خرید اقساطی مک بوک2021

تاریخ انتشار:
1403/2/11 10:42:12

اگر قصد خرید اقساطی مک بوک2021 بدون پیش پرداخت را دارید، به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی مک بوک2021


معرفی مک بوک 2021

مک بوک‌ها کالای دیجیتال تولید شده توسط شرکت اپل هستند که علاقه مندان بسیار زیادی از سراسر جهان را به خود جذب کرده‌اند. لپ تاپ‌های مک بوک بعد از تولید و عرضه شدن به بازار توانستند با قدرت و کیفیتی که داشتند جایگزینی بسیار ایده آل و مناسب به جای ای بوک‌های شرکت اپل شوند. این شرکت توانست با تولید مک بوک‌ها به یکی از اهداف خود در این راستا برسد و دنیای لپتاپ‌ها و کالای دیجیتال را متحول کند. شما اگر توانایی خرید مک بوک 2021 را ندارید، می‌توانید از روش‌های خرید قسطی مک بوک2021 استفاده کرده و آن را تهیه کنید. 

مک بوک اپل 2021

یکی از ویژگی‌های زبان زد و نکته مثبت مک‌ بوک 2021 صفحه نمایش و طول عمر طولانی باتری آن است. این کالای دیجیتال نسبت به نسل قبلی خود بهبود یافته و پیشرفت بسیار چشمگیری داشته است. مک بوک 2021 با تراشه قدرت مند m1 pro به بازار عرضه شد. این پردازنده بسیار قدرتمند است و به راحتی از عهده کارهای سنگین و سخت بر می‌آید. نکته بسیار مهم و کلیدی این لپ تاپ این است که، این لپ تاپ با نمایشگر جدید Liquid Retina XDR به بازار عرضه شد است. در این نمایشگر هم کنتراست تصویر نسبت به نسل قبلی بهتر شده، و نرخ تازه سازی تصویر به شدت بهبود یافته است. اپل شارژر MagSafe را به مک‌ بوک 2021 را برگردانده است‌. 

قابلیت‌های کالای دیجیتال مک بوک 2021

شرکت اپل در مک بوک 2021 نسبت به نسل قبلی مک بوک حاشیه‌های تصویر را کم کرده است. یکی از پورت‌هایی که در نسل‌های قبل مک بوک‌های اپل وجود نداشت پورت‌های HDMI و حافظه خوان SD است، که در مک بوک 2021 قرار داده شده است. شما می‌توانید برای خرید قسطی مک بوک 2021 از سایت‌های خرید اقساطی لپتاپ و فروش قسطی لپ تاپ مانند قسطی کلاب خرید کنید. 

پردازنده این لپ تاپ هشت هسته‌ای است که در کنار پردازنده گرافیکی قدرتمندی که دارد می‌تواند از پس بازی‌های سنگین ویدیویی مانند اپکس لجند، و بازی نید فور اسپید با فریم ریت و گرافیک بالا، بر آید. در ادامه به یک سری از مزایای صفحه نمایش مک‌ بوک 2021 خواهیم پرداخت.

1-ProMotion برای تغییر نرخ نوسازی.
2-پشتیبانی از 1 میلیارد رنگ.
3-حداکثر توانایی روشن شدن صفحه تا N 300. 

خرید اقساطی مک بوک2021

اگر شما به این کالای دیجیتال علاقه مند هستید می‌توانید برای خرید قسطی مک بوک2021 و خرید اقساطی لپتاپ از سایت قسطی کلاب استفاده کنید. سایت قسطی کلاب سایتی است که کالای دیجیتال را به صورت نقد و قسطی به فروش می‌گذارد‌. سایت قسطی کلاب سایتی است که در زمینه فروش اقساطی لپ تاپ و دیگر محصولات صوتی تصویری فعالیت دارد. خرید قسطی یکی از رایج‌ترین روش‌های خرید و فروش است. قسطی کلاب دارای طرح‌های بسیار زیادی است که شما می‌توانید از آن‌ها برای خرید قسطی مک بوک 2021 استفاده کنید.

تعدادی از طرح‌های خرید اقساطی مک بوک2021 از قسطی کلاب

طرح‌های متنوع برای خرید قسطی کالای دیجیتال شامل طرح سازمانی، پویا و پارسیان که از انواع شرایط فروش اقساطی قسطی کلاب هستند. طرح سازمانی یا ارگانی: به صورت گروهی بوده و با توجه قرارداد قسطی کلاب با ارگانهای دولتی و خصوصی انجام می‌پذیرد. پرسنل سازمان و ادارات طرف قرارداد تا سقف 60 میلیون تومان می‌توانند از تسهیلات خرید قسطی مک بوک2021 استفاده کنند. خرید تا اعتبار 30 میلیون تومان نیازی به ارائه چک ندارد. تسهیلات 60 میلیون تومانی با ارائه چک معتبر ارگان مربوطه خواهد بود.

طرح پارسیان: طرحی است که مناسب افراد کارمند و یا بازنشسته است و می‌توانند تا سقف 30 میلیون تومان کالاهای قسطی را خریداری کنند. این طرح دارای محدودیت سنی می‌باشد. حداکثر سن برای استفاده از این طرح 65 سال می‌باشد. این طرح با ارائه چک صیاد ضمانت 120 درصد است. مدت باز پرداخت حداکثر 24 ماه و با ارائه چک‌های صیاد 2 و 3 ماهه قابل انجام است.

طرح پویا که شرایط خرید اقساطی مک بوک2021، تا سقف 50 میلیون تومان را با کمترین مدارک فراهم می‌سازد. در این طرح شماره تلفن باید بنام فرد باشد. در همه طرح‌‎های گفته شده ارائه مدارک هویتی فردی و سکونت لازم است. ارائه گواهی‌های معتبر حساب بانکی و اداری در صورت کارمند بودن، با توجه به طرح انتخابی قسطی کلاب از مدارک تایید کننده فرد درخواست کننده می‌باشند. در تمامی طرح‌ها اعتبارسنجی صورت گرفته و از طریق شماره‌های اعلام شده به اطلاع درخواست کننده می‌رسد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لپ تاپ گیمینگ ایسوس با چک

خرید قسطی لپ تاپ گیمینگ ایسوس با چک
شما می‌توانید برای خرید قسطی لپ تاپ گیمینگ ایسوس با چک به بخش لپ تاپ ایسوس در دسته بندی کالای دیجیتال سایت ...

خرید اقساطي a54 سامسونگ با چک

خرید اقساطي a54 سامسونگ با چک
اگر تمایل به خرید اقساطي a54 سامسونگ با چک دارید به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...