خرید اقساطی یخچال فریزر دیپوینت مدل دیسکاور

تاریخ انتشار:
1403/2/28 23:29:37

شرکت دیپوینت یکی از بهترین تولیدکننده‌های یخچال در کشور می‌باشد. برای خرید اقساطی یخچال فریزر دیپوینت مدل بنس به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی یخچال فریزر دیپوینت مدل دیسکاور


توضیحاتی در مورد یخچال فریزر دیپوینت مدل DISCOVER

یخچال فریزر مدل DISCOVER یکی از جدیدترین و به روزترین محصولات تولیدی شرکت دیپوینت به شمار می‌رود. این مدل از محصولات دیپوینت به صورت یخچال پایین و فریزر بالا طراحی شده است. با توجه به نیاز خانواده‌ها، حجم یخچال بزرگ تر از فریزر در نظر گرفته شده است. این محصول برای خانواده‌های کم جمعیت با متراژ آشپزخانه کم گزینه بسیار مناسبی به شمار می‌رود.

یخچال فریزر دیپوینت مدل DISCOVER بدون برفک بوده و استفاده از آن بسیار راحت می‌باشد. سیستم گردش هوای داخلی این یخچال باعث شده تا دمای بخش‌های مختلف آن تنظیم شده و مواد غذایی با کیفیت بالا نگهداری شوند. برای خرید اقساطی یخچال فریزر دیپوینت مدل دیسکاور به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

کنترل پنل لمسی این یخچال‌ها را نیز می‌توان یکی از نقاط قوت آنها برشمرد. سیستم روشنایی که داخل این مدل از یخچال‌های دیپوینت تعبیه شده از نوع LED می‌باشد. کمپرسور یخچال فریزر دیپوینت مدل DISCOVER دارای 30 ماه ضمانت بوده تا همه افراد بتوانند با اطمینان خاطر این محصول را انتخاب نمایند. با خرید قسطی یخچال فریزر دیپوینت مدل دیسکاور از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

مشخصات فنی یخچال فریزر مدل DISCOVER

قبل از اینکه بخواهید برای خرید قسطی یخچال فریزر دیپوینت مدل DISCOVER اقدام کنید، بهتر است با مشخصات این محصول آشنایی کامل پیدا کنید. کل ظرفیت این یخچال 566 لیتر بوده که 396 لیتر آن به یخچال اختصاص یافته و فریزر آن نیز 170 لیتر ظرفیت دارد. ابعاد این یخچال به میلی متر شامل عرض 850، عمق 690 و ارتفاع 1860 می‌باشند. 

کلاس مصرف انرژی این یخچال A می‌باشد. سیستم هشدار دهنده برای باز ماندن درب نیز تعبیه شده تا درب باز نماند. باز ماندن درب باعث می‌شود تا هم مقدار زیادی انرژی هدر برود و هم کمپرسور یخچال با فشار بیش از حد مواجه شود. یخچال فریزر مدل DISCOVER را شرکت دیپوینت مجهز به قفل کودک وارد بازار کرده است. قفل کودک در سال‌های اخیر تبدیل به یکی از مشخصات یخچال‌های باکیفیت شده و در هنگام خرید معمولا توجه زیادی به این موضوع می‌شود. برای خرید اقساطی یخچال فریزر دیپوینت مدل دیسکاور به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید.

قابلیت انجماد سریع و مجهز بودن به محفظه انجماد سریع باعث شده تا بتوان از این محصول برای نگهداری محصولات حساس نیز استفاده کرد. قیمت یخچال دارای سه طبقه بوده و دو عدد کشو با قابلیت تنظیم رطوبت نیز دارد. یک عدد کشو محفظه سرد نیز در قسمت یخچال این محصول تعبیه شده است. سه عدد شلف نیز داخل یخچال تعبیه شده که از طریق درب بار می ‌توان به آنها دسترسی داشت.

قسمت فریزر این محصول دارای سه طبقه مجزا می‌باشد. 2 عدد شلف نیز در داخل فریزر تعبیه شده تا بتوان مواد غذایی را به راحتی نگهداری کرد. شرکت دیپوینت یخچال فریزر مدل DISCOVER را با رنگ‌های پرطرفدار سفید و نقره‌ای تولید و روانه بازار کرده است. بدین ترتیب بر اساس سایر محصولات موجود در آشپزخانه، می‌توان رنگ یخچال فریزر را انتخاب کرد. برای خرید قسطی یخچال فریزر دیپوینت مدل دیسکاور به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

آشنایی با نحوه خرید اقساطی یخچال فریزر دیپوینت مدل دیسکاور

خرید قسطی یخچال فریزر دیپوینت مدل دیسکاور به عنوان یکی از انواع لوازم خانگی ضروری، بسیار کاربردی و مفید می‌باشد. خرید اقساطی یخچال فریزر دیپوینت مدل DISCOVER به صورت غیر حضوری و آنلاین کمک می‌کند تا بدون رفت و آمدهای خسته کننده بتوان محصول مورد نظر را تهیه کرد. فروش قسطی لوازم خانگی از طریق سایت اینترنتی قسطی کلاب انجام می‌شود. 

سایت قسطی کلاب با فراهم کردن شرایط برای خرید نقدی و قسطی انواع لوازم خانگی، کمک کرده تا همه افراد بتوانند بدون مواجه شدن با مشکلات خاصی، لوازم خانگی مورد نیاز خود را تهیه کنند. شرایط خرید اقساطی در فروشگاه قسطی کلاب بسیار ساده بوده و همه افراد می‌توانند از این خدمات بهره مند شوند.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی مایکروویو

فروش قسطی مایکروویو
فروش قسطی مایکروویو، به عنوان یکی از وسایل مهم و پر استفاده در هر خانه ای، برای گرم کردن غذا و یخ زدایی مواد فریز شده مورد استفاده قرار ...

خرید قسطی ماشین لباسشویی اسنوا سری اکتا

خرید قسطی ماشین لباسشویی اسنوا سری اکتا
برند اسنوا برندی موفق و قدیمی در ایران است که محصولات استثنایی دارد. برای خرید قسطی ماشین لباسشویی اسنوا به بخش ماشین لباسشویی در...