خرید اقساطی خودرو سواری 207 اتومات

تاریخ انتشار:
1403/2/18 09:51:51

برند پژو در حوزه تولید وسایل نقلیه تجربیات بسیار بالایی دارد. برای خرید اقساطی خودرو سواری 207 اتومات که متعلق به برند پژو است و در ایران مونتاژ می‌شود.


خرید اقساطی خودرو سواری 207 اتومات


تاریخچه 207 اتومات 

خرید قسطی خودرو سواری 207 اتومات مطلبی است که می‌خواهیم در این مقاله به بررسی آن بپردازیم. اگر شما هم به دنبال خرید اقساطی این خودرو هستید بهتر است تا پایان این مطلب همراه ما باشید. همانطور که می‌دانید خودرو 207 اتومات خودرویی است که در سال 2007 توسط کمپانی پژو فرانسه معرفی کردید. چندی نگذشت که این خودرو همگام با توزیع در بازار جهانی توسط شرکت ایران خودرو در کشور ما نیز عرضه گردید. اما این خودرو یک تفاوت بزرگ با مدل‌های فرانسوی داشت و آن هم پیشرانه محرک آن بود که دقیقا از همان موتور TU5 پژو 206 استفاده می‌کرد. به همین علت ایران خودرو نام این مدل را 207i نامید. این خودرو تقریبا هشت سال پس ازعرضه 206 تولید گردید و نمای ظاهری جلوی آن با کمی تفاوت زیباتر شد. 

بررسی فنی خودرو 207 اتومات 

از نظر فنی پژو 207 اتوماتیک دارای پیشرانه 1.6 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی TU5 می‌باشد که در محدوده کارکرد 5800 دور بر دقیقه می‌تواند خروجی قدرت 105 اسب بخار و همچنین در محدوده 4000 دور بر دقیقه، می‌تواند حداکثر گشتاور 142 نیوتن متری تولید کند که برای دریافت و انتقال آن به سمت چرخ‌های جلو، از جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک استفاده نموده تا زحمت راننده را برای کلاچ گرفتن‌های مداوم و عوض کردن دنده کم کند. حجم موتور 207 اتومات 1587 cc است و حداکثر سرعتی که می‌توان با آن حرکت کرد 190 کیلومتر بر ساعت می‌باشد. شتاب صفر تا صد این خودرو 12.6 ثانیه است و از نظر مصرف سوخت ترکیبی 7.1 لیتر در هر 100 کیلومتر می‌سوزاند. با این خودرو در استفاده‌های شهری مصرف سوخت 9.9 لیتری دارید، اما مصرف سوخت آن در استفاده‌های خارج از شهر و بزرگراه به حداکثر 5.5 لیتر خواهد رسید. برای خرید اقساطی خودرو سواری 207 اتومات به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

طراحی و داخل پژو 207i اتوماتیک

خرید قسطی خودرو سواری 207 اتومات طرفداران بسیاری دارد زیرا در طراحی داخلی و بدنه آن تغییرات زیبایی اعمال شده است. در داخل کابین بین نسخه اتوماتیک و گیربکس دستی آن تفاوت زیادی دیده نمی‌شود اما نمای داخلی پژو i207 نسبت به 206 تغییرات چشمگیری داشته است. از جمله تغییرات این خودرو داشبورد و غربیلک فرمان جدید، صفحه نمایش لمسی و پنل پشت فرمان جدید می‌توان ذکر نمود. طراحی مناسب با دسترسی آسان به امکانات و کلیدهای این ماشین باعث شده تا رضایت کاربران را جلب نماید. به طور کلی نمای بیرونی و داخلی این خودرو برای مصرف کنندگان قابل قبول و رضایت بخش بوده است. 

انواع خودرو 207 اتومات

خودرو 207 در مدل‌های صندوق دار، 207 پاناروما ( سقف شیشه‌ای)، 207 MC (سقف دو رنگ قرمز)، به بازار عرضه شده است که هر کدام طراحی خاص و زیبایی دارند. 

پژو 207 اتوماتیک پاناروما یا سقف شیشه‌ای

این خودرو در دو تیپ دنده‌ای و اتوماتیک در حال تولید است و از همان ابتدا متقاضیان زیادی داشته است. سقف شیشه‌ای آن نسبت به سانروف دارای ابعاد بزرگ ‌تری می‌باشد که دیدن مناظر خارج از خودرو را لذت بخش کرده و بر جذابیت‌های ظاهری این خودرو افزوده است. این سقف متحرک نیست و ثابت بوده و وجود پوشش کشویی آن در مواقع لزوم مانع از تابش نور خورشید به داخل کابین می‌شود. این مدل تفاوت ظاهری و فنی خاصی با مدل‌‌های سقف فلزی ندارد اما به دلیل طراحی ظاهری خاص کمی گران تر از نسخه عادی می‌باشد. 

207 دو رنگ اتومات MC (سقف قرمز)

ایران خودرو با الگوبرداری از سایپا در تولید کوییک R، اقدام به تولید 207 MC نموده است. علاوه ‌بر دو رنگ شدن بدنه پژو 207، بخش فنی آن نیز تا حدودی ارتقا یافته و عملکرد بهتری نسبت به گذشته دارد. ایران خودرو با طراحی و عرضه این خودرو به بازار توانسته حال و هوایی اسپرت و جوان پسند به ظاهر این خودرو ببخشد و با استقبال خوبی نیز رو به رو شود. این خودرو در دو رنگ سفید و مشکی با ترکیب رنگ قرمز در قسمت سقف، اسپویلر عقب، ضربه‌گیرهای روی درب‌ها و برخی قطعات دکوراتیو واقع در سپر جلو، روی درب عقب و آینه‌های بغل جذابیت آن دو چندان شده است. 

راهنمای خرید اقساطی خودرو سواری 207 اتومات

خرید قسطی خودرو سواری 207 اتومات فرصتی بی نظیر برای خرید این خودرو است. همانطور که می‌دانید فروش قسطی 207 اتومات نسبت به خرید نقدی آن با توجه به افزایش روز افزون قیمت خودروها منطقی تر است. شما می‌توانید شرایط و نحوه خرید اقساطی خودرو سواری 207 اتومات را در سایت قسطی کلاب مشاهده نمایید. در سایت قسطی کلاب شرایط خرید اقساطی متنوعی وجود دارد که به شرح زیر می‌باشند:

طرح پارسیان: سقف خرید اقساطی تا سقف 100،000،000 تومان ویژه کارمندان، مشاغل آزاد و بازنشستگان با کمترین میزان پیش پرداخت
طرح پویا: سقف خرید اقساطی تا سقف 50،000،000 تومان ویژه کارمندان، مشاغل آزاد و بازنشستگان با فیش حقوقی یا جواز کسب
طرح هامرز (حامی): سقف خرید اقساطی تا سقف 80،000،000 تومان ویژه کارمندان، مشاغل آزاد و بازنشستگان با فیش حقوقی یا جواز کسب و کاملا از طرح بایچک: سقف خرید اقساطی تا سقف 150،000،000 تومان ویژه کارمندان، مشاغل آزاد و بازنشستگان با امکان خرید با چک
طرح پایا: سقف خرید اقساطی تا سقف 80،000،000 تومان ویژه کارمندان، مشاغل آزاد و بازنشستگان با فیش حقوقی یا جواز کسب
شما می‌توانید با مراجعه به سایت قسطی کلاب از جزئیات و نحوه پرداخت اقساط هر طرح اطلاعات کامل تری کسب نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی خودرو تیبا صندوقدار از قسطی کلاب

خرید قسطی خودرو تیبا صندوقدار از قسطی کلاب
اگر قصد خرید قسطی خودرو تیبا صندوقدار را دارید به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به...

خرید اقساطي خودرو کوییک چکي

خرید اقساطي خودرو کوییک چکي
شما می‌توانید برای خرید اقساطي خودرو کوییک به بخش خودرو ایرانی در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید...