خرید اقساطی گوشی poco x5 pro با سفته

تاریخ انتشار:
1403/2/14 01:31:49

اگر قصد خرید اقساطی گوشی poco x5 pro با سفته الکترونیکی یا چک را دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی poco x5 pro با سفته


بررسی گوشی جدید شیائومی

گوشی poco x5 pro از سری گوشی‌های میان رده برند شیائومی است. این گوشیِ خوش دست و سبک با طراحی زیبا و مشخصات فنی ایده‌آل عملکرد بسیار قابل قبولی ارائه می‌دهد و می‌توان آن را هم ردیف گوشی‌های پرچمدار قرار داد. هنگام خرید هر نوع کالای دیجیتال به خصوص گوشی موبایل باید به مشخصات ظاهری و فنی آن توجه ویژه نمود. به همین دلیل در ادامه به بررسی کامل مشخصات و قابلیت‌های گوشی poco x5  پرو شیائومی می‌پردازیم. برای خرید اقساطی گوشی poco x5 pro با شرایطی عالی قسطی کلاب بهترین انتخاب است.

صفحه نمایش با بالاترین کیفیت

گوشی شیائومی poco x5 pro 5G از نمایشگر 6.67 اینچ با رزولوشن 1080×2400 پیکسل بهره می برد. حداکثر روشنایی این نمایشگر امولد 900 نیت و نرخ بروزرسانی آن 120 هرتز می‌باشد. این میزان روشنایی کمک می‌کند حتی در زیر تابش مستقیم نور خورشید تصاویر با شفافیت بالا نمایش داده شوند. نرخ بروزرسانی هم به طور مستقیم روی کیفیت ویدیو و تصاویر گرافیکی اثر دارد. نمایشگر poco x5 pro با تراکم 395 پیکسل در یک اینچ در مقایسه با سایر مدل‌های شیائومی از کیفیت و وضوح بالایی برخوردار است. با خرید قسطی گوشی poco x5 pro یک گوشی جدید و به روز را بدست آورید.

دوربین حرفه‌ای برای یک گوشی میان رده!

یکی از پارامترهای مهم هنگام خرید گوشی موبایل، توجه به مشخصات دوربین است. گوشی poco x5 pro مجهز به سنسور سه‌گانه دوربین شامل سنسور عریض با رزولوشن 108، فوق عریض 8 و ماکرو 2 مگاپیکسل می‌باشد. دوربین سلفی این محصول نیز با رزولوشن 16 مگاپیکسل، تصاویر با کیفیتی ثبت می‌کند.

دوربین 108 مگاپیکسلی این گوشی در نورِ روز دچار اُفت کیفیت نخواهد شد و با کنتراست عالی، تصاویری شفاف و زنده ارائه میدهد. این دوربین در نورِ شب نیز خروجی قابل قبولی دارد. روشنایی مناسب و وضوح تصاویرِ عکاسی در شب به گشودگی دریچه دیافراگم وابسته است. این پارامتر برای دوربین poco x5 pro به صورت f/1.9 در نظر گرفته شده که بسیار ایده آل می‌باشد. night mode از دیگر مشخصاتی است که نور و کیفیت تصاویر شب را بهبود می‌بخشد. این قابلیت، نویز نورهای مصنوعی را دفع می‌کند و تصاویر شب با نور مناسب ثبت می‌شوند.

سنسور عریض با رزولوشن 108 مگاپیکسل امکان ضبط ویدیو با سرعت 30 فریم در ثانیه و کیفیت 4k را فراهم می‌سازد. سنسور دوربین فوق عریض با زاویه دید 120 درجه توانایی ثبت تصاویر از فضاهای گسترده را دارد. سنسور ماکرو نیز برای عکاسی از نزدیک طراحی شده است. با خرید اقساطی گوشی poco x5 pro لذت داشتن یک گوشی مدرن را تجربه کنید.

طراحی ساده اما جذاب گوشی poco x5 pro

از کیفیت و وضوح نمایشگر گفتیم؛ اما طراحی ظاهری این صفحه نمایش هم با بهره‌مندی از Infinity-O توانسته طرفداران زیادی را جذب کند. در طراحی Infinity-O شاهد کمترین فضای خالی در حاشیه، ناچ و هرگونه بریدگی در نمای روبرو هستیم. تنها حفره بسیار کوچک مربوط به دوربین سلفی است. نمای پشتی گوشی، ساده و یکدست طراحی شده و در دو رنگ مشکی و زرد موجود است.

پردازنده اسنپدراگون، قلب تپنده شیائومی poco x5 pro 5G

شیائومی برای گوشی poco x5 pro، پردازنده 8 هسته‌ای اسنپدراگون 778G 5G ساخت کوالکام را در نظر گرفته. این پردازنده قوی و در عین حال ظریف، تنها ۶ نانومتر است! قدرت هسته‌های این پردازنده عبارتند از چهار هسته 1.9 گیگاهرتز، سه هسته 2.2 گیگاهرتز و یک هسته قدرتمند با فرکانس 2.4 گیگاهرتز. وجود این پردازنده قوی، اجرای بازی‌ها و نرم‌افزارهای سنگین را به راحتی بدون کوچکترین اختلال ممکن می‌سازد. برای خرید قسطی گوشی poco x5 pro به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

باتری با طول عمر بالا

گوشی poco x5  پرو شیائومی به یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت مجهز شده که با هر بار شارژ می‌توان 48 ساعت برای فعالیتهای معمولی از موبایل استفاده نمود. اما در صورت تماشای ویدیو، استفاده از برنامه‌های سنگین، اجرای بازی تا 24 ساعت دوام دارد. این باتری توسط شارژر با توان 67 وات در سریع‌ترین زمان شارژ میشود. 

خرید اقساطی گوشی poco x5 pro از قسطی کلاب

خرید نقدی این محصول از فروشگاه‌های مختلف به صورت آنلاین و حضوری امکان پذیر است. اما خرید قسطی گوشی poco x5 pro بسیار محدود انجام می‌شود که سایت قسطی کلاب یکی از معدود فروشگاه‌های معتبر در این زمینه است. قسطی کلاب برای فروش قسطی poco x5 pro شرایط متنوعی در نظر گرفته. از شرایط خرید اقساطی میتوان به طرح حکمت ایرانیان، هامرز و پایا اشاره کرد که فروش آنها به صورت از دم قسط می‌باشد. طرح هوشمند فردا و بایچک با ارائه چک و طرح سفته‌ای بدون نیاز به ضامن خدمات اقساطی را ارائه می‌دهند. سقف خرید اقساطی در طرح بایچک حداکثر 150 میلیون تومان و در طرح حکمت ایرانیان 50 میلیون تومان است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی آیفون 14 با سفته

خرید اقساطی گوشی آیفون 14 با سفته
خرید قسطی گوشی آیفون 14، با کیفیت فوق العاده و صفحه نمایش بی نظیر، یک انتخاب مناسب برای کسانی که به دنبال تجربه جدید از گوشی...

خرید اقساطی گوشی A14 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی A14 سامسونگ
یکی از گوشی‌های جدید سامسونگ با قیمتی مناسب و ظاهری بالارده روانه بازار شد. برای خرید اقساطی گوشی A14 سامسونگ به بخش موبایل در...