خرید قسطی گوشی a14 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/24 05:59:20

برند سامسونگ گوشی‌های متنوعی بسیاری دارد که یکی از جدیدترین آنها مدل گلکسی A14 سامسونگ است. برای خرید قسطی گوشی a14 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی a14 سامسونگ


گوشی a14 سامسونگ

سامسونگ گلکسی a14 یکی از بهترین گوشی‌های میان رده و اقتصادی این شرکت می‌باشد که در مارس 2023 به بازار عرضه شده است. لذا برای خرید قسطی گوشی a14 سامسونگ و برخورداری از مزایای آن می‌توانید در این مقاله با ما همراه باشید. 

مزایای گوشی‌های سامسونگ

انواع گوشی‌های سامسونگ مجهز به سیستم عامل محبوب اندروید می‌باشند که این نرم افزار به دلیل سهولت استفاده، طرفداران بسیاری در سرتاسر جهان دارد. از مهمترین مزایای استفاده از این کالای دیجیتال می‌توان به ارائه مناسب خدمات پس از فروش، پشتیبانی، فراوانی قطعات و تنوع نرم افزارهای این محصولات اشاره نمود. 

تکنولوژی به کار رفته در ساخت کالاهای این شرکت به طور مداوم در حال به روز رسانی می‌باشد که از مهمترین مزایای آن محسوب می‌گردد. همچنین گوشی‌های این برند دارای قابلیت حفاظت از اطلاعات شخصی، امنیت بالای دستگاه و مجهز به سیستم ردیابی موبایل هستند. از سویی دیگر این شرکت با توجه به سلایق و توان مالی اقشار مختلف، انواع گوشی را تولید و به بازار جهانی عرضه می‌نماید. در ادامه به بررسی ویژگی‌های گوشی گلکسی a14 بعنوان یکی از پرطرفدارترین تلفن‌های همراه می‌پردازیم. برای خرید اقساطی گوشی a14 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات گوشی a14 سامسونگ

یکی از مهمترین مشخصات گوشی a14 سامسونگ برخورداری از قیمت مناسب در مقابل ارائه خدمات برتر، در این سری از گوشی‌های این شرکت می‌باشد. افزایش زیبایی ظاهری، صفحه پلاستیکی به شکل مات و براق به همراه رنگ‌های زیبا علاوه بر سهولت در استفاده بسیار چشم نواز می‌باشد و توجه کاربران بسیاری را به خود جلب نموده است. همچنین این محصول دارای صفحه نمایش فول اچ دی می‌باشد که بر کیفیت آن می‌افزاید. این گوشی دارای 3 لنز مجزا بوده که قابلیت عکاسی تا 50 مگاپیکسل را فراهم می‌نماید.

دوربین سلفی با قدرت 13 مگاپیکسل و مدل‌های متنوع فیلمبرداری با کیفیت و سرعت بالا از ویژگی‌های بارز این گوشی محسوب می‌شود. از سویی با توجه به اینکه پردازنده و صفحه نمایش گوشی مصرف پایینی دارند، باتری 5000 میلی آمپر آن توانایی نگهداری شارژ تا دو روز را خواهد داشت. با خرید قسطی گوشی a14 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید به یاماندنی را تجربه کنید.

پردازنده و نرم افزار گوشی a14

گوشی a14 به بالاترین نسخه سیستم عامل اندروید و نرم افزارهای کاربردی این نوع کالای دیجیتال مجهز می‌باشد. در این گوشی آخرین نسخه رابط کاربری که قبل‌تر در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ مانند سری S استفاده می‌گردید، به کار رفته است. در همین راستا این محصول با پشتیبانی نرم افزاری که دارد، طول عمر بالاتری نسبت به گوشی‌های هم رده خود دارا می‌باشد. این گوشی دارای RAM 4 و ظرفیت داخلی 64 و 128 گیگابایت می‌باشد و قابلیت افزودن حافظه جانبی را نیز دارد. همچنین این محصول در مدل 2 سیم کارت ارائه گردیده است. با خرید اقساطی گوشی a14 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

CPU هشت هسته‌ای و تراشه‌های هلیو G80 مدیاتک به کار رفته در ساخت و طراحی آن منجر به افزایش سرعت و کارآیی بیشتر آن گردیده است. از اینرو کاربران در زمان استفاده از آن، کار با یک تلفن همراه روان و سریع را تجربه می‌نمایند. 

شرایط خرید قسطی گوشی a14 سامسونگ

با افزایش تکنولوژی و تغییرات سبک زندگی استفاده از کالاهای دیجیتال مانند تلفن همراه از ضروریات زندگی محسوب می‌شود. لذا ضرورت به روزرسانی این محصولات جهت دستیابی به امکانات آنها، همواره احساس می‌شود. از طرفی به دلیل افزایش نرخ ارز و هزینه‌های واردات، خرید نقدی گوشی برای افراد مشکل گردیده است. 

از اینرو همواره افراد به دنبال مجموعه و شرکتی معتبر برای خرید اقساطی گوشی a14 سامسونگ با بهترین شرایط اقساط می‌باشند. در همین راستا می‌توانید برای خرید گوشی مورد نیاز خود  به سایت مجموعه قسطی کلاب مراجعه نمایید. سایت قسطی کلاب با ایجاد شرایط فروش قسطی محصولات خود این امکان را به شما می‌دهد تا با مشاورین متخصص، در خصوص کالای مورد نیاز خود تماس بگیرید و آن محصول را با بهترین کیفیت و شرایط اقساطی مناسب خریداری نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی مک بوک پرو 2021

خرید قسطی مک بوک پرو 2021
یکی از جدیدترین محصولات اپل در سال جدید مک بوک پرو می‌باشد. برای خرید قسطی مک بوک پرو 2021 به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای...

موبایل اچ تی سی اقساطی

موبایل اچ تی سی اقساطی
اگر به خرید موبایل اچ تی سی اقساطی علاقه دارید، می توانید با ما همراه شوید و اطلاعات مفیدی را در این باب به دست آورید...