خرید اقساطی لپ‌تاپ ایسر با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/27 07:19:48

اگر قصد خرید اقساطی لپ‌تاپ ایسر با چک را دارید، قسطی کلاب برای شما یک پیشنهاد ویژه دارد. برای خرید اقساطی به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی لپ‌تاپ ایسر با چک


لپ تاپ ایسر

«Acer به مردم قدرت می‌دهد. ما به شما توجه می‌کنیم.» شعار تبلیغاتی برند ایسر، حقیقتا نشان دهنده قدرت و جایگاه بالای این شرکت است که منجر شده تا خرید قسطی لپ‌تاپ ایسر و سایر محصولات آن، بسیار پرطرفدار باشد. درواقع، این برند نام آشنا در عرصه تولید تجهیزات رایانه‌ای و دیجیتال، با بیش از 20 میلیارد دلار فروش در سال توانسته به عنوان یکی از بزرگترین غول‌های این صنعت شناخته شود. محصولات با کیفیت، قیمت مناسب، پشتیبانی قوی و همچنین توجه به نیاز مشتریان، سبب شده تا محبوبیت این برند بیشتر شود.

با برند ایسر آشنا شوید!

ایسر یک شرکت چند ملیتی با دفتر مرکزی در تایوان است که در سال 1976 به عنوان توزیع‌ کننده قطعات الکترونیکی شروع به فعالیت کرد. پس از سال‌ها، ایسر به یکی از شرکت‌های بزرگ حوزه الکترونیک به خصوص در زمینه رایانه‌های شخصی تبدیل شد. این برند هم اکنون در جهان، ششمین تولید کننده بزرگ لپ‌‌تاپ است. همچنین به خاطر تمرکز بر نوآوری، طراحی منحصر به فرد و ارائه محصولات با کیفیت، انتخابی محبوب برای کاربران می‌باشد. 

این شرکت، محصولات متنوعی از جمله لپ‌‌تاپ‌، مانیتور، پروژکتور و لوازم جانبی رایانه‌ای با کیفیت تولید می‌کند. ایسر همچنین به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در تولید لپ‌‌تاپ‌‌های بازی شناخته می‌شود که منجر شده فروش قسطی محصولات آن، مورد استقبال قرار گیرد. لپ‌تاپ ایسر گیمینگ با قدرت پردازشی بالا، کارت گرافیک قوی و سیستم‌ خنک‌ کننده مناسب، برای گیمرها کاملا مناسب است. برای خرید اقساطی لپ‌تاپ ایسر به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات لپ‌تاپ‌های ایسر

لپ‌‌تاپ‌‌های ایسر، با توجه به مدل‌ها و سطوح قیمتی مختلف، مشخصات متنوعی هم دارند. با این حال کیفیت این محصولات از نظر داشتن پردازنده قوی، حافظه RAM تا 32 گیگابایت و همچنین حافظه داخلی بالا، کاملا تثبیت شده است. از آنجایی که در خرید این مدل کالای دیجیتال باید به ریزترین نکات هم توجه کرد، لپ‌تاپ ایسر می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. تمامی مدل‌های پرچمدار تا میان رده لپ‌‌تاپ‌‌های ایسر، صفحه‌ نمایش‌‌هایی با اندازه‌ها و کیفیت‌‌های مختلف داشته و برای استفاده روزمره تا کارهای سنگین هنری، طراحی، برنامه نویسی، گیمینگ، تدوین مناسب هستند.

لپ‌‌تاپ‌‌های ایسر به طراحی‌‌های جذاب و نسبتا سبک معروف می‌باشند که از قابلیت حمل و نقل آسان برخوردارند. خرید لپ‌تاپ ایسر به خاطر وجود ویژگی‌های دیگری همچون پورت‌‌های متنوع، باتری با عمر طولانی، کیبوردهای با کیفیت و تکنولوژی ‌های مختلف صوتی و تصویری نیز توصیه می‌شود. این مشخصات ممکن است بسته به مدل و نوع لپ‌تاپ ایسر متفاوت باشد. پس قبل از خرید قسطی لپ‌تاپ ایسر باید از متخصصان این حوزه مشورت گرفته و متناسب با نیازی که دارید، بهترین مدل را بخرید.

معرفی 3 مدل پرفروش لپ‌تاپ ایسر

•لپ‌تاپ ایسر Nitro 5 AN515-79WJ-A: حافظه رم 16GB، نرخ تصویر HZ144 و سری پردازنده core i7، خرید اقساطی لپ‌تاپ ایسر مدل Nitro 5 AN515-79WJ-A را بسیار محبوب کرده است.

•لپ‌تاپ ایسر Aspire 3 A315-58-320P-AD: از ویژگی‌های شاخص این مدل می‌توان به وزن سبک 1.8 کیلوگرم، ابعاد مناسب 19.9×238.4×363.4 میلی متر و سری پردازنده core i3 اشاره کرد.

•لپ‌تاپ ایسر Aspire 3 A315-58-34X1-C: قابلیت ارتقا رم، صفحه نمایش مات، گرافیک UHD، میزان حافظه SSD تا 512 گیگابایت و سرعت بالا، این مدل میان رده را در دسته پرفروش‌ترین‌ها قرار داده است. 

خرید قسطی لپ‌تاپ ایسر از قسطی کلاب

قیمت لپ‌تاپ ایسر به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. اما به خاطر افزایش قیمت بسیار بالای این محصولات، افراد ترجیح می‌دهند تا مدلی را بخرند که عمر طولانی و کیفیت مناسبی داشته باشد. با توجه به عدم توانایی مردم در پرداخت نقدی هزینه این محصولات، شرایط فروش اقساطی لپ‌تاپ ایسر در فروشگاه قسطی کلاب فراهم شده تا همه افراد بتوانند لپ‌تاپ مدنظر خود را خریداری کنند. درنتیجه اگر قصد خرید اقساطی لپ‌تاپ ایسر را دارید، می‌توانید با کمک تیم پشتیبان قسطی کلاب، مدل موردنظر خود را سفارش داده و هزینه آن را در اقساط طولانی مدت پرداخت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی آیپد ایر با چک

خرید قسطی آیپد ایر با چک
اگر قصد خرید قسطی آیپد ایر را دارید لازم است پیش از آن با مشخصات و ویژگی های این تبلت کاملاً آشنا شوید و به بخش تبلت در دسته بندی...

خرید قسطی لپ تاپ دل

خرید قسطی لپ تاپ دل
شرایط خرید قسطی لپ تاپ دل در این مقاله به صورت کامل و با تمام جزئیات بررسی شده است. در طرح ارائه شده توسط قسطی کلاب شما ...