خرید قسطی گوشی پوکو ایکس تری پرو

تاریخ انتشار:
1403/2/27 03:35:48

یکی از گوشی‌های عالی و محبوب در برند شیائومی بی شک مدل poco x3 pro می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی پوکو ایکس تری پرو به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی پوکو ایکس تری پرو


گوشی poco x3 pro

امروزه یکی از مهمترین ملزومات دنیای دیجیتال، موبایل است که از اهمیت ویژه‌ای در زندگی روزمره ما برخوردار است و یکی از پرکاربردترین وسیله‌های شخصی می‌باشد که ما در طول روز از آن بسیار استفاده می‌کنیم. در اینجا شما را با گوشی پوکو ایکس تری پرو و نحوه خرید قسطی گوشی پوکو ایکس تری پرو آشنا می‌کنیم.

بررسی گوشی پوکو ایکس تری پرو

پوکو یکی از زیر مجموعه‌های گوشی شیائومی است، که در چند سال گذشته توانسته است گوشی میان رده قدرتمند و خوش ساختی را روانه بازار کند، یکی از این گوشی‌های میان رده قدرتمند که توسط پوکو تولید شده، گوشی پوکو ایکس تری پرو است. با معرفی این محصول پوکو سعی دارد بازار رقابتی که بین گوشی‌های میان رده وجود دارد را داغ تر کند تا بتواند با این روش در بازار این نوع گوشی‌های میان رده سهم بیشتری را نصیب خود کند.

یکی از ویژگی‌های مهم گوشی ایکس پرو تری، داشتن سخت افزاری نسبتا قدرتمند است. مزیت دیگر این گوشی قیمت مناسب آن است، که توانسته جایگاه ویژه‌ای برای خود در بازار به دست آورد و به یکی از محصولات بسیار مناسب بازار تبدیل شود. شما می‌توانید با خرید اقساطی گوشی پوکو ایکس تری پرو صاحب یک گوشی میان رده قدرتمند شوید.

طراحی گوشی poco x3 pro

این گوشی در رنگ بندی‌های برنزی، مشکی و آبی دربازار موجود می‌باشد. بدنه این گوشی در مقابل ضربه مقاومت بالایی دارد، گوشی پوکو ایکس پرو تری دارای گواهی IP53 ( مقاومت در برابر ذرات گرد و خاک و نفوذ قطرات آب) بدنه و فریم گوشی پوکو ایکس تری پرو پلاستیکی است، در ساخت این گوشی از پلاستیک براقی استفاده شده است که موجب شده به گوشی‌های پرچمدار شباهت داشته باشد. برای خرید قسطی گوشی پوکو ایکس تری پرو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

یکی از دلایلی که باعث شده ظاهر این گوشی نسبت به دیگر رقبا متمایز تر باشد، نواری است که تشکیل شده از چندین خطوط مورب و ماژولی که بیش از یک دوربین در داخل آن قرار می‌گیرد. گوشی پوکو ایکس تری پرو در ابعاد 9.4 در 76.8 در 165.3 تولید شده است. این گوشی دارای وزنی در حدود 215 گرم می‌باشد، این ابعاد نشان دهنده آن است که این گوشی محصولی است نسبتا خوش دست که از لحاظ وزنی گوشی سبکی نمی‌باشد.

صفحه نمایش گوشی poco x3 pro

این گوشی دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی است، که وضوح تصویر 2400*1080 پیکسل و تراکم پیکسلی در هر اینچ 395 پیکسل است، صفحه نمایش دارای محافظ گوریلا گلس 6، که در برابر ضربه مقاومت بالایی دارد. برای خرید اقساطی گوشی پوکو ایکس تری پرو به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

دوربین گوشی پوکو ایکس تری پرو

دوربین سلفی این گوشی 20 مگاپیکسلی است، که باعث شده عکس‌ها با کیفیت بالایی ثبت شوند. دوربین اصلی این گوشی دارای ماژول چهارگانه 48 مگاپیکسلی است، در زمان فیلم برداری این امکان را به شما می‌دهد که در حالت 4k در 30 فریم بر ثانیه به ثبت ویدیوهای خود بپردازید.

باتری گوشی poco x3 pro

این گوشی دارای باتری با ظرفیت 5160 میلی آمپر است، که در زمان استفاده معمولی از گوشی عمر مفید باتری از 24 ساعت بیشتر است، یکی از دیگر مزیت‌های این گوشی برخورداری از تکنولوژی فست شارژ 33 وات است، که در 68 دقیقه این گوشی به صورت کامل شارژ می‌شود.

نحوه فروش قسطی موبایل

یکی از گوشی‌هایی که شما می‌توانید به صورت قسطی اقدام به خرید آن کنید، خرید اقساطی گوشی پوکو است.

شرایط خرید قسطی گوشی پوکو ایکس تری پرو در سایت کلاب

شما اگر قصد خرید کالای دیجیتال بصورت اقساطی دارید می‌توانید به سایت کلاب مراجعه کنید. شرایط خرید اقساطی گوشی پوکو ایکس تری پرو و سایر کالاهای دیجیتال در سایت کلاب به این صورت است، که هر کاربر می‌تواند تا سقف 30 میلیون خرید قسطی انجام دهد و تعداد قسط‌ها را می‌تواند بین 3 تا 12 ماه تعیین نماید.

2/5 درصد میزان سود دریافتی برای خرید قسطی گوشی توسط سایت کلاب ماهانه در نظر گرفته شده است. تعداد ماه‌ها هر چه کمتر باشد قسط‌های شما نیز کمتر می‌شود، میزان سودی که سایت کلاب دریافت خواهد کرد نیز کمتر می‌شود.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لپتاپ گیمینگ ایسوس

خرید اقساطی لپتاپ گیمینگ ایسوس
برند ایسوس جز برترین برندهای دنیا می‌باشد. برای خرید اقساطی لپتاپ گیمینگ ایسوس به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

فروش موبایل قسطی اپل

فروش موبایل قسطی اپل
زمانی که نام محصولات اپل را می شنوید حتما اولین مساله ای که به ذهنتان می رسد، محصولات با کیفیت و با دوام است و این مساله را شما می توانید...