فروش قسطی تبلت اپل

تاریخ انتشار:
1403/2/6 04:49:15

در شرایط اقتصادی فعلی که قیمت کالاهای دیجیتال تا حد زیادی افزایش یافته است، خرید کالاهایی مانند آیپد ها برای اغلب افراد سخت شده است. برای خرید اقساطی تبلت های اپل می توانید به بخش کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. فروش قسطی تبلت اپل

فروش اقساطی آی‌پد اپل

تبلت، رایانه تخت، یک رایانه قابل حمل و جابه جایی است که اغلب دارای سیستم‌ عامل موبایل و یک صفحه لمسی می باشد، تبلت معمولاً به جای صفحه‌کلید با بهره گیری از تماس صفحه نمایش کار می‌کند. خرید اقساطی تبلت های اپل در سایت قسطی کلاب که باهدف رضایت شما عزیزان می باشد قسطی کلاب به اسان ترین شکل خرید را برای شما اسانتر کرده است 

تبلت‌های رنگی، ریزپردازنده و باتری‌خور می باشند، تبلت‌ ها اغلب دارای سنسور هستند و شامل دوربین دیجیتال، میکروفن، شتاب ‌سنج و چراغ قوه و به جای کاربرد از ماوس یا کیبورد دارای صفحه لمسی با قابلیت تشخیص حرکت می باشند، دسترسی به شبکه برای تبلت ‌های مختلف امکان پذیر است، ولی دارای اختلاف هستند برخی از تبلت‌ های توانایی استفاده از سیم کارت را دارند و برخی فاقد این امکان می باشند.

تبلت ها دارای کاربرد و مصارف مختلفی می باشند که عبارتند از:

مشاهده انواع فیلم‌ ها و شنیدن موسیقی با کیفیت زیاد

مطالعه کتاب‌های الکترونیکی در انواع قالب ‌ها

ویرایش و نوشتن متن و …

عکاسی و تصویر برداری با کیفیت بالا و برقراری مکالمات تصویری

اتصال به اینترنت از طریق Wi-Fi و...

انجام انواع بازی‌ های سنگین

نصب انواع نرم‌افزارهای اندروید یا iOS بسته به سخت‌افزار انواع تبلت ها

پشتیبانی از سیستم اینترنت بی‌سیم، مدیریت ایمیل‌ها و شبکه ‌های اجتماعی مختلف

نرم‌افزارهای کاربردی و چندرسانه‌ای

مصرف انرژی کمتر (بستگی به نوع تبلت) نسبت به لپ‌تاپ و کامپیوتر

انواع تبلت های امروزه:

بخش اصلی در بازار تبلت در ابتدا تنها در اختیار شرکت اپل بود که توانست با عرضه سری تبلت آی‌پد انقلابی در عرصه تکنولوژی به وجود آورد اما در ادامه شرکت ‌های دیگر مانند سامسونگ، آمازون، گوگل، ایسوس و اچ‌ پی نیز شروع به ساخت تبلت نمودند، تبلت‌ های اپل اکثرا از کیفیت بالایی برخوردارند و اغلب با تجهیز شدن به آخرین سخت‌ افزارهای روز کارایی بسیار بالایی از خود دارا می باشد.

سامسونگ نیز چند سالی است که با ارائه سری گلکسی در حال رقابت با تبلت ‌های اپل می‌باشد. دیگر سازندگان نیز میدان را خالی نکرده و بطور مداوم در حال بروزرسانی تبلت‌ های خود هستند.

در این میان، شرکتی  اچ‌ ی با ساخت سری اسلیت از تبلت‌های ۷ اینچی خود در سپتامبر ۲۰۱۲ میلادی پا به میدان رقابت گذاشته ‌است. نخستین نکته قابل توجه در مورد این تبلت قیمت آن می باشد که از این لحاظ جزء تبلت‌های ارزان قیمت است، ولی در مقایسه با تبلت کیندل فایِر آمازون کمی دارای قیمت بالاتری است.

از شرکت ‌های سازنده تبلت ایرانی تولیدکننده تبلت، برند کرپی و فراسو می‌باشدکه از سال ۱۳۹۲ با راه‌اندازی خط تولید با فناوری اس ام تی در کارخانجات خود واقع در شهرک صنعتی پرند، نخستین تبلت خود را با نام فست ۷۱۱ وارد بازار نمود.

فروش قسطی تبلت اپل:

آی‌پد یا همان تبلت اپل یک لوح‌ رایانه ساخت شرکت اپل است. این رایانه که از سیستم عامل iPad os استفاده می کند، تنها دارای یک صفحه نمایشگر چند لمسی ۹٫۷ اینچی با دقت بسیار بالایی است و مصرف آن با انگشتان دست صورت می گیرد. آی‌پد برای نخستین بار در روز ۷ بهمن ۱۳۸۸ به وسیله استیو جابز و از طرف شرکت اپل ساخته شد.

در حقیقت تبلت اپل از اواخر ماه مارس سال ۲۰۱۰ برای فروش به بازار ارائه گردید و مورد استقبال فراوانی نیز قرار گرفت و امروزه به علت افزایش ارز دارای قیمت بسیار بالایی می باشد که به طرفداران آن فروش قسطی تبلت اپل را پیشنهاد می دهیم.

فروش قسطی تبلت اپل در قسطی کلاب:

با فروش قسطی تبلت در قسطی کلاب، شما عزیزان می توانید لذت استفاده از یک تبلت بسیار با کیفیت را برای فرزندان خود محیا می سازید بایستی در اینجا متذکر شویم که طرح فروش تبلت اپل در قسطی کلاب بسیار خاص و متنوع است و شما با هر میزان سرمایه متناسب با شرایط خود می توانید خریدی مناسب داشته باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی ایفون x

خرید اقساطی گوشی ایفون x
کمپانی اپل تاکنون محصولات بی‌نظیری را روانه بازار کرده است و در سراسر دنیا طرفداران وفاداری دارد. اگر قصد خرید اقساطی گوشی ایفون x را دارید...

خرید قسطی ایرپاد 2 پرو

خرید قسطی ایرپاد 2 پرو
اگر قصد خرید قسطی ایرپاد 2 پرو را دارید به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی..