خرید قسطی کنسول بازی PS5 بدون ضامن

تاریخ انتشار:
1403/2/25 17:31:49

اگر تمایل به خرید قسطی کنسول بازی PS5 بدون ضامن دارید به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی کنسول بازی PS5 بدون ضامن

مقدمه

تجارت بازی و سرگرمی امروزه به یکی از بیزینس‌های بزرگ جهان تبدیل شده است. به طوری که شرکت‌های بزرگ دیجیتال دنیا هم به این عرصه وارد شده‌اند. این شرکت ژاپنی با کنسول بازی پلی استیشن همواره از پرچمداران این عرصه بوده است. با توجه به قیمت این کنسول در ایران در صورتی که امکان خرید قسطی کنسول بازی PS5 برای گیمرها ایجاد شود می‌تواند بسیار ایده آل باشد. 

بررسی فنی کنسول پلی استیشن 5

با خرید قسطی کنسول بازی PS5 برترین کنسول بازی موجود در جهان را صاحب خواهید شد. به طوری که شرکت‌های سازنده انواع گیم تا به امروز نتوانسته‌اند از تمام ظرفیت این کنسول بهره مند شوند. در این بخش به بررسی فنی این دستگاه خواهیم پرداخت.

1.این کنسول با اندازه‌ای برابر 260 × 104 × 390 میلی‌متر دارای وزنی برابر 4.5 کیلوگرم می‌باشد. این دستگاه بزرگترین و سنگین‌ترین کنسول در بین تمامی کنسول‌های عرضه شده می‌باشد. جدیدا شرکت سونی تصمیم گرفته در ورژن جدید وزن و اندازه این کنسول را کاهش دهد.

2.با خرید قسطی کنسول بازی PS5 شما در قسمت سخت افزاری از یک CPU 8 هسته‌ای 3.5 گیگاهرتز از مدل ZEN و با قابلیت فرکانس متغیر بهره مند خواهید شد. این پردازنده اصلی که برای این کنسول سفارشی سازی شده است می‌تواند قدرت زیادی را برای دستگاه تامین نماید. این سخت افزار دارای قدرت پردازشی برابر 10.28 ترافلاپس می‌باشد که واقعا استثنایی و عالی است.

3.این محصول جدید سونی دارای یک رم 16 گیگ از مدل GDDR6 سفارشی سازی شده می‌باشد. این رم قادر است تا جدیدترین و با گرافیک ترین گیم‌ها را با بالاترین رفرش ریت و کمترین لگ اجرا کند.

4.این دستگاه در هر دو نوع استاندارد و دیجیتال دارای هارد از نوع SSD مخصوص با ظرفیت 825 گیگ می‌باشد که از این مقدار 667.2 گیگ آن در دسترس کاربر خواهد بود. این کنسول‌ها مجهز به یک ورودی خارجی SSD از مدل NVMe برای افزایش ظرفیت هارد داخلی می‌باشند.

5.با خرید قسطی کنسول بازی PS5 از مدل استاندارد از یک درایو نوری از مدل بلوری نوع 4KUHD می‌توانید بهره مند شوید.

6.این دستگاه شرکت سونی دارای قابلیت اتصال به شبکه اینترنتی وای فای، دارای فناوری بلوتوث و دارای ورودی‌های LAN ، HDMI، 2 سوکت USB-A و 1 درگاه از نوع USB-C می‌باشد. از دیگر فناوری‌های منحصر بفرد این کنسول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. 

این کنسول نسل جدید دارای قابلیت ارائه تصویر 4K و 8K می‌باشد. این خروجی‌ها با این کیفیت و رزولوشن تنها در این دستگاه و نسل جدید کنسول ایکس باکس وجود دارد. با خرید قسطی کنسول بازی PS5 از یک جوی استیک جدید از نوع دوال سنس می‌توانید استفاده کنید: این گجت برای اولین بار در این کنسول معرفی شده و تغییری شگرف را در زمینه جوی استیک‌ها ایجاد کرده است. فناوری این محصول به اندازه‌ای خارق العاده می‌باشد که رقیب قدیمی شرکت سونی یعنی مایکروسافت زبان به تعریف از این محصول  گشوده است.

در خرید قسطی کنسول بازی PS5 در  زمان جعبه گشایی باید مواردی که ذکر می‌شود همراه با کنسول وجود داشته باشد. 1 عدد جوی استیک دوال سنس، یک مورد کابل HDMI، کابل اتصال دستگاه به برق و پایه مخصوص نگهدارنده کنسول در حالت‌های مختلف. 

خرید قسطی کنسول بازی PS5 از کدام مرکز معتبر امکان پذیر است؟ 

خرید قسطی کنسول بازی PS5 با توجه به متغیر بودن قیمت محصولات دیجیتال و عدم توانایی اکثر خانواده‌ها برای نقدی خریدن این دستگاه بازی سرگرمی و روز بسیار مهم می‌باشد. در صورتی که مرکز فروش محصولات دیجیتال فروش قسطی این محصولات را در لیست خدمات خود قرار دهد خانواده‌های بیشتری قادر به خرید این محصولات خواهند بود. پیشنهاد ما به شما مرکز خرید قسطی کلاب با آدرس اینترنتی https://www.ghesticlub.com می‌باشد  که نه تنها می‌توانید خرید اقساطی کنسول‌ها را داشته باشد بلکه می‌توانید خرید قسطی محصولات گسترده‌ای از جمله دستگاه‌های دیجیتال، لوازم خانگی و غیره را با بهترین قیمت و با اطمینان کامل از این مجموعه  انجام دهید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي PS5

خرید اقساطي PS5
برترین و بهترین کنسول بازی دنیا با اختلاف PS5 می‌باشد که طرفداران بسیاری دارد. برای خرید اقساطي PS5 به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی...

فروش کنسول ps4 اقساطی

فروش کنسول ps4 اقساطی
فروش کنسول ps4 اقساطی، یکی از خدمات مهم و قابل توجه مجموعه قسطی کلاب به شمار می آید. به منظور خرید اقساطی ps4 مراجعه به سایت قسطی کلاب...