خرید قسطی مبلمان راحتی

تاریخ انتشار:
1403/2/27 11:11:49

اگر به دنبال یک فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی معتبر برای خرید قسطی مبلمان راحتی هستید، به بخش مبلمان خانگی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید


خرید قسطی مبلمان راحتی


بهترین نوع مبلمان خانگی

امروزه مبلمان جز لوازم خانگی محبوب و پر طرفدار محسوب می‌شوند، زیرا از آن‌ها برای نشستن و استراحت کردن، استفاده می‌شود. مبل‌ها به صورت‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شوند و عمدتا جنس اسکلتشان از فلز و چوب می‌باشد و از پارچه‌های چرم و مخمل برای پوشاندن اسکلت استفاده می‌شود. اگر به دنبال خرید قسطی مبلمان راحتی هستید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

مبل راحتی را می‌توان یکی از پر مصرف‌ترین نوع مبل‌ها دانست، زیرا علاوه بر اینکه می‌توان از آن در منزل استفاده کرد، در ادارات نیز مورد مصرف قرار می‌گیرند. این مدل مبل‌ها از یک تا شش نفره طراحی و تولید می‌شوند. مبل‌های راحتی عمدتا پایه‌های پهن و کوتاهی دارند. از لحاظ قیمت، قیمت مبل راحتی نسبت به سایر مبل‌های دیگر ارزان‌تر می‌باشد. شما می‌توانید این مدل مبل را به صورت نقد و یا اقساطی خریداری کنید. امروزه خرید اقساطی مبلمان راحتی از تمامی فروشگاه‌های اینترنتی امکان پذیر می‌باشد. 

انواع مبل راحتی

شما می‌توانید با توجه به سلیقه و میزان بودجه خود یکی از انواع مبل‌های زیر را به صورت خرید اقساطی تهیه کنید.

•ال یو
•ال
•شانو
•کاناپه
•چستر
•لاویست
•تخت خوابشو
•فانتزی

ابعاد مبلمان راحتی

ابعاد مبل راحتی باید استاندارد باشد، زیرا مبلی که مطابق با استانداردها ساخته نشده باشد مشکلاتی نظیر کمر درد و گردن درد را به وجود می‌آورد. پشتی این مبل باید هنگام تکیه دادن بتواند به خوبی گودی کمر را پر کند. به طور عمده می‌توان گفت راحتی این مدل مبل‌ها به عمق صندلی و زاویه پشتی آن‌ها بستگی دارد. برای خرید قسطی مبلمان راحتی به فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ست‌‌های مبل‌های راحتی چند نفره است؟

عمدتا این مدل مبل‌ها به صورت ست‌های 7 یا 8 نفره طراحی و تولید می‌شوند. در برخی موارد برای اینکه بتوان کمبود فضا را به خوبی مدیریت کرد می‌توان از نیم ست مبل‌های راحتی استفاده کرد. نیم ست‌ها به صورت 5 نفره در بازار موجود می‌باشند. 

هنگام خرید اقساطی مبلمان راحتی به چه عوامل و فاکتورهایی باید توجه کرد؟

شما باید هنگام خرید قسطی مبلمان راحتی به نکات زیادی توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین مبل راحتی را مطابق با سلیقه و بودجه خود خریداری کنید. برخی از مواردی که باید هنگام خرید به آن‌ها توجه داشته باشید عبارتند از:

1.نوع فوم
2.استحکام پایه‌ها و دسته‌های مبل
3.نوع چوب به کار رفته در مبل
4.جنس پارچه و نحوه دوخت مبل
5.رنگ پارچه
6.جنس نشیمن
7.مرغوب بودن اسفنج به کار رفته
8.تراز بودن پایه‌ها

جنس چوب و پارچه په تاثیری در کیفیت و ظاهر مبل دارد؟

جالب است بدانید که جنس پارچه و چوبی که در ساخت مبل مورد استفاده قرار گرفته است، رابطه مستقیمی با طول عمر مفید مبل راحتی دارد. در مبل‌های راحتی کمتر از چوب استفاده می‌شود اما باید هنگام خرید به جنس چوبی که استفاده شده است توجه شود. چوب گردو، نراد، روس، راش و توسکا نمونه‌هایی از انواع چوب‌هایی هستند که در ساخت مبل‌ها از آن‌ها استفاده می‌شود.

پارچه مبلی علاوه بر اینکه در ظاهر مبل نقش دارد، در میزان عمر مفید مبل راحتی نیز تاثیر گذار می‌باشد. پارچه مبلی باید در مقابل نور آفتاب و شستوشو مقاوم باشد و دچار تغییر رنگ نشود. یک پارچه مبلی خوب در فصول گرم سال سبب تعریق نمی‌شود. همچنین در فصول سرد، سرما را به خود جذب می‌کند. با خرید اقساطی مبلمان راحتی از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

پارچه پورشه، مازراتی، مخمل، جاسمین، مایا، مسکو و ملیتا نمونه‌هایی از رایج‌ترین پارچه‌هایی می‌باشند که در ساخت مبلمان از آن‌ها استفاده می‌شود. سایت قسطی کلاب انواع مبل راحتی را به صورت فروش اقساطی در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد. شما می‌توانید جدیدترین و با کیفیت‌ترین مدل‌های مبلمان راحتی را به صورت خرید اقساطی از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب تهیه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تلویزیون ال جی 55 اینچ

خرید اقساطی تلویزیون ال جی 55 اینچ
برند ال جی یکی از بهترین برندهای دنیا است. برای خرید اقساطی تلویزیون ال جی 55 اینچ می‌توانید به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی...

فروش اقساطی یخچال پاکشوما

فروش اقساطی یخچال پاکشوما
یخچال فریزرهای پاکشوما با طراحی بی‌نظیر وارد بازار شده است و طرفداران بسیاری پیدا کرده است. برای خرید اقساطی یخچال پاکشوما به بخش...