خرید اقساطی ایفون 14 با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/26 02:24:05

گوشی آیفون 14 جز برترین و پرطرفدارترین محصولات شرکت اپل می‌باشد. برای خرید اقساطی ایفون 14 با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی ایفون 14 با چک


معرفی گوشی آیفون 14

گوشی آیفون 14 که به عنوان پرچمدار گوشی‌های آیفون شناخته شده یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های برند پرآوازه اپل می‌باشد. همان طور که می‌دانید اپل از بزرگ‌ترین تولید کنندگان کالای دیجیتال نظیر گوشی، تبلت، لپ تاپ می‌باشد. برای خرید قسطی ایفون 14 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

گوشی آیفون 14 با طراحی متفاوت ناچ و دوربین‌های جدید خود یک پرچمدار تمام و کمال شناخته می‌شود. این گوشی از همان روزهای اول که توسط اپل در بازار عرضه شد با استقبال بی‌سابقه‌ای مواجه گشت. بی شک آیفون 14 با تغییرات چشم گیر خود به پرومکس‌های اپل رنگ و بوی دیگری داد. آیفون 14 همانند سایر گوشی‌های اپل از قیمت بالایی برخوردار است. بنابراین افرادی که تمایل به خرید این محصول جذاب دارند می‌توانند با انتخاب خرید قسطی گوشی آیفون 14 به راحتی خرید خود را انجام دهند. 

مشخصات گوشی آیفون 14

در این قسمت به بیان ویژگی‌های آیفون 14 خواهیم پرداخت و این محصول را از نظر ساختار ظاهری و سخت افزار بررسی می‌کنیم. به این صورت متقاضیان برای خرید قسطی گوشی آیفون 14 با آگاهی کامل از این محصول برای خرید آن اقدام می‌کنند. این محصول دارای نمایشگر 6.7 اینچی LTPO سوپر رتینا با رفرش ریت 120 هرتز می‌باشد. برخورداری از پردازنده اپل A16 از دیگر ویژگی‌های آیفون 14 محسوب می‌شود. حافظه داخلی این گوشی 128/256/512 گیگابایت می‌باشد و دوربین‌های آن قابلیت تصویر برداری با کیفیت 48/12/12 با زوم اپتیکال 3 برابر را دارند. همچنین دوربین سلفی آیفون 14 با کیفیت 12 مگاپیکسل و فوکوس خودکار تصاویر باکیفیتی را از شما ثبت می‌کند.

ابعاد این گوشی 147.5 در 71.5 میلی متر بوده و وزن ان به طور تقریبی 205 گرم می‌باشد. جنس بدنه آیفون 14 از تیتانیوم باکیفیت است و به همین علت مقاومت فوق العاده‌ای در برابر خط و خش نشان می‌دهد. این محصول شگفت انگیز در برابر تماس با آب نیز به خوبی مقاومت می‌کند و کمترین آسیبی نمی‌بیند. با خرید اقساطی ایفون 14 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

صفحه نمایشگر این گوشی با اندازه 6 اینچ و وضوح 1170 در 2532 تصاویر باکیفیتی را در هنگام تماشای فیلم به شما ارائه می‌دهد. علاوه بر موارد بیان شده آیفون 14 به باتری قدرتمند 3279 میلی آمپری مجهز می‌باشد. دکمه‌های خطی این گوشی برای کاهش یا افزایش صدا در کنار گوشی طراحی شده‌اند.  

گوشی‌های آیفون

اسپیکرهای استریو این گوشی در لبه پایین و بالایی دستگاه قرار گرفته‌اند و حجم صدای بالایی را به شنوندگان ارائه می‌دهند. قابلیت نمایشگر همیشه روشن، ضبط فیلم و عکس حتی در محیط‌های تاریک از دیگر ویژگی‌های جذاب و منحصر به فرد آیفون 14 می‌باشند. این موارد تنها بخشی از ویژگی‌های این محصول می‌باشند که با خرید قسطی گوشی آیفون 14 می‌توانید از آن بهره‌مند گردید. برای خرید قسطی ایفون 14 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مزایای خرید اقساطی ایفون 14

خرید قسطی ایفون 14 مزایای بسیاری را برای مصرف کنندگان به ارمغان می‌ورد. این گوشی با قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای که دارد احساس خوشایندی را در افراد ایجاد می‌کند. رنگ‌های بسیار زیبا و جذاب این گوشی جلوه‌ای فوق العاده دارند و تمامی سلیقه‌ها را به خوبی پوشش می‌دهند. طول عمر بالا و کیفیت در ساخت آیفون 14 رضایت مصرف کنندگان را به خوبی جلب کرده و علاقمندان این محصول را افزایش داده است.

با توجه به قیمت بالای این محصول، خرید قسطی گوشی آیفون 14 از مراکز فروش قسطی انتخابی بسیار مناسب است. بنابراین افرادی که توان خرید نقدی را ندارند می‌توانند با خرید اقساطی و پرداخت مبلغ محصول در چند مرحله خرید اقساطی ایفون 14 خود را انجام دهند. افرادی که تمایل به خرید اقساطی دارند می‌توانند با مراجعه به مراکز فروش قسطی کالای دیجیتال جهت تهیه این محصول اقدام کنند. قسطی کلاب به عنوان یک مرکز فروش کالای دیجیتال، شرایط لازم جهت خرید قسطی گوشی آیفون 14 را برای متقاضیان قراهم نموده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ipad pro 2021

خرید اقساطی ipad pro 2021
یکی از بهترین تبلت‌های دنیا بی شک متعلق به برند اپل است. برای خرید اقساطی ipad pro 2021 به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

خرید اقساطی شیائومی نوت 8

خرید اقساطی شیائومی نوت 8
شرکت شیائومی در زمینه تلفن همراه پیشرفت چشمگیری داشته و در سال‌های اخیر فروش بالایی را تجربه کرده است. برای خرید اقساطی شیائومی...