خرید قسطی آیپد پرو2021

تاریخ انتشار:
1403/2/30 15:41:23

یکی از بهترین و جدیدترین تبلت‌های دنیا بی شک متعلق به شرکت اپل است. برای خرید قسطی آیپد پرو2021 به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی آیپد پرو2021


آیپد پرو 2021 و بررسی جذابیت‌های آن

خرید قسطی آیپد پرو2021 یکی از خریدهای هیجان انگیز و جذاب برای اغلب کاربران به شمار می‌رود. سخت افزار قدرتمند، امکانات متعدد، طراحی زیبا و لاکچری از ویژگی‌های آیپد پرو 2021 است. سرعت این دستگاه مدرن شرکت اپل بسیار بالا و کارایی آن متنوع است. نمایشگری مناسب جهت تماشای فیلم و سریال و کیفیت خوب تصویر iPad Pro کاربران را به هیجان می‌آورد. 

بررسی نمایشگر آیپد پرو 2021

در خرید اقساطی آیپد پرو2021 با یک نمایشگر 9/12 اینچی رو به رو هستید. در این نمایشگر رزولوشن، ابعاد و نرخ رفرش با نمونه سال قبلی خود یکسان است. این دستگاه مدرن و هوشمند تصویر بسیار باکیفیت و واضحی از برنامه‌ها را برای شما به نمایش می‌گذارد؛ زیرا مجهز به تکنولوژی Mini LED است. این نمایشگر با افزایش کنتراست رنگ مشکی را غلیظ و عمیق نشان می‌دهد. شرکت اپل با تکنولوژی مینی ال ای دی توانسته است رنگ سیاه مطلق را تا حدی برای تصاویر تبلت خود فراهم آورد.

 آیپد پرو 2021 و اسپیکرهای چهارگانه آن

با خرید قسطی آیپد پرو2021 اسپیکرهای چهارگانه باکیفیتی را برای خود فراهم می‌کنید. شما می‌توانید با این دستگاه مدرن موسیقی‌های مورد علاقه خود را بدون نقص بشنوید. صدای پخش شده از این آیپد بلند و رسا است و تا حدی غنی تر از مک بوک پرو شنیده می‌شود. چهار اسپیکر آیپد در دو طرف دستگاه تعبیه شده‌اند که دوتای آنها ووفر و دوتای دیگر توییتر هستند. صدای شگفت انگیز و خروجی این تبلت به راحتی فضای یک اتاق کوچک را پوشش می‌دهد. 

بررسی دوربین‌های iPad Pro 2021

خرید اقساطی آیپد پرو2021 شما را از نظر دوربین نیز راضی نگاه می‌دارد. در این دستگاه دوربین‌های 12 مگاپیکسلی با سنسور 3/1 اینچی و 10 مگاپیکسلی اولتراواید با میدان دید 125 درجه‌ای تعبیه شده است. با دوربین‌های آیپد پرو 2021 می‌توانید با وضوح 4K و نرخ 60 فریم بر ثانیه فیلم برداری کنید. این دوربین‌ها قابلیت پخش صحنه آهسته 1080P با نرخ 240 فریم بر ثانیه را نیز برای شما فراهم می‌کنند.

عکس برداری با آیپد پرو به دلیل بزرگ بودن صفحه نمایش رایج نیست ولی امکان آن نیز وجود دارد. عکس‌های گرفته شده با دوربین‌های این دستگاه وضوح خوبی دارند ولی کیفیت عکس با دوربین‌های پیشرفته تاحدی بالاتر است. دوربین سلفی تبلت پرو اپل سال 2021 میدان دید وسیعی دارد. قابلیت Center Stage دوربین سلفی در تماس‌های ویدئویی این وسعت دید را به خوبی نمایش می‌دهد. این امکان جدید و کاربردی چهره فرد مورد نظر را همراه با بزرگنمایی در وسط تصویر قرار می‌دهد. سیستم Center Stage برای اپ دوربین قابل استفاده نیست.

سیستم تشخیص چهره با آیپد پرو 2021

شما با خرید قسطی آیپد پرو2021 دارای قابلیت سیستم تشخیص چهره نیز می‌شوید. ماژول Face ID جهت امنیت و محافظت از حریم شخصی برای این تبلت طراحی شده است. این سیستم با تاباندن امواج مادون قرمز از چهره شخص، قفل دستگاه را باز کرده و اجازه استفاده از تبلت را به کاربر می‌دهد. 

فروش قسطی آیپد پرو 2021 در فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب

اگر شما هم به دنبال خرید کالای دیجیتال و سایر لوازم مورد نیاز خود به صورت قسطی هستید حتما سری هم به سایت قسطی کلاب بزنید. در این فروشگاه باسابقه بسیاری از لوازم مایحتاج مردم به صورت قسطی و نقدی به فروش می‌رسد. قسطی کلاب یکی از پیشتازان در امر عرضه وسایل گوناگون به صورت اقساطی است. شما می‌توانید با مراجعه به این فروشگاه و خرید اقساطی کالای مورد نظر، منابع مالی خود را به صورت بهینه تری مدیریت کنید. در قسطی کلاب علاوه بر کالای دیجیتال، انواع لوازم منزل، وسایل بازی و سرگرمی و وسایل نقلیه نیز عرضه می‌شود. برای خرید اقساطی آیپد پرو2021 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی گوشی a32

فروش اقساطی گوشی a32
یکی از گوشی‌های جذاب و پرفروش سامسونگ در سال 2021 مدل گلکسی A32 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی a32 به بخش موبایل در دسته بندی...

خرید قسطی گلکسی بادز 2

خرید قسطی گلکسی بادز 2
یکی از محصولات پرفروش و پرطرفدار برند سامسونگ بی شک هدفون‌های بی‌سیم آن می‌باشد. برای خرید قسطی گلکسی بادز 2 به بخش هدفون در...