خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن 65 اینچ

تاریخ انتشار:
1403/2/24 18:53:07

یکی از بهترین برندهای ایرانی برند ایکس ویژن می‌باشد. برای خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن 65 اینچ با سفته الکترونیکی یا چک به بخش تلویزیون ایکس ویژن در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن 65 اینچ


مقدمه

برند ایکس ویژن یکی از شرکت‌هایی می‌باشد که در سال‌های اخیر توانسته در بازار لوازم خانگی جای خود را تثبیت نماید. به همین دلیل خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن 65 اینچ و هر محصول دیگری از این مارک می‌تواند بسیار به افزایش رضایت‌مندی خانواده‌ها از زندگی کمک نماید. 

با خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن 65 اینچ از چه امکاناتی بهره‌مند خواهید شد؟

در این بخش به بررسی تخصصی این دیوایس خواهیم پرداخت:

1.صفحه نمایشگر این تلویزیون از نوع LED است. این مانیتور قابلیت ایجاد رزولوشنی برابر 2160 × 3840 را دارد. کیفیت تصویر این تلویزیون از تکنولوژی 4K Ultra HD استفاده می‌نماید.

2.این تلویزیون هوشمند شامل 3 عدد سوکت ورودی HDMI و 2 مورد پورت USB و 1 عدد کامپوننت می‌باشد.

3.با خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن 65 اینچ از یک سیستم صوتی دو‌کاناله با توان خروجی صدای حداکثر 20 وات بهره‌مند خواهید شد. این سیستم صوتی از فناوری Dolby Digital استفاده می‌کند.
4.این تلویزیون شامل گجت گیرنده دیجیتال به صورت اینترنال می‌باشد. تمامی کانال‌های دیجیتال بدون نیاز به خرید دستگاه دیجیتال توسط این محصول در دسترس خواهد بود.

5.این تلویزیون اسمارت قابلیت تنظیم قفل کودک و اتصال به وای‌فای را نیز دارد.

6.این تلویزیون هوشمند می‌باشد. سیستم عاملی که به‌صورت اورجینال بر روی این تلویزیون نصب شده است اندروید ورژن 10 است. 

7.در بخش سخت‌افزاری این دیوایس از  یک پردازنده اصلی از نوع CA55x4 64bit 1.6GHz استفاده می‌کند. سرعت مناسبی توسط این تراشه برای این محصول ایجاد می‌شود.

8.در بخش سخت‌افزار گرافیکی این تلویزیون از یک تراشه از نوع Mali-G31 کمک می‌گیرد. گرافیک ایجاد شده توسط این تراشه هم برای این تلویزیون مناسب است.

9.در بخش حافظه این محصول دارای مشخصات سخت‌افزاری شامل: رم از نوع 2GByte DDR، مموری ROM از نوع 16GB EMMC و حافظه فلش از نوع 16GB EMMC استفاده می‌کند.

10.سایز مانیتور این تلویزیون 65 اینچ می‌باشد. پنل این مدل از نوع IPS است. دارای روشنایی 300 نیت و زاویه دید 178 درجه می‌باشد. این صفحه نمایش قابلیت نمایش 16.7 میلیون رنگ را دارد.

11.این برند معمولا برای محصولات خود 2 سال گارانتی در نظر می‌گیرد. 

خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن 65 اینچ را از کدام مرکز انجام دهیم؟

با توجه به دائم الکار بودن دستگاه تلویزیون باید علاوه بر برند این دستگاه در انتخاب محل خرید آن نیز دقت کنیم. با توجه به وضعیت اقتصادی مردم و کاهش قدرت خرید نقدی به ویژه برای لوازم خانگی گرانی مانند تلویزیون خرید اقساطی در این بخش رونق بیشتری یافته است. پیشنهاد ما به شما در زمینه خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن 65 اینچ و طیف وسیعی از محصولات دیگر فروشگاه قسطی کلاب می‌باشد. این فروشگاه به جرات بهترین مجموعه در این زمینه است.

اولین و بهترین خدمات  فروش قسطی توسط این فروشگاه ارائه شده است. شرایط فروش قسطی در این مجموعه بسیار راحت و شفاف است. این شرایط در سایت این فروشگاه در منوی مربوط به آن قرار داده شده‌است. اخیرا این شرکت روش‌های خرید اقساطی را بسیار آسانتر کرده است. با این روش‌ها مشتریان خرید راحت‌تری خواهند داشت. تمامی محصولات موجود در این فروشگاه آنلاین از بهترین برند‌ها و معتبرترین شرکت‌ها می‌باشند. همگی این محصولات از گارانتی شرکتی برخوردار می‌باشند.

در خرید از این فروشگاه شما علاوه بر خرید یک جنس معتبر از خدماتی مانند: تضمین سلامت کالا، تحویل سریع خرید به تمام نقاط ایران و پرداخت اقتصادی برخوردار خواهید شد. در خرید آنلاین سامانه پرداخت امن و حفظ اطلاعات حساب بسیار مهم است. برای این منظور فروشگاه مبدا باید دارای انواع نماد‌ها و مجوز‌‌های لازم برای تجارت الکترونیک باشد. فروشگاه قسطی کلاب از تمامی مجوز‌های مذکور و سامانه پرداخت امن بهره‌مند می‌باشد.
در این مجموعه علاوه بر لوازم خانگی طیف وسیعی از محصولات مانند: کالای دیجیتال، لوازم اداری، بازی و سرگرمی و آرایشی و بهداشتی و حتی وسایل نقلیه را می‌توان به صورت قسطی خرید کرد. 

خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن 65 اینچ از قسطی کلاب 

در خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن 65 اینچ و هر لوازم خانگی دیگری باید بسیار دقت کرد. اگر خرید این وسایل به‌صورت آنلاین باشد باید این دقت را چند برابر کنید. خرید از یک مرکز نا‌معتبر علاوه بر اینکه ممکن است محصول دست دوم و فیک به شما بفروشد ممکن است باعث به سرقت رفتن اطلاعات کارت بانکی و حساب شما شود. در این صورت امکان خالی شدن حساب شما وجود خواهد داشت.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ماکروفر جی پلاس

خرید قسطی ماکروفر جی پلاس
جدیدترین محصول برند جی پلاس مایکروویو نام دارد. برای خرید قسطی ماکروفر جی پلاس به بخش مایکروویو در دسته بندی لوازم خانگی سایت...

خرید لوازم خانگی خارجی

خرید لوازم خانگی خارجی
لوازم خانگی خارجی در ایران طرفداران زیادی دارد. اگر شما نیز تمایل به خرید نقدی یا اقساطی لوازم خانگی خارجی دارید به بخش لوازم خانگی در...