خرید اقساطی airpods با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/20 11:22:44

هندزفری‌های بی سیم امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند و برندهای معروفی مانند اپل پیشرو در تولید این محصولات هستند، برای خرید اقساطی airpods با چک به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی airpods با چک


بررسی ویژه ایرپاد

استفاده مداوم از گوشی‌های هوشمند منجر به تولید انواع لوازم جانبی و کالای دیجیتال شده است. در واقع تولید انواع کالای دیجیتال استفاده از تلفن همراه هوشمند را آسان‌تر کرده است. از بهترین و مهمترین کالای دیجیتال موجود در بازار می‌توان به Airpods اشاره کرد.

قابلیت بی‌سیم بودن این کالای دیجیتال سبب رفع محدودیت استفاده از آن شده است. با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد این کالای دیجیتال باعث محبوبیت آن در میان مردم شده است. به همین علت فروشندگان با قرار دادن شرایط خرید قسطی Airpods راه را برای خرید مشتریان هموار کرده‌اند. در این مقاله سعی بر معرفی انواع ایرپاد شده است. 

Airpods چیست؟

این کالای دیجیتال در سال 2016 برای اولین بار به صورت بلوتوثی و با نام تجاری Airpods توسط شرکت اپل ساخته شد و پا به عرصه بازار جهانی نهاد. این کالای دیجیتال با توجه به اتصال بلوتوثی که دارد امکان استفاده در هر شرایط و زمانی را برای کاربران فراهم ساخته است. همچنین ایرپاد دارای باکس کوچکی است که وظیفه شارژ و نگهداری این کالا را به عهده دارد. 

با گذشت زمان دیگر شرکت‌های معتبر جهانی مانند شیائومی، سامسونگ کالایی مشابه این کالای دیجیتال را تولید کردند. در ایران هم انواع این کالای دیجیتال در اختیار عموم مردم قرار دارد. همچنین با فروش قسطی Airpods از سوی برخی از فروشگاه‌ها، امکان خریدی راحت برای مشتریان فراهم شده است. 

انواع Airpods

متنوع بودن این کالای دیجیتال سبب سردرگمی در انتخاب برای برخی از خریداران شده است. به همین دلیل در این مقاله سعی شده است با معرفی اجمالی این کالای دیجیتال به خریدار کمک کنیم تا بتواند با خیالی آسوده به صورت نقدی و یا خرید اقساطی Airpods کالایی با کیفیت را تهیه نمایند.

ایرپاد (نسل اول)

در سال 2016 به طور رسمی نسل اول این کالای دیجیتال همزمان با معرفی آیفون 7 راهی بازار شد. در سال 2017 تغییرات نرم افزاری در این کالای دیجیتال ایجاد شد. اما به لحاظ سخت افزاری تغییر شگرفی ایجاد نشد.

ایرپاد (نسل دوم)

این کالای دیجیتال در سال 2019 همزمان با تولید ipad و imac با ویژگی و امکانات بیشتری پا به عرصه جهانی نهاد. این محصول تفاوت چشمگیری نسبت به نسل‌های قبل خود نداشت. اما از کیفیت و مقاومت بالاتری برخوردار بود. برای خرید قسطی airpods با شرایطی استثنایی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ایرپاد پرو

این نوع کالای دیجیتال تفاوت و پیشرفت بالایی نسبت به سایر نسل های قبل خود داشت. از جمله ویژگی‌های این محصول می‌توان به شارژ توسط جعبه ایرپاد، مقاوم در مقابل قطرات آب، جلوگیری از ورود نویز اشاره کرد.

ایرپاد 3

این کالای دیجیتال در سال 2021 با امکانات بیشتر و پیشرفته‌تری وارد بازار شد. از ویژگی‌های این کالای دیجیتال می‌توان به ردیابی دینامیک حرکت سر، بالا رفتن عمر باتری، برقراری تماس‌ها به صورت فول اچ دی، مقاومت بالا در مقابل آب، پخش صدا به صورت سه بعدی اشاره کرد. با خرید اقساطی airpods از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

ایرپاد پرو 2

در حال حاضر ایرپاد پرو 2 بهترین کالای دیجیتال موجود در بازار است که تمامی نقص‌ها قبل از خود را بهبود بخشیده است. از مهمترین تغییرات این کالای دیجیتال توان به طول عمر بیشتر باتری، ایجاد تراشه، ردیابی باکس شارژ، ارتقا سنسور اشاره کرد. 

خرید قسطی Airpods از قسطی کلاب

برای خرید انواع کالای دیجیتال اورجینال و با کیفیت باید به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کرد. سایت قسطی کلاب از بهترین و معروف‌ترین فروشگاه‌های معتبر در زمینه فروش انواع کالای دیجیتال است. همچنین علاوه بر تحویل به موقع کالای دیجیتال، امکان خرید اقساطی را برای خریداران فراهم ساخته است. با مراجعه به سایت قسطی کلاب به راحتی می‌توانید با خرید اقساطی Airpods کالای خود را تهیه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشي m52

خرید قسطی گوشي m52
اگر به دنبال خرید قسطی گوشي m52 با شرایطی بی نظیر هستید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. ...

خرید اقساطی هدفون بی سیم لنوو

خرید اقساطی هدفون بی سیم لنوو
برند لنوو یکی از بهترین برندها در زمینه تولید کالای دیجیتال است. برای خرید اقساطی هدفون بی سیم لنوو به بخش هدفون در دسته بندی کالای...