فروش اقساطی گوشی A73 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/23 15:21:34

گوشی a73 جز بهترین مدل‌های میان رده با اسنپدراگون می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی A73 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


فروش اقساطی گوشی A73 سامسونگ


گوشی A73 سامسونگ ارزش خرید دارد!

گوشی A73 امروزه با توجه به گوشی‌های موبایل موجود در بازار به یک رقیب خوش قیمت و کاربردی برای سایر گوشی‌ها بدل شده است. این کالای دیجیتال از نظر قیمتی مناسب و از نظر کیفیت بسیار بهینه است. این گوشی در مقایسه با نسل گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است. زیبایی ظاهری، کارآمدی دوربین و اسپیکر، تراشه‌های قدرتمند و باتری قوی و حافطه فوق العاده از جمله نکاتی است که به هنگام خرید A73 به چشم می‌خورند. این گوشی به معنای واقعی یک گوشی تمام عیار است و تمام نیازهای متقاضی را برطرف می‌کند. 

نگاهی کلی به گوشی A73 سامسونگ

اگر بخواهیم نگاهی کلی به این کالای دیجیتال داشته باشیم می‌بینیم که گوشی A73 سامسونگ، محصولی کاربردی و جذاب برای کاربران و متقاضیان است. چرا که به A73 لقب نخستین گوشی میان رده سامسونگ با دوربین 108 مگاپیکسلی را داده‌اند. البته این تنها نقطه قوت این گوشی موبایل نیست.

ساختار و بدنه پلاستیکی باکیفیتی دارد و بدنه آن بسیار سبک است. البته طراحی زیبای قرار گرفتن صفحه نمایش بدون نوارهای جانبی به زیبایی این گوشی موبایل افزوده است. تراشه‌ای کارآمدتر و قدرتمندتر را به همراه دارد. در رنگ‌های سفید، خاکستری و سبز به متقاضیان عرضه می‌شود. A73 گواهی IP67 را از موسسه IEC دریافت کرده است که این گواهی به این معنی است که این گوشی می‌تواند به مدت 30 دقیقه در عمق یک متری آب قرار گیرد و فشار آن را تحمل کند. 

عملکرد باتری و حافظه ذخیره سازی در گوشی A73 سامسونگ

در این مدل تراشه کم حرارت‌تر و مطلوب‌تری عرضه شده است. به این معنی است که هنگام استفاده طولانی مدت مانند بازی کردن گوشی در دستان شما زیاد داغ نمی‌شود. برای انجام پردازش‌های گرافیکی از ماژول Adreno 642L بهره می‌برد. این گوشی به تراشه میان رده Snapdragon 778G مجهز شده است. این تراشه از ترکیب چهار هسته 4/2 گیگاهرتزی و چهار هسته 8/1 گیگاهرتزی در قالب دو کلاستر کم مصرف و قوی به نام CPU تشکیل شده است. حافظه ذخیره سازی A73 نسبت به نسل‌های پیش از خود پیشرفت چشمگیری داشته است. قدرت گرافیک این گوشی 94 درصد افزایش یافته و 73 درصد سریعتر عمل می‌کند. 

اسپیکر و صفحه نمایش گوشی A73 سامسونگ

اسپیکر این گوشی از نوع استریو هستند. فرکانس‌های پایین و میانی به خوبی تولید می‌شوند و به دلیل پشتیبانی Dolby Atmos کاربران می‌توانند به تولید صدای فراگیر هم بپردازند. صفحه نمایش این گوشی ارتقای نوسازی از 90 به 120 را داشته است. پنل 7/6 اینچی OLED و رزولوشن 1080 در 2400 با تراکم فوق العاده 393 پیکسل بر اینچ از ویژگی‌های دیگر صفحه نمایش A73 است. این گوشی خوانایی بسیار خوب و واضحی را در نور آفتاب برای شما به همراه دارد. 

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی 

همانطور که پیش از این گفتیم با توجه به شرایط موجود در جامعه همه افراد به دنبال خرید با بهترین شرایط هستند. منظور از بهترین شرایط این است که بتوانیم از یک فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی انواع کالای دیجیتال را به بهترین نحو خریداری کنیم. برای مثال برای خرید گوشی A73 سامسونگ در جستجوی فروشگاهی هستیم که شرایط مطلوبی برای خرید داشته باشد. بهترین قیمت و بالاترین کیفیت را عرضه کند. خرید آسان و بی دردسر نیز یکی دیگر از فاکتورهای یک فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی خوب است. یک فروشگاه اینترنتی حتما باید معتبر و قابل اطمینان باشد تا افراد بتوانند با خیال آسوده اطمینان کنند و از آن فروشگاه خرید کنند. چرا که در فروشگاه‌های اینترنتی خرید و فروش به صورت غیرحضوری صورت می‌گیرد. 

خرید اقساطی گوشی A73 سامسونگ از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب

اگر فردی برای خرید کالای دیجیتال (مثلا خرید قسطی گوشی A73 سامسونگ) اگر در زمان خرید، فرد پول کافی داشته باشد خرید نقدی خود را انجام می‌دهد اما اگر نداشته باشد شرایط خرید اقساطی بهترین راه است. امروزه افراد می‌توانند از داخل منزل با استفاده از فروشگاه‌های اینترنتی و سایت‌های مختلف کالای مورد نظر خود را خریداری نمایند. 

سایت قسطی کلاب یکی از معتبرترین سایت‌ها برای خرید اینترنتی کالاهای مختلف از جمله کالاهای دیجیتال است. شما می‌توانید به راحتی در منزل به خرید قسطی گوشی A73 سامسونگ بپردازید و آن را آنالیز کرده و به راحتی خرید کنید. فروش قسطی یک گزینه بسیار عالی است. همچنین می‌توان با خرید از سایت قسطی کلاب از شرایط اقساطی فوق العاده آن نیز بهره مند شد و خریدی بی‌دردسر را تجربه کرد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید مانیتور ال جی قسطی

خرید مانیتور ال جی قسطی
برند ال جی با ارائه بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات خانگی و دیجیتالی سهم بزرگی در بازار فروش دنیا در اختیار دارد. برای خرید نقدی یا اقساطی ...

خرید قسطی گوشی a14 سامسونگ چکی

خرید قسطی گوشی a14 سامسونگ چکی
برای خرید قسطی گوشی a14 سامسونگ با چک یا سفته الکترونیکی به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال...