خرید قسطي خودرو کوییک با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/27 05:42:24

با خرید قسطي خودرو کوییک با چک از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه نمایید، شما می‌توانید برای خرید اقساطی به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطي خودرو کوییک با چک


خودرو کوییک 

خرید قسطي خودرو کوییک بهترین پیشنهاد برای افرادی می‌باشد که قصد دارند با یک خودرو بی‌نظیر، سفرهای هیجان انگیز و رفت و آمد به محیط‌های دیگر را تجربه کنند.

طرح فروش اقساطی درسایت ما با هدف توانایی خرید اقساطی انواع وسایل نقلیه ولوازم جانبی خودرو، با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت‌ها از هر کجای ایران با هر درآمدی می‌باشد. شرایط فروش اقساطی در اینجا شگفت انگیز است، پس خرید خودرو کوییک را از دست ندهید. خرید اقساطي خودرو کوییک در این سایت تضمینی است و با پرداخت قسطی، بسیار شرایط پرداخت آسان‌تر می‌شود. دغدغه قیمت را در خرید قسطی کوییک فراموش کنید. 

قیمت خرید قسطي خودرو کوییک با توجه به نوع، مدل و قابلیت‌ها و امکانات به کار رفته در خودرو قطعا متفاوت و متغیر است. تمام خودروهایی که با فناوری و خلاقیت‌های روز دنیا تنیده شده‌اند، قیمت بیشتری دارند. اما با پرداخت اقساطی و خرید اقساطي خودرو کوییک در سایت ما، هرچقدرهم که قیمت محصول بالا باشد شرایط پرداخت برایتان آسان می‌شود و دیگر دغدغه‌ای باقی نمی ماند. خرید قسطی خودرو که یکی از بهترین وسایل نقلیه است، با بهترین شرایط خرید اقساطی و یا فروش قسطی در سایت تضمینی ما، قابل مشاهده است. در اینجا قصد داریم بهترین وسایل نقلیه را معرفی کنیم.

قبل از خرید قسطي کوییک، لازم است تا حدودی با ویژگی‌های این خودرو آشنا شوید. اگر قصد خرید این خودرو را دارید، برای خرید قسطی وسایل نقلیه به خصوص خودرو کوییک، با ما همراه باشید.

خودرو کوییک دنده‌ای (معمولی) 

برای خرید اقساطي خودرو کوییک، بهتر است بدانید که شتاب صفر تا صد مدل دنده‌ای، 13 ثانیه و مصرف سوخت آن نیز 7.14 لیتر در هر 100 کیلومتر می‌باشد. کوئیک دنده ای دارای وزن پایینی بوده و این وزن کم در زمان بارش برف و باران چسبندگی با آسفالت را از بین برده و راننده را دچار مشکل خواهد کرد. امکانات رفاهی در مدل کوییک معمولی عبارتند از:

سنسور پارک عقب، سیستم تهویه دیجیتالی غیر اتوماتیک، 2 عدد کیسه هوا،  دماسنج،  ترمزهای ABS و EBD، امکان تنظیم 6 حالته صندلی راننده و 4 حالته صندلی شاگرد شیشه بالابرهای برقی جلو و عقب و قابلیت  تنظیم برقی آینه‌های کناری هم فراهم شده است. 

خودرو کوییک اتوماتیک پلاس 

در کوییک اتوماتیک، از گیربکسCVT با شش دنده استفاده شده که این تنها تفاوت کوییک اتوماتیک نسبت به کوییک معمولی است. در حال حاضر ارزان‌ترین خودروی اتوماتیک صفر کیلومتر بوده و علاوه‌ بر گیربکس، امکانات جانبی دیگری مانند: رینگ‌های آلومینیومی، کامپیوتر سفری، فرمان برقی، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، فرمان غربیلک D-Cut با کلیدهای کنترلی را شامل می‌شود و با این امکانات، از کوییک معمولی متمایز خواهد شد. شتاب صفر تا صد مدل اتوماتیک، 13.6 ثانیه بوده و مصرف سوخت آن نیز به ازای هر 100 کیلومتر 7.7 لیتر است. 

خودرو کوییک، مدل R 

این نوع کوییک به خودرو چند رنگ معروف است که نسخه ارتقاء یافته کوییک معمولی می‌باشد. این تغییرات رنگ در‌ بخش‌هایی مثل سپرها، قاب آینه، سقف، پنل پلاستیکی قسمت میانی داشبورد و دور دریچه‌ها، قسمت بازویی رودری‌ها و رکاب درهای کوییک معمولی دیده می‌شود و این تنها تفاوت آن با کوییک معمولی است. 

خودرو کوییک R پلاس 

در این نوع کوییک امکانات بیشتری نسبت به کوییک R لحاظ شده است. از جمله این امکانات، قابلیت‌هایی مانند: کروز کنترل، سیستم پخش چندرسانه‌ای با نمایشگر 7 اینچی، سیستم تشخیص فشار باد تایرها، دوربین عقب، غربیلک فرمان D-Cut به همراه کلیدهای کنترلی هستند. به جز این آپشن‌ها، این خودرو تفاوت چندانی با کوییک R ندارد. 

مدل کوییک S 

در ابتدا لازم است به تفاوت کوییک R و کوییک S بپردازیم که مهم‌ترین تفاوت آن‌ها در طراحی ظاهری سپر جلو می‌باشد. برای تشخیص آسان‌تر، اگر بر روی ماشین از لبه چراغ‌ها تا گوشه مه شکن و دی لایت‌ها، یک نوار مشکی رنگ را دنبال کنید، یعنی مدل R را مشاهده کنید که می‌توان بر روی بدنه این مدل، کلمه CROSS را نیز مشاهده کرد. 

اگر طالب آپشن‌های خاص دیگری هستید، پیشنهاد ما مدل ارتقا یافته کوییک S خواهد بود، این طرحِ به روز را کوییک G می‌نامند. این نسخه دارای یک داشبورد نسبتا جدید و قسمت میانی با امکانات جدیدی است که می‌تواند نظر خیلی از افراد را به خود جلب کند. در مدل G خودرو کوییک‎‎، امکاناتی مانند نمایشگر 7 اینچی به همراه دوربین دنده عقب، سیستم مالتی مدیای پیشرفته، مسیریاب، کروز کنترل، اتولایت و روکش صندلی چرمی طراحی شده است که این طراحی زیبا، چشم نواز است. 

شرایط فروش اقساطی خودرو کوییک 

فروش اقساطی خودرو کوییک با بهترین و مناسب‌ترین شرایط در سایت قسطی کلاب صورت می‌گیرد. هر چند که می‌توان خرید قسطي خودرو کوییک را به صورت نقدی نیز انجام داد. اما اگر تمایل به خرید اقساطی این محصول دارید، پیشنهاد ما سایت قسطی کلاب است که سایتی مطمئن و تضمینی خواهد بود.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی 405 slx

خرید قسطی 405 slx
یکی از بهترین پژوهای موجود در ایران پژو 405 است که بسیار طرفدار دارد. برای خرید قسطی 405 slx به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب ...

خرید قسطی خودرو پژو پارس LX

خرید قسطی خودرو پژو پارس LX
پژو پارس جز ماشین‌های پرطرفدار در ایران است که از قشر جوان تا میانسال علاقه مند به داشتن آن هستند، برای خرید قسطی خودرو پژو پارس LX...