژن به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید جذاب را تجربه نمایید.

طراحی مدرن و اصولی!

یخچال فریزر ساید بای ساید ایکس ویژن بسیار طراحی مدرن و زیبایی دارد. دستگیره‌های این یخچال فریزر داخلی است و به صورت پنهان تعبیه شده و یک آبسردکن زیبا و چشم نواز دارد. طراحی زیبا این یخچال سبب زیبایی دوچندان آشپزخانه شما خواهد شد. برای خرید اقساطی یخچال فریزر ایکس ویژن به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سرمایش و انجماد بسیار سریع

یخچال فریزرهای ساید بای ساید ایکس ویژن دارای فناوری Super Cooling می‌باشد. این تکنولوژی عملکردی عالی دارد و می‌تواند در مدت زمان کوتاهی تا 2 درجه سانتی گراد کاهش می‌دهد، البته این یخچال فریزر از فناوری Super Freezing نیز برخوردار است و می‌تواند در مدت 2 ساعت تا منفی 24 درجه دمای فریزر را کاهش دهد. با خرید قسطی یخچال فریزر ایکس ویژن از قسطی کلاب یک خرید بی‌نظیر را تجربه کنید.

گارانتی 36 ماهه مادیران

محصولات برند ایکس ویژن برای قدردانی از اطمینان و اعتماد مشتریان محصولات خود را با گارانتی مادریان به فروش می‌رساند. شما می‌توانید خرید قسطی یخچال ایکس ویژن را با گارانتی 36 ماهه مادیران خریداری نمایید.

قسطی کلاب و شرایط خرید اقساطی یخچال فریزر ایکس ویژن!

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین وبسایت‌های فروش اقساطی کالا در ایران می‌باشد. اگر تمایل به خرید اقساطی انواع لوازم خانگی، موبایل، کالای دیجیتال و کنسول بازی دارید، می‌توانید با ارائه چک یا سفته حتی بدون ضامن به خرید قسطی کالای مورد نیاز خود بپردازید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید اقساطی و اطلاع از موجودی کالاها به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و در بخش خرید اقساطی اطلاعات خود را تکمیل کنید. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب بهترین گزینه برای خرید اقساطی است. با قسطی کلاب لدت یک خرید مقرون به صرفه و پر سود را تجربه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لوازم خانگی جی پلاس با چک

خرید اقساطی لوازم خانگی جی پلاس با چک
اگر قصد خرید جهیزیه دارید، پیشنهاد ما برای شما خرید اقساطی لوازم خانگی جی پلاس با چک از بخش لوازم خانگی سایت قسطی کلاب می‌باشد. ...

خرید قسطی لوازم خانگی پاک شوما

خرید قسطی لوازم خانگی پاک شوما
لوازم خانگی پاکشوما یکی از برندهای معتبر و محبوب در زمینه تولید و عرضه محصولات خانگی است. برای خرید قسطی لوازم خانگی پاک شوما به...