خرید قسطی گوشي a53 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/28 04:22:19

اگر قصد خرید قسطی گوشي a53 سامسونگ را با قیمتی مناسب دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشي a53 سامسونگ


بررسی گوشی گلکسی a53 سامسونگ

گوشی سامسونگ a53 قیمت مناسبی دارد و یکی از بهترین گوشی‌های موجود در بازار است. این گوشی طراحی یکپارچه‌ای دارد و از سخت افزار قدرتمندی نیز بهره می‌برد. همچنین اگر به عکاسی علاقه مند هستید؛ این گوشی به خوبی می‌تواند نیاز شما را برطرف کند. بنابراین اگر می‌خواهید یک گجت هوشمند قدرتمند و کاربردی را در دست داشته باشید؛ فرصت خرید قسطی گوشي a53 سامسونگ را از دست ندهید.

طراحی این کالای دیجیتال

این کالای دیجیتال 189 گرم وزن دارد. همچنین ابعاد این گوشی 159.6×74.8×8.1 میلی متر است. همانطور که می‌دانید؛ بدنه این گوشی ترکیبی از شیشه و پلاستیک است. در واقع پشت این گوشی از پلاستیک باکیفیت ساخته شده و قسمت جلویی گوشی نیز از جنس شیشه گوریلا گلس 5 می‌باشد.

بررسی گوشی سامسونگ a53

دوربین‌های گوشی نیز درون یک قاب مستطیلی شکل(که برآمدگی محسوسی دارد)، در پشت گوشی قرار گرفته‌اند. با خرید اقساطی گوشي a53 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

نمایشگر این کالای دیجیتال

نمایشگر این کالای دیجیتال از نوع super AMOLED می‌باشد. رزولوشن نمایشگر سامسونگ a53، 1080 در 2400 پیکسل است(تراکم پیکسل این صفحه نمایش برابر است با 405). صفحه نمایش از نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی می کند و نسبت تصاویر در این صفحه نمایش 20:9 می‌باشد.

نرم افزار و سخت افزار این کالای دیجیتال

سامسونگ a53 از سیستم عامل اندروید 12 و One UI 4.1 بهره می‌برد. تراشه بکار رفته در این گوشی از نوع اگزینوس 1280 می‌باشد که تنها 5 نانومتر ضخامت دارد. این چیپ سِت در کنار پردازنده گرافیکی Mali-G68 قرار می‌گیرد.

دوربین این کالای دیجیتال

این کالای دیجیتال از چهار لنز بهره می‌برد. لنز استاندارد(لنز واید یا لنز اصلی) این گوشی 64 مگاپیکسل کیفیت دارد. این لنز مجهز به لرزشگیر اپتیکال و فوکوس خودکار است. لنز اولترا واید نیز از یک سنسور 12 مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربین ماکرو و سنسور تشخیص عمق بکار رفته در این گوشی، هر دو 5 مگاپیکسل کیفیت دارند و عکس‌های خوبی را میتوانند ثبت کنند. همچنین لنز اصلی می‌تواند تصاویر را با کیفیت 4K و فریم ریت 30 ضبط کند.

دوربین سلفی

این کالای دیجیتال به یک دوربین سلفی قدرتمند نیز مجهز شده است. این دوربین 32 مگاپیکسلی، عکس‌های بسیار با کیفیتی را ثبت می‌کند. برای خرید قسطی گوشي a53 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

رم و حافظه داخلی

این کالای دیجیتال از نظر حافظه داخلی و میزان رم، به سه مدل کلی تقسیم می‌شود که عبارتند از: 128 گیگابایت حافظه داخلی به همراه 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی به همراه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم. توجه داشته باشید که حافظه داخلی این گوشی را می‌توان به کمک درگاه کارت حافظه خارجی، تا یک ترابایت نیز ارتقا داد. برای خرید اقساطی گوشي a53 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

باتری این کالای دیجیتال

این کالای دیجیتال از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. باتری این گوشی از نوع لیتیوم پلیمری است. توجه داشته باشید که این گوشی از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی نمی‌کند.

امنیت گوشی

این کالای دیجیتال مجهز به حسگر اثر انگشت اپتیکال (در زیر صفحه نمایش) می‌باشد. همچنین این گوشی به سیستم تشخیص چهره دو بعدی نیز مجهز می‌باشد. برای خرید قسطی گوشي a53 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

قابلیت‌های این گوشی

این کالای دیجیتال به ابزارهایی همچون قطب نما، ژیروسکوپ، شتاب سنج مجهز می‌باشد. از طرف دیگر این گوشی از نسل پنجم اینترنت (5G) نیز پشتیبانی می‌کند. 

خرید اقساطی گوشي a53 سامسونگ از قسطی کلاب

اگر قصد خرید قسطی گوشی a53 را دارید؛ کافی است وارد سایت قسطی کلاب (این سایت در زمینه فروش قسطی اجناس فعالیت دارد) شوید. وارد سایت شوید و برای خود پروفایل تشکیل دهید. بعد از تشکیل پروفایل، مراحل اعتبار سنجی را پشت سر بگذارید. سپس وارد فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب شوید و کالای مدنظر خود را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که علاوه بر خرید اقساطی، می‌توانید محصول مدنظر خود را به صورت نقدی نیز خریداری کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تبلت شیائومی با چک

خرید اقساطی تبلت شیائومی با چک
تبلت‌های شیائومی جز برترین تبلت‌های دنیا محسوب می‌شود که از طرفداران بسیاری برخوردار است. برای خرید اقساطی تبلت شیائومی با چک به...

خرید قسطی آیفون 13 پرومکس از قسطی کلاب

خرید قسطی آیفون 13 پرومکس از قسطی کلاب
اگر شما هم جز علاقه مندان به محصولات شرکت اپل هستید، پیشنهاد ویژه ما برای شما خرید قسطی آیفون 13 پرومکس از بخش موبایل در دسته...