خرید قسطی PS5 دیجیتال

تاریخ انتشار:
1403/2/26 09:42:30

بهترین و پرفروش‌ترین کنسول بازی سونی بی شک پلی استیشن 5 می‌باشد. برای خرید قسطی PS5 دیجیتال به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی PS5 دیجیتال


کنسول بازی PS5 دیجیتال

PS5 یک جهش بزرگ نسلی نسبت به PS4 به حساب می‌آید. پلی استیشن 5 از هر نظر یک قدم رو به جلو است. این کنسول، زمان بارگذاری فوق ‌العاده سریع و یک کنترلر جدید ابتکاری را ارائه می‌کند که می‌تواند حس بازی‌‌ها را تغییر دهد. 

با خرید قسطی PS5 دیجیتال می‌توانید از مزایای بی شماری نسبت به نسخه پیشین بهره مند شوید. از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به SSD فوق العاده سریع، کنترلر DualSense بسیار خلاقانه، تصاویر با کیفیت 4K و رزولوشن بالا، رابط کاربری زیبا و کاربر پسند و سازگاری بسیار خوب اشاره کرد. اکنون با گذشت بیش از یک سال از انتشار این کنسول بازی سرگرمی، امکان خرید قسطی کنسول بازی PS5 دیجیتال نیز برای شما فراهم شده است.

PS5 دیجیتال با مشخصات سخت افزاری توسعه یافته

با خرید اقساطی PS5 دیجیتال، امکان بهره مندی از بازی‌های 4K را با بالا ترین کیفیت خواهید داشت. این نسل کنسول بازی، همچنین دارای هاپتیک‌های پیشرفته، SSD سریع و صدای سه بعدی فراگیر است.

همه این ویژگی‌ها و موارد دیگر، کنسولی را به نمایش می‌گذارند که به خوبی از بازی‌های نسل بعدی پشتیبانی می‌کند. امکان خرید قسطی PS5 دیجیتال نیز وجود دارد. به این ترتیب با هر بودجه‌ای توانایی بهره مندی از این کنسول قدرتمند را خواهید داشت. طراحی کنسول PS5، بسیار مورد بحث قرار گرفته است.

این کنسول با ابعاد 260 × 104 × 390 میلی متری و وزن 4.5 کیلوگرم از نظر بصری، بسیار بزرگ تر از نسخه‌های پیشین خود است. هر چند که اندازه بزرگ پلی ‌استیشن جدید می‌تواند برای برخی مشکل‌ ساز باشد. PS5 دارای یک پایه جداشدنی است که به شما امکان می‌دهد، کنسول را به صورت عمودی یا افقی قرار دهید.

پورت‌ها و رابط کاربری

PS5 دارای یک مجموعه نسبتا استاندارد از پورت‌ها است. شما یک پورت USB Type-A با سرعت بالا و همچنین یک درگاه USB Type-C SuperSpeed در جلوی دستگاه دریافت می‌کنید. در پشت کنسول نیز، دو پورت SuperSpeed USB-A، یک جک اترنت، یک پورت HDMI 2.1 و یک آداپتور برق متناوب پیدا خواهید کرد. رابط کاربری PS5 بسیار جذاب و سریع است. ورود و خروج از بازی‌‌ها و پیمایش منوها آنی به نظر می‌رسد. صفحه اصلی شبیه به PS4 است. همانند گذشته، PS5 نیز به شما امکان می‌دهد تا با قابلیت Create، ویدیوها و اسکرین‌‌شات‌‌ها را ضبط کرده یا در YouTube و Twitch پخش کنید.

دسته بازی (کنترلر) DualSense پلی استیشن 5

کنترلر DualSense پلی استیشن 5، نسل جدید دسته‌های بازی سرگرمی به شمار می‌رود. بازخورد لمسی، محرک‌های تطبیقی و بلندگوی داخلی گیم‌ پد به‌ خوبی با هم کار می‌کنند. محرک‌های تطبیقی به‌ویژه چشمگیر هستند، زیرا بر اساس آنچه در بازی اتفاق می‌افتد، فعال کردن آن‌ها سخت‌‌تر می‌شود.

خرید اقساطی PS5 دیجیتال از قسطی کلاب

خرید قسطی PS5 دیجیتال از قسطی کلاب، می‌تواند تجربه خریدی لذت بخش را با امکان پرداخت اقتصادی و تحویل سریع، برای شما به ارمغان بیاورد. قسطی کلاب، یک فروشگاه اقساطی آنلاین است که امکان خرید کالای مورد نیاز را به صورت نقدی و خرید اقساطی و با هر بودجه‌ای برای شما امکان پذیر می‌کند. 

قسطی کلاب در فروش قسطی کالا‌های موجود در سایت، شرایط خرید اقساطی متنوعی را برای مشتریان فراهم آورده است. برای مثال، شما برای خرید اقساطی PS5 دیجیتال، روش‌های متفاوتی پیش پای خود می‌بینید. از جمله آن‌ها می‌توان به شرایط خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان، بایچک و طرح پایا اشاره کرد. هر کدام از موارد فوق، ضوابط و شرایط خاص خود را دارند که لازم است خوب مطالعه شوند.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش دوچرخه قسطی

فروش دوچرخه قسطی
زندگی امروز به گونه ای می باشد که انسان برای سرگرمی و ورزش باید از وابزار مختلفی استفاده کند دوچرخه یکی از این ابزارها می باشد که در بین عموم...

دوربین فیلم برداری اوسمو اقساطی

دوربین فیلم برداری اوسمو اقساطی
دوربین فیلمبرداری حرفه ای اوسمو را به علاقه مندان عکاسی و فیلمبرداری پیشنهاد می کنیم. شما می توانید این کالا را از سایت قسطی کلاب تهیه کنید.