فروشگاه اینترنتی

تاریخ انتشار:
1403/2/24 12:07:18

فروشگاه اینترنتی

خرید از فروشگاه های اینترنتی یا سنتی؟

در گذشته ای نه چندان دور اگر به کالایی نیاز پیدا می کردید، به چند فروشگاه فروشنده آن نوع کالا مراجعه می کردید و در صورتی که ادم سخت گیری نبودید در عرض چند ساعت یا نهایتاً یک روز کالای مورد نیاز خود را خریداری می کردید.

در این نوع روش خرید اگر دو محصولی که نیاز دارید از یک نوع نبودند، اغلب باید به نقاط مختلف شهر مراجعه می کردید که بسیار وقت گیر است.

در زندگی امروزی، سرعت زندگی ها به قدری زیاد است که اغلب افراد نه وقت و نه حوصله ان را دارند که برای انجام یک خرید به فروشگاه ها مراجعه کنند و ترجیح می دهند با گوشی تلفن همراهی که در دست دارند تمام کارهای خود را انجام بدهند.

به طور کلی با پیشرفت و گسترش اینترنت و ورود آن به زندگی روزمره افراد جامعه، کسب و کار ها نیز شکل تازه ای به خود گرفته اند و همه تلاش می کنند که اینترنت را به کسب و کار خود وارد کرده و از مزیت های آن بهره ببرند. فروشگاه های اینترنتی نیز در همین راستا راه اندازی شده اند. فروشگاه اینترنتی مزایای زیادی دارد که در این مطلب قصد داریم آن ها را مورد بررسی قرار داده و چند فروشگاه اینترنتی معتبر برای خرید نقدی و اقساطی را به شما معرفی کنیم.

در یک فروشگاه اینترنتی کاربر در طول تمام ساعات شبانه روز می تواند کالاهای مختلف از انواع مختلف از پوشاک گرفته تا کالاهای دیجیتال و لوازم خانگی را ببیند، ویژگی های آن ها را بررسی کند و در صورت پسندیدن کالایی در همان وقت آن را سفارش دهد.

معرفی فروشگاه های اینترنتی 

یک مزیت قابل توجه و اساسی در رابطه با فروشگاه اینترنتی این است که در سال های اخیر، فروشگاه های اینترنتی متعددی مانند دیجی کالا، بامیلو، زنبیل، مقداد آی تی و زنبیل و قسطی کلاب ... راه اندازی شده اند. همین امر سبب شده است که رقابت بین این فروشگاه های اینترنتی بالا بگیرد و هر کدام تلاش کنند که سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهند.

اگر حدود پنج سال پیش نام فروشگاه اینترنتی به گوش کسی میخورد، اولین سایتی که نام آن به ذهن خطور می کرد دی جی کالا بود، اما اکنون دیگر این طور نیست. هر کدام از  فروشگاه های اینترنتی امکانات خاصی در اختیار مشتری می گذارد و کاربران با توجه به نیاز خود فروشگاه اینترنتی خاصی را انتخاب می کنند.

مثلا زنبیل برای شهروندان تهرانی تحویل فوری سه ساعته ارائه می دهد که می تواند برای کاربرانی که عجله دارند بسیار مفید باشد. در دیجی کالا شما می توانید مشخص کنید که دوست دارید کالای مورد نیاز خود را دقیقاً در کدام روز و چه محدوده ساعتی تحویل بگیرید. در مقداد آی تی می توانید قبل از خرید کالایی از کارشناسان خبره این فروشگاه اینترنتی به صورت رایگان کمک بگیرید.

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا پا را فراتر گذاشته و حتی کالاهای سوپر مارکتی را نیز به صورت اینترنتی به فروش می رساند.
می توان گفت امروز دیگر کاربران می توانند تمام انواع خریدهای خود را از یک فروشگاه اینترنتی انجام دهند و اگر علاقه ای به گشت و گذار ندارند مجبور نیستند که ساعت های مفید طول روز خود را صرف خرید حضوری کنند.

امکان خرید قسطی از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب

اغلب یک فروشگاه اینترنتی کالاهای خود را به صورت نقدی به فروش می رساند؛ کاری که دی جی کالا، زنبیل و مقداد آی تی انجام می دهند. اما در شرایط اقتصادی فعلی امکان خرید انلاین و در عین حال خرید قسطی مب تواند یک مزیت منحصر به فرد برای یک فروشگاه اینترنتی باشد.
قسطی کلاب یک فروشگاه اینترنتی است که تمام کالاهای خود را به صورت اقساطی و با بهترین شرایط به فروش می رساند. تمام کالا در این سایت در قالب اقساط ۳ تا ۱۲ ماهه به فروش می رسند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی s22 اولترا با چک

خرید اقساطی s22 اولترا با چک
گوشی جدید سامسونگ با نام s22 اولترا روانه بازار شد. برای خرید اقساطی s22 اولترا با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

اقساط موبایل

اقساط موبایل
عصر حاضر عصر تکنولوژی های جدید است صنعت موبایل هم اکنون یکی از صنعت های پول ساز می باشد شاید برای شما جالب باشد که ایده هایی در حال شکل گیری است.