خرید اقساطي گوشی a14 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/30 10:32:21

یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه سامسونگ با مدلی جذاب روانه بازار شد. برای خرید اقساطي گوشی a14 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطي گوشی a14 سامسونگ


گوشی a14 سامسونگ

یکی از روش‌های خرید که امروزه در میان مردم رواج پیدا کرده است خرید اقساطی انواع کالای دیجیتال است. شرکت سامسونگ یکی از شرکت‌های مطرح جهان است که به تولید و عرضه کالای دیجیتال به سراسر دنیا مشغول است. در این مقاله قصد داریم به خرید قسطي گوشی a14 سامسونگ بپردازیم. 

اطلاعات اولیه گوشی a14 سامسونگ

این کالای دیجیتال در 28 فوریه سال 2023 به بازار جهانی عرضه شد. این گوشی با اندروید 13 وارد بازار جهانی شد، که همین موضوع باعث محبوبیت بیشتر این گوشی در میان کاربران شرکت سامسونگ شده است. اگر بخواهیم درباره رابط کاربری این گوشی صحبت کنیم باید بگوییم که بی‌شک، یکی از بهترین رابط‌های کاربری حال حاضر بازار را در اختیار خود دارد. رابط کاربری گوشی a14 سامسونگ جدیدترین رابط کاربری عرضه شده توسط شرکت سامسونگ است، یعنی همان One core 5 می‌باشد. برای خرید اقساطي گوشی a14 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

طراحی گوشی a14 سامسونگ

وزن گوشی a14 سامسونگ چیزی حدود 200 گرم می‌باشد که عددی بسیار مناسب برای یک گوشی در این رنج قیمتی می‌باشد. جنس پشت گوشی a14 سامسونگ پلاستیک و جنس جلوی گوشی شیشه‌ای می‌باشد. جالب است بدانید یکی از دلایلی که باعث محبوبیت بیشتر این گوشی در میان کاربران شده شیشه‌ای بودن جنس جلوی این گوشی است. شرکت سامسونگ این گوشی را در چهار رنگ متنوع که با همه سلیقه‌ها همخوانی دارد به بازار عرضه کرده است. این چهار رنگ عبارتند از:
سبز
قرمز تیره
نقره‌ای
مشکی

نمایشگر گوشی a14 سامسونگ

نمایشگر این کالای دیجیتال از نوع PLS LCD است. نرخ نوسازی تصویر این گوشی 60 هرتز می‌باشد که شما می‌توانید با استفاده از نمایشگر این گوشی تجربه‌ای بسیار عالی را در اجرای بازی‌های سنگین به دست بیاورید. با خرید قسطي گوشی a14 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

پردازنده گرافیکی و تراشه مرکزی

این گوشی در بخش پردازنده گرافیکی و تراشه در رتبه‌ای بسیار عالی در میان رقبای خود قرار دارد. مدل تراشه مرکزی یا همان CPU عبارت است از:

MediaTek MT6769 Helio G80
Samsung Exynos 850

شرکت سامسونگ برای قاره آسیا و اروپا دو تراشه مختلف را عرضه کرده است. مدل پردازنده گرافیکی این گوشی که توانایی بسیار زیادی در پردازش دارد عبارت است از: Mali-G52 MC2  

دوربین کالای دیجیتال a14 سامسونگ

گوشی a14 سامسونگ در میان رقبای خود دارای با کیفیت‌ترین و بهترین دوربین است. این کالای دیجیتال دارای یک لنز اصلی واید با 50 مگاپیکسل کیفیت است. شما می‌توانید با لنز واید این گوشی عکس‌های بسیار با کیفیت و حرفه‌ای را ثبت کنید.

لنز واید این گوشی توانایی فوکوس خودکار با تشخیص عمق را نیز دارد. همین موضوع است که باعث افزایش کیفیت عکس‌های گرفته شده با این گوشی می‌شود. لنز اولترا واید این گوشی دارای کیفیت مناسبی است، اما نسبت به رقبای خود کیفیت کمتری را دارد. این لنز دارای 5 مگاپیکسل کیفیت است که می‌توانید عکس‌های خوبی با آن ثبت کنید. همچنین این گوشی دارای دوربین ماکرو نیز می‌باشد.

با توجه به اینکه همه گوشی‌های هوشمند امروزی همگی دارای لنز ماکرو هستند، شرکت سامسونگ هم تصمیم گرفت که در این گوشی این لنز را به کار ببرد. لنز ماکرویی که شرکت سامسونگ در این کالای دیجیتال قرار داده است با دیگر دوربین‌های ماکرو به کار رفته در گوشی‌های هوشمند دیگر متفاوت است و تفاوت آن هم کیفیت بسیار بالا و دقت آن است. با خرید اقساطي گوشی a14 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

دوربین فیلمبرداری این گوشی توانایی فیلمبرداری با کیفیت فول اچ دی و با حداکثر نرخ فریم 30 FPS را دارد. دوربین سلفی این گوشی 13 مگاپیکسل کیفیت دارد که شما می‌توانید با استفاده از آن عکس‌های بسیار خوبی در شب و روز ثبت کنید. همچنین دوربین سلفی این گوشی توانایی فیلمبرداری فول اچ دی و با حداقل نرخ فریم 30 FPS را دارد.

شرکت قسطی کلاب و خرید قسطي گوشی a14 سامسونگ

امروزه به دلیل افزایش قیمت نقد کالاها، خرید اقساطی کالای دیجیتال بسیار رواج پیدا کرده است. اگر شما هم به دلیل افزایش قیمت گوشی a14 سامسونگ مجبور به خرید اقساطی آن هستید می‌توانید از شرکت قسطی کلاب کمک بگیرید. .قسطی کلاب یک شرکت فروش قسطی است که در زمینه فروش قسطی انواع کالای دیجیتال مانند خرید اقساطي گوشی a14 سامسونگ فعالیت می‌کند. این شرکت برای رفاه بیشتر مشتریان خود راهکارهایی را برای خرید اقساطی آن فراهم آورده است که به برخی از آنها در ادامه می‌پردازیم.

این شرکت برای مشتریان خود خرید قسطي گوشی a14 سامسونگ را با طرح لیزینگ پارسیان فراهم کرده است. در این طرح شما با استفاده از چک صیاد بنفش و همچنین یک چک تضمین 120 درصدی مبلغ کل می‌توانید خرید اقساطی خود را انجام دهید. شما با استفاده از این طرح می‌توانید تا سقف 50 میلیون تومان خرید اقساطی انجام دهید. این طرح دارای محدودیت سنی است. یعنی اگر شما بالای 65 سال سن داشته باشید قادر به استفاده از این طرح نیستید. برای اطلاع از دیگر طرح‌های فروش قسطی این شرکت می‌‍توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی اپل واچ hermes

خرید اقساطی اپل واچ hermes
یکی از بهترین برندهای تولید کننده ساعت هوشمند برند اپل است. برای خرید اقساطی اپل واچ hermes به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای...

خرید اقساطی موبایل اپل 11

خرید اقساطی موبایل اپل 11
قسطی کلاب طرح های فروش اقساطی موبایل اپل را به مرحله اجرا گذاشته است. به همین جهت، برای آگاهی از جزئیات طرح فروش موبایل اپل اقساطی، می توان...