خرید قسطی تبلت سامسونگ S8

تاریخ انتشار:
1403/2/21 07:56:36

برند سامسونگ برندی موفق و عالی در حوزه کالای دیجیتال می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید قسطی تبلت سامسونگ S8 به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی تبلت سامسونگ S8


مشخصات برجسته تبلت سامسونگ S8

تبلت سامسونگ گلکسی تب S8 از محصولات خوب و بسیار باکیفیت کمپانی Samsung در سال 2022 محسوب می‌شود. کیفیت ساخت بالا و امکانات و قابلیت‌های بی نظیر و متمایز را می‌توان از نقاط قوت این گجت هوشمند قلمداد نمود. همچنین، برخورداری از صفحه نمایش Super AMOLED و باتری باکیفیت، جای هیچ حرف و حدیثی را برای خرید اقساطی تبلت سامسونگ S8 باقی نمی‌گذارد. 

طراحی و ساخت

نخستین ویژگی خرید قسطی تبلت سامسونگ S8 به نوع طراحی این محصول اختصاص پیدا می‌کند. بدنه دستگاه از پلاستیک باکیفیت ساخته شده است. قسمت پشت تبلت از بدنه کاملا ساده و یک دستی برخوردار است. در طراحی ظاهری این تبلت محل قرارگیری ماژول دوربین و شارژ قلم S pen ترکیب شده است. در قسمت پایینی دستگاه درگاه شارژ و در مجاورت آن بلندگوی تبلت به چشم می‌خورد. در قسمت بالایی تبلت و در کنار دکمه‌های مربوط به تنظیم صدا و پاور، یک بلندگوی دیگر نیز تعبیه شده است.  

صفحه نمایش

تبلت سامسونگ گلکسی تب s8 از یک نمایشگر 11 اینچی نوع LTPS TFT، با رزولوشن 2560×1600 پیکسل بهره می‌برد. همچنین، تراکم پیکسلی و نرخ به روز رسانی این دستگاه به ترتیب برابر با 276 پیکسل در هر اینچ و 120 هرتز است. نمایشگر Super AMOLED این محصول تصاویر را با کیفیت، وضوح و روشنایی بسیار خوبی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شرکت سامسونگ برای حفاظت از نمایشگر جدیدترین تبلت سری S، از فناوری محافظ کورنینگ گوریلا گلس 5 بهره برده است. برای خرید قسطی تبلت سامسونگ S8 با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سخت افزار و عملکرد

ویژگی دیگر خرید اقساطی تبلت سامسونگ S8 به بخش سخت افزاری دستگاه مربوط می‌شود. تبلت‌های سری گلکسی اس 8 به یک تراشه جدید 4 نانو میلیمتری Qualcomm SM8450 Snapdragon 8 Gen 1 مجهز شده‌اند. همچنین، در ساختار این دستگاه از پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Adreno 730 استفاده شده است. نسخه 128 با حافظه داخلی 8 گیگابایت و نسخه 256 با رم 12 گیگابایت به کاربران ارائه می‌گردد. به لطف پردازنده باکیفیت این دستگاه، اجرای بازی‌ها و نمایش فیلم‌ها به روان ترین شکل صورت می‌گیرد.

دوربین

در قسمت پشت تبلت Samsung Galaxy Tab S8 دو دوربین مختلف طراحی شده است. دوربین اصلی دستگاه دارای یک لنز واید 26 میلیمتری 13 مگاپیکسل، با قابلیت فوکوس خودکار می‌باشد. دوربین دوم گلکسی تب اس 8 از یک لنز فوق عریض 6 مگاپیکسلی برخوردار است. قابلیت HDR، عکس برداری پانوراما و فلش LED، از دیگر مشخصات دوربین این محصول به شمار می‌رود. در ضمن، دوربین سلفی سامسونگ Galaxy tab s8 دارای یک لنز 12 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم برداری 1080 پیکسل و 4k می‌باشد.

باتری

تبلت سامسونگ سری S8 در ساختار خود از یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 8000 میلی آمپر بهره می‌برد. شارژ کردن باتری دستگاه نیز توسط یک آداپتور شارژ سریع 45 واتی انجام می‌شود. باتری تبلت در بخش پنل پشتی دستگاه قرار دارد.

ناگفته نماند که حسگر انگشت اپتیکال، سیستم عامل اندروید 12 با رابط کاربری One UI 4.1، قطب نما، سنسور مجاورت، ژیروسکوپ، شتاب سنج و GPS، ویژگی‌های خرید قسطی تبلت سامسونگ S8 را تکمیل می‌کند. 

نحوه خرید اقساطی تبلت سامسونگ S8

خرید اقساطی تبلت سامسونگ سری اس 8 به وسیله فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به مرحله اجرا درآمده است. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به وب سایت www.Ghesticlub.com اطلاعات لازم را از جزئیات و شرایط این طرح به دست آورند. ضمنا، در فروشگاه آنلاین قسطی کلاب امکان خرید نقدی انواع کالای دیجیتال برای خریداران وجود دارد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي مک بوک 2021 با چک

خرید اقساطي مک بوک 2021 با چک
برای خرید اقساطي مک بوک 2021 با چک به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و از شرایط فروش...

خرید اقساطی mi 11 ultra شیائومی

خرید اقساطی mi 11 ultra شیائومی
یکی از برترین برندهای چینی در دنیا شیائومی نام دارد. برای خرید اقساطی mi 11 ultra شیائومی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...