خرید اقساطي خودرو کوییک با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/29 14:30:10

خرید قسطی خودرو کوییک یکی از صدها خدماتی است که سایت تجاری قسطی کلاب امکان پذیر نموده است. خودرو کوییک یکی از ماشین‌های پرفروش امروزی به شمار می‌آید. برای خرید اقساطی به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطي خودرو کوییک با چک



معرفی خودرو کوییک و شرح مشخصات آن

احتمالا در خیابان خودروهای جدید شرکت سایپا را دیده باشید! خودرویی ملی که جزو اقسام ماشین‌های کراس اور طبقه‌بندی می‌شود و شکل ظاهری جذاب و جوان پسندی دارد. در این مطلب قصد داریم ابتدا به معرفی کامل این محصول جدید سایپا بپردازیم و سپس نحوه‌ خرید قسطي خودرو کوییک را برای علاقه‌مندان شرح دهیم. سال 1395 خودروسازی سایپا از محصول جدید خود یعنی کوییک دنده‌ای رونمایی کرد. این محصول تفاوت‌های چشمگیری با محصولات قبلی سایپا دارد. در این مطلب مزیت‌ها و معایب خرید کوییک را تشریح خواهیم کرد.

خرید قسطی خودرو کوییک امروزه دغدغه‌ بسیاری از مردم است. خودروی کوییک اگرچه از لحاظ فنی پیشرفت محسوسی نسبت به تیبا نداشته؛ اما ظاهر امروزی و جذابی دارد که سبب استقبال مردم شده است. به عقیده‌ بسیاری این ماشین در واقع فیس لیفت ماشین تیبا می‌باشد. هر سه نوع کوییک دنده‌ای، اتومات و کوییک آر با مشخصات زیر طراحی و تولید شده‌اند و تفاوت بسیار کمی از لحاظ فنی با هم دارند. برای خرید اقساطي خودرو کوییک به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ویژگی‌های کلی

نوع موتور: خطی بنزینی
حجم موتور: 1503 سی‌سی
تعداد سیلندر: 4 سیلندر با چینش خطی و از گونه‌ دریچه برقی
حداکثر قدرت: 87 اسب بخار
استاندارد آلایندگی آخرین مدل کوییک: یورو 5
گیربکس: 5 سرعته دستی
ترمز جلو: دیسکی خنک شونده
ترمز عقب: کاسه‌ای
تنفس موتور: طبیعی
تعداد سوپاپ: 8
گشتاور: 128 نیوتن. متر
انتقال نیرو: دیفرانسیل جلو
فرمان: هیدرولیک
سیستم تعلیق جلو: مک فرسون
سیستم تعلیق عقب: Torsion Beam
وزن: ۱۰۶۳ کیلوگرم
نوع بدنه: هاچبک
ظرفیت صندوق: 225 لیتر
ظرفیت باک: 41 لیتر

امکانات

برخورداری از سنسور عقب
مجهز به ترمز امنیتی ABS+EBD
دارای ترمز کمکی BA
عدم امکان ورود بدون کلید
برقی بودن آینه بغل
وجود قفل مرکزی
وجود قفل ایمنی کودک مخصوص درب‌ها
مجهز به مسیریاب
واجد گرمکن شیشه عقب
مجهز به Follow Me Home 

مقایسه خودرو کوییک با تیبا

وسایل نقلیه امروزی در مقایسه با چند دهه پیش در سرتاسر جهان تغییر و تحول اساسی داشته است. این تحول هم ارتقای کیفیت موتور، ترمز، سیستم امنیت خودرو را شامل می‌شود و هم طراحی ظاهری بدنه و داخل خودرو را دربر می‌گیرد. با این تفاسیر جای تعجبی ندارد که شرکت‌های خودروسازی داخلی هم برای ارتقای کیفیت محصولات خود تلاش کنند. برای خرید قسطي خودرو کوییک به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خودروسازی سایپا بیش از یک دهه قبل خودروی تیبا را تولید و عرضه نمود که با اینکه یک خودروی سواری معمولی به شمار می‌رفت فروش نسبتا خوبی داشت. در دهه‌ی نود نیز تولید خودروی کوییک توانست جایگاه خوبی در بازار خودروی داخلی بیابد. کوییک از نظر ظاهری تفاوت قابل توجهی نسبت به تولیدات داخلی سایپا یعنی پراید، ساینا و تیبا دارد. با این وجود بسیاری آن را با تیبا مقایسه می‌کنند و برخی رقیب پژو 206 می‌دانند. با خرید اقساطي خودرو کوییک از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

خرید قسطی خودرو کوییک امکانی است که بسیاری از افراد مشتاق آن هستند. به طور کلی می‌توان گفت کوییک یک خودروی نسبتا معمولی مانند تیبا است؛ اما نسخه‌ی فول آن آپشن‌های بسیاری را دارا است. درحالی که ماشین‌هایی در همین محدوده‌ی قیمتی فاقد این آپشن‌ها هستند. از طرف دیگر هزینه‌های نگهداری کوییک نسبتا کم است. این عوامل سبب شده کوییک به یکی از پر فروش‌ترین ماشین‌های داخلی تبدیل شود. البته نباید از معایب این خودرو که موتور قدیمی M15 پیشرانه قدیمی 8 سوپاپه، سیستم تعلیق نامناسب، توان حرکتی محدود است غافل شد.

در واقع خودروی کوییک هنوز مسیر بسیاری برای تبدیل شدن به یک خودروی فوق العاده را پیش رو دارد؛ اما آپشن‌های رفاهی خوب با وجود قیمت پایین، طراحی جذاب و استاندارد یورو 5 مزایای بسیار خوبی هستند که عوامل موفقیت این خودرو در بازار بوده‌اند. با سنجیدن این عوامل خرید قسطي خودرو کوییک انتخاب مناسبی به نظر می‌رسد.

خرید اقساطي خودرو کوییک از قسطی کلاب

امروزه یکی از خدماتی که بسیار مورد نیاز است فروش قسطی محصولات می‌باشد. بسیاری از مردم به دلایل مختلف خرید اقساطی محصولات را به خرید نقدی ترجیح می‌دهند. یکی از سایت‌هایی که امروزه با هدف ارائه‌ خدمات به مردم امکان خرید اقساطی و آنلاین را برای کاربران فراهم کرده است سایت تجاری قسطی کلاب می‌باشد. 

این سایت با در نظر گرفتن طرح‌های متنوع به یاری اقشار مختلف مردم شتابیده است. اگر می‌خواهید خودرو کوییک را به صورت قسطی خریداری کنید می‌توانید با ثبت نام در این سایت و پیمودن مراحل مربوطه به هدف خود دست یابید. گفتنی است محصولات این سایت فقط شامل خودرو نمی‌شود. محصولات سایت قسطی کلاب شامل لوازم خانگی، موبایل، کالای دیجیتال است. تمامی محصولات این سایت به صورت قسطی قابل خریداری است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ام وی ام x22

خرید اقساطی ام وی ام x22
کمپانی مدیران خودرو یکی از بهترین شرکت‌های ایرانی است که به تولید و واردات خودرو می‌پردازد. برای خرید اقساطی ام وی ام x22 به بخش وسایل...

خرید قسطی خودرو پرشیا با چک

خرید قسطی خودرو پرشیا با چک
یکی از خودروهای پر طرفدار موجود در کشور بی شک مدل پژو پارس می‌باشد. برای خرید قسطی خودرو پرشیا با چک به بخش خودرو در دسته بندی...