خرید قسطی اپل واچ سری 8 از قسطی کلاب

تاریخ انتشار:
1403/2/27 05:52:10

اگر تمایل به خرید قسطی اپل واچ سری 8 با شرایطی عالی دارید به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی اپل واچ سری 8 از قسطی کلاب

اپل واچ سری 8

خرید قسطی اپل واچ سری 8 برای کسانی که تازه می‌خواهند به جمع خریداران ساعت‌های مچی هوشمند و باکیفیت بپیوندند، بهترین گزینه است. در عین حال، اگر شما اپل واچ مدل‌های پایین مثل سری 3 و 4 دارید، خرید این مدل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. ساعت هوشمند سری 8 ساخت شرکت اپل توانسته نقص‌های موجود در مدل‌های قبلی را به طور کامل رفع کرده و چند آپشن جذاب و مناسب را به آن اضافه کند. در واقع خرید این کالای دیجیتال، می‌تواند با کیفیت‌ترین و در عین حال به صرفه‌ترین خرید هوشمندانه شما باشد. 

بررسی مشخصات اپل واچ سری 8

در ابتدا باید با مشخصات ظاهری این محصول آشنا شوید که تفاوت چندانی با اپل واچ سری 7 ندارد. نمایشگر رنگی با صفحه تمام لمسی، فرم صفحه نمایشگر مستطیل شکل و جنس بند سیلیکونی، از جمله مواردی است که در این مدل ساعت اپل نیز دیده می‌شود. از دیگر مشخصات اپل واچ سری 8 می‌توان به وزن سبک 38.8 گرمی آن اشاره کرد که با اندازه صفحه نمایش 1.9 اینچی وارد بازار شده است.

وجود حس گرهایی همچون ارتفاع ‌سنج، قطب ‌نما، ژیروسکوپ، سنجش اکسیژن خون و دمای بدن، شمارشگر ضربان قلب و همچنین فشارسنج، موجب شده تا بتوانید از apple watch series 8 برای ورزش، استفاده روزمره و موقعیت‌های رسمی نیز استفاده کنید. البته اپل واچ سری 8 اولترا دارای مشخصات خاص‌تری است که موجب شده گزینه مناسب‌تری برای ورزشکاران حرفه‌ای همچون غواصان و کوهنوردان باشد. با این حال، قیمت بسیار بالایی داشته و صرفا برای افراد خاصی مناسب است. از این رو می‌توان خرید قسطی اپل واچ سری 8 را گزینه‌ای کاربردی‌تر و البته، مقرون به صرفه تر به حساب آورد. 

ساعت هوشمند اپل سری 8 بخریم؟

همانطور که گفتیم، این مدل اپل واچ با سری‌های قبلی یا حداقل مدل‌های 5 و 6 و 7، تفاوت چندانی ندارد. اما درباره تمایز اپل واچ سری 8 با سری 7 باید به چند نکته ویژه اشاره کرد که خرید اقساطی آن را توجیه می‌کند. سری 8 دارای حسگر گرما و همچنین حسگر تشخیص تصادف است که مازاد بر حسگرهای عادی اپل واچ‌های قدیمی‌تر می‌باشد. رنگ مشکی، نقره‌ای و طلایی این محصول در کنار بدنه آلومینیومی و وجود بندهای مختلف، جذابیت این محصول را بیشتر کرده است.

اما اگر بخواهیم مشخصات اپل واچ سری 8 را از دید فنی و تخصصی بنگریم، لازم است به روشنایی 1000 نیت صفحه و رزولوشن 484*396 آن اشاره نماییم. همچنین تراکم 326 پیکسل بر اینچ نمایشگر در کنار عمر باتری 18 ساعته با حالت مصرف بالا در طول شبانه روز، از دیگر مزایای این محصول است. این مدل با iOS ورژن 16 به بالا سازگار بوده و در برابر گردوغبار، نفوذ آب تا عمق 50 متر و ضربه، مقاومت بسیار بالایی دارد. با توجه به این موارد می توان گفت که خرید قسطی اپل واچ سری 8 می‌تواند نیاز شما را برای بهره وری از یک ساعت هوشمند باکیفیت و چشمگیر، به طور کامل رفع نماید. 

شرایط فروش اقساطی اپل واچ سری 8

با توجه به آنکه قیمت محصولات اپل هرروزه درحال افزایش است، در نتیجه خرید نقدی آنها چالش برانگیز می‌باشد. از این رو، قسطی کلاب توانسته شرایط فروش اقساطی این محصولات را فراهم کند. با این روش، شما می‌توانید بدون نیاز به پیش پرداخت و در اقساط طولانی مدت، اپل واچ سری 8 و سایر محصولات این برند معتبر را خریداری نمایید. برای این امر کافی است با چک ضمانت، فیش حقوقی یا جواز کسب، از امکان فروش قسطی این محصولات هوشمند بهره بگیرید. در عین حال، باید بگوییم که این شرایط برای تمامی افراد با مشاغل آزاد، کارمندان و بازنشستگان فراهم شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی آنر x8a

خرید قسطی گوشی آنر x8a
اگر به دنبال خرید قسطی گوشی آنر x8a با قیمتی مناسب هستید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

خرید اقساطی تبلت ایسوس

خرید اقساطی تبلت ایسوس
ASUS در حقیقت از 4 کلمه آخر کلمه Pegasus یا پگاز در زبان یونانی گرفته شده است که مفهوم آن اسب بالدار جاودانی می­ باشد. این موجود افسانه ­ای ...