خرید اقساطی Tab A8

تاریخ انتشار:
1403/2/30 12:53:07

یکی از بهترین تبلت‌های مقرون به صرفه سامسونگ مدل A8 می‌باشد. برای خرید اقساطی Tab A8 به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی Tab A8



دلایلی که باید به خرید قسطی Tab A8 و سایر کالای دیجیتال فکر کنیم چیست؟

در حال حاضر خرید اقساطی Tab A8 و خرید اقساطی هر محصول دیجیتال دیگری کاملا به نفع خریدار می‌باشد. با این نوسان قیمت و گران شدن روز به روز تمامی محصولات خرید به این روش بسیار می‌تواند مقرون به صرفه باشد. همچنین با این روش می‌توان از تکنولوژی به روز دنیا با قیمتی مناسب برخوردار شد. 

اقتصادی و مدرن 

در این بخش به مهم ترین ویژگی‌های این دیوایس اشاره خواهیم کرد:

1.با خرید قسطی Tab A8 از یک تبلت با صفحه نمایش 10.5 اینچی از نوع TFT و دارای رزولوشن 1200 در 1920 پیکسل بهره مند خواهید شد.
2.این تبلت مدل 2021 قادر است تا از سیم کارت با اندازه نانو استفاده کند. این قابلیت به این دستگاه قابلیت مکالمه را هم خواهد داد.
3.ابعاد این تبلت برابر 6.9 × 161.9 × 246.8 میلی‌متر بوده و وزن آن 508 گرم خواهد بود.  
4.این دستگاه در مدل‌های گوناگون از نظر حافظه 32 گیگابایت / 3 گیگابایت رم، 64 گیگابایت / 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت / 4 گیگابایت رم به بازار عرضه شده است. این مورد تفاوت قیمت موجود در بازار را توجیه می‌نماید. همچنین این تبلت می‌تواند از حافظه خارجی از نوع microSDXC نیز استفاده نماید.
5.با خرید اقساطی Tab A8 در پنل جلویی و پشتی از دو دوربین تک لنز با قدرت 8 مگاپیکسل در پنل پشتی و 5 مگاپیکسل در دوربین جلویی بهره مند خواهید شد. این دوربین‌ها از فناوری فیلمبرداری 1080p با سرعت 30 فریم در ثانیه بهره مند هستند.
6. در بخش ارتباطی از فناوری 4G در اینترنت گوشی برخوردار است. همچنین دارای تکنولوژی وای فای و بلوتوث نیز می‌باشد. 

از دیگر ویژگی‌های این دیوایس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. در بخش سخت افزاری دارای چیپست اصلی از نوع Unisoc Tiger T618 8 هسته‌ای می‌باشد.
2. در بخش GPU h از یک تراشه با مدل Mali G52 MP2 استفاده می‌نماید.
3. با خرید قسطی Tab A8 از یک تبلت با باتری از نوع لیتیوم پلیمری و با ظرفیت 7040 میلی آمپر ساعت برخوردار خواهید شد. این باتری از تکنولوژی فست شارژ 15 وانی استفاده می‌نماید.
3. این گجت از یک پکیج سنسوری با انواع سنسور شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورتی و قطب نما استفاده می‌‍‌کند.
4. این دیوایس در بخش نرم افزاری از اندروید 11 با رابط کاربری  از نوع One UI 3.1 استفاده می‌نماید. 

خرید اقساطی Tab A8 را از کدام فروشگاه آنلاین به راحتی انجام دهیم؟

در حال حاضر و با توجه به تغییرات لحظه‌ای قیمت‌ها فروش قسطی محصولات دیجیتال بسیار کم شده است. به همین دلیل میزان تقاضا بالا رفته است. در هر زمینه‌ای میزان تقاضا بالا برود پای افراد شیاد و سایت‌های فیک هم به آن باز خواهد شد. به همین دلیل باید در انتخاب مرکز خرید خود دقت نمایید به ویژه که این مرکز یک فروشگاه اینترنتی باشد. پیشنهاد ما به شما برای خرید قسطی تبلت Tab A8 و شیار محصولات دیجیتال سایت قسطی کلاب می‌باشد. 

چرا سایت قسطی کلاب؟

در این سایت کاربر می تواند خرید اقساطی و خرید قسطی تبلت Tab A8 را داشته باشد. علاوه بر آن طیف گسترده‌ای از محصولات دیجیتال لوازم خانگی و حتی لوازم جانبی و کنسول گیم را نیز می‌تواند هم به صورت نقدی و هم به صورت اقساطی خریداری نماید. خرید از این سایت بسیار آسان و شفاف بوده و کاربران می‌توان با اطمینان از اورجینال بودن محصولات آن را خریداری نمایند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لپتاپ ایسوس 2020

خرید قسطی لپتاپ ایسوس 2020
برند ایسوس با محصولاتی مدرن و جدید در بین رقبای خود حرف اول را می‌زند. برای خرید قسطی لپتاپ ایسوس 2020 به بخش لپ تاپ در دسته بندی...

خرید قسطی گوشی S22 اولترا

خرید قسطی گوشی S22 اولترا
جدیدترین گوشی سامسونگ با طراحی بی‌نظیر و کیفیتی بی همتا روانه بازار شده است. برای خرید قسطی گوشی S22 اولترا به بخش موبایل در دسته...