خرید قسطی خودرو تیبا2

تاریخ انتشار:
1403/2/22 18:47:23

خودرو تیبا یکی از پرفروش‌ترین محصولات شرکت سایپا می‌باشد که دارای 3 مدل است. برای خرید قسطی خودرو تیبا2 به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی خودرو تیبا2


خودرو اقتصادی ایرانی 

در سال‌های اخیر، با افزایش هزینه‌های تولید خودرو در داخل کشور، بسیاری از متقاضیان خودرو، به تهیه خودروی ارزان و اقتصادی تمایل نشان می‌‌دهند. با توجه به انواع مدل‌های ایرانی خودرو، خودروی تیبا می‌‌تواند جزو اقتصادی‌ترین خودروهای میان رده باشد. طراحی بدنه جدید و سیستم فنی پیشرفته این نوع خودرو، به عنوان مهمترین ملاک جهت افزایش تقاضای این محصول می‌‌باشد. برای خرید قسطی خودرو تیبا2 به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید.

بهترین مدل تیبا 2

وسایل نقلیه با توجه به اهمیت حمل و نقل در کشور، می‌‌توانند جزو دغدغه‌های ایرانیان محسوب گردند. این دغدغه‌ها هم در اقتصاد خانوارها و هم در کیفیت زندگی افراد تاثیر بسزایی می‌گذارند. خودروهایی جدید با طراحی قابل قبول و هزینه تولید کمتر، رفع نیاز طبقه متوسط جامعه را به انجام رسانیده‌اند. انتظار متقاضیان از خودروی مناسب و به صرفه، داشتن ظرفیت کابین چهار نفره به همراه سیستم فنی مناسب و استاندارد می‌‌باشد. این دو مورد می‌‌تواند جلب توجه متقاضیان خودروی ارزان قیمت و مناسب را به دنبال داشته باشد. 

تیبا 2 قیمت مناسب!

خودرو تیبا 2 با طراحی‌های پیشرفته‌تری که از خودروی تیبا 1 داشته است، مورد توجه متقاضیان این محصول قرار گرفته است. در این مدل از خودرو، قسمت صندوق عقب و همچنین چراغ‌های جلو و عقب خودرو، دارای زیبایی فوق العاده‌ای می‌‌باشند. با خرید اقساطی خودرو تیبا2 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

صندوق عقب جمع و جور به همراه چراغ‌های کشیده و زیبا، بخش مهمی از زیبایی ظاهری این خودرو می‌‌باشد. تنوع رنگبندی خودروی تیبا 2 نیز به میزان زیادی به محبوبیت این محصول افزوده است. رنگ بدنه آبی، قرمز و خاکستری این خودرو در کنار رنگ‌های سفید و مشکی ارائه می‌گردد. رنگ آبی مذکور دارای دو تناژ تیره و روشن می‌‌باشد و از قیمت خوبی برخوردار است.

خرید اقساطی خودرو سایپا

خودرو تیبا 2 با داشتن سیستم فنی مدرن‌تر، به عنوان جایگزین خودروهای ساینا و ساینا کوییک در نظر گرفته می‌‌شود. این نوع خودرو با داشتن چهار سیلندر، دارای سرعت 80 اسب بخاری می‌‌باشد که برای سرعت مجاز در نظر گرفته شده جهت رانندگی در داخل شهری، بسیار مناسب می‌‌باشد. همچنین استفاده از فناوری ضد سرقت در تولید این محصول، متقاضیان را در تصمیم برای خرید خودروی موردنظر، مطمئن‌تر می‌سازد. گیربکس پنج سرعته این محصول، کارکردی روان و فوق العاده‌ای را اعمال می‌‌کند. برای خرید قسطی خودرو تیبا2 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

راحتی تعویض دنده در رانندگی‌های جاده‌ای و درون شهری، نتیجه استفاده از فناوری مدرن در ساخت گیربکس خودروی موردنظر می‌‌باشد. استفاده از شیشه‌های برقی و همچنین سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، ارزشمندی این محصول را نسبت به خودروی پراید بالاتر برده است. کیسه هوای تعبیه شده در قسمت جلوی صندلی راننده به همراه ترمز ABS توانسته است متقاضیان را از معقول بودن سیستم ایمنی خودرو مطمئن سازد. با خرید اقساطی خودرو تیبا2 از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

شرایط خرید اقساطی خرید خودرو از قسطی کلاب

به طور کلی میزان تمایل به خرید نقدی خودرو تیبا 2 نسبت به سایر خودروهای ایرانی، بیشتر است، این موضوع دلالت بر قیمت مناسب این محصول دارد. خرید قسطی خودرو تیبا 2 در سایت‌های اینترنتی با قیمت بازاری مورد انجام قرار می‌گیرد. به عبارتی برای تهیه و خرید قسطی خودرو تیبا 2، باید مبلغ بالاتری از قیمت کارخانه‌ای این محصول پرداخت کرد. اما سایت قسطی کلاب برای رفاه حال مشتریان خود، با ارائه فروش قسطی، شوق تهیه خودرو را برای همگان افزایش داده است. 

در سایت موردنظر، خرید قسطی خودرو تیبا 2 با شرایط منحصر به فرد انجام می‌گیرد. شرایط پرداخت سه گانه برای خرید اقساطی این محصول، می‌‌تواند اطمینان متقاضیان را جهت پرداخت به موقع اقساط خودرو، افزایش دهد. برای اطمینان از سلامت فنی خودرو نیز، مشاوران سایت موردنظر در هنگام ثبت سفارش خرید قسطی خودرو تیبا2، پاسخ دهی به سوالات شما را انجام می‌‌دهند. برای خرید اقساطی خودرو تیبا2 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید پر سود را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطي 207

خرید قسطي 207
خودرو 207 با طراحی بی‌نظیری که دارد محبوب تمام ایرانیان شده است. شما می‌توانید برای خرید قسطي 207 به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی...

خرید قسطی خودرو ایرانی

خرید قسطی خودرو ایرانی
اگر قصد خرید اقساطی خودرو با شرایطی آسان را دارید به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید...