فروش اقساطی PS5 دیجیتال

تاریخ انتشار:
1403/2/13 13:36:34

اگر قصد خرید قسطی PS5 دیجیتال را دارید به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


فروش اقساطی PS5 دیجیتال


معرفی کنسول پلی استیشن 5 

آیا شما هم از بازی‌های کامپیوتری لذت می‌برید و دلتان می‌خواهد یک کنسول PS5 در منزل داشته باشید، اما سرمایه لازم برای خرید آن را ندارید؟ آیا دوست دارید که با خرید قسطی PS5 دیجیتال به مهیج‌ترین حالت ممکن اوقات فراغت تان را پر نمایید؟ نگران نباشید. خبرهای خوبی برایتان داریم. اگر تا انتها متن همراه ما بمانید ضمن بررسی شرایط خرید اقساطی کنسول بازی PS5، مشخصات کاربردی آن را نیز برایتان شرح خواهیم داد. 

پیش از خرید اقساطی PS5 دیجیتال، بیایید تا به بررسی این کنسول بازی سرگرمی محبوب و پرطرفدار بپردازیم و کمی با PS4 مقایسه نماییم. پلی استیشن 5، جدیدترین نسل از کنسول‌های بازی سونی می‌باشد. قدرت پردازش گرافیکی که این کنسول بازی دارد معادل 28.10 ترافلاپس، می‌باشد. تا به امروز این قدرت گرافیکی در هیچ کنسول بازی دیده نشده است و سونی همچنان پیشتاز کنسول‌های بازی می‌باشد. همچنین این عدد در مقایسه با نسخه قبلی سونی در پلی استیشن 4، تقریبا 5 برابر شده است. بنابراین می‌تواند برای دوستداران بازی‌های کامپیوتری دنیایی از واقعیت را در فضای بازی‌های مهیج خود تداعی نماید.

PS5 در مقایسه با PS4 دارای حافظه داخلی بالاتری می‌باشد. همچنین سرعت قطعات محاسباتی آن نیز بالاتر رفته است. علاوه بر این ما در کنسول بازی PS5 شاهد پشتیبانی این کنسول از دیسک‌های حجیم‌تر با رزولیشن‌های بالاتر هستیم. شما برای خرید قسطی PS5 دیجیتال با دو مدل Standard Edition و Digital Edition روبرو هستید که البته از نظر مشخصات فنی این دو مدل تفاوت چندانی با هم ندارند. اما در نسخه Digital Edition درایو مربوط به قرار دادن دیسک بازی‌ وجود ندارد.

با توجه به مطالبی که عنوان شد، مطمئنا اگر بخواهیم به صورت تخصصی از کانفیگ داخلی این دستگاه صحبت کنیم تمایل شما برای خرید اقساطی PS5 دیجیتال بیشتر می‌شود. مشخصات داخلی این کنسول بازی سرگرمی محبوب به شرح زیر می‌باشد. 

1. CPU8 هسته با فرکانس 3.5 گیگاهرتز
2. رم 16 گیگابایت
3.خروجی تصویر 4K-8K
4.پشتیبانی از هارد اکسترنال USB دارد
5.پهنای حافظه 448 گیگابایت بر ثانیه
6.توان پردازشی 10-28
7.فضای ذخیره سازی داخلی 825 گیگابایت ssd
8.گرافیک 28.10 با فرکانس متغیر 23.2 GH 

نکات مهم برای خرید قسطی PS5

نکته مهمی که زمان خرید PS5 دیجیتال باید به آن توجه داشته باشید نوسان قیمتی این محصول می‌باشد. در واقع این کنسول بازی با تغییر قیمت دلار دچار تغییر قیمت می‌شود. بنابراین چنانچه قصد خرید این محصول را دارید و نگران بودجه خود هستید، با پس انداز کردن امکان خرید آن را نخواهید داشت. با توجه به روند صعودی قیمت این کنسول بازی، خرید اقساطی آن گزینه بسیار معقولی می‌باشد. 

حتی خیلی از کسانی که با PS4  بازی می‌کنند نیز با توجه به مشخصات عالی و بازی‌های مهیج این کنسول تمایل دارند که PS5 را جایگزین PS4 نمایند. یکی از امتیازات کنسول بازی PS5 این است که شما می‌توانید بازی‌هایی که در سری 4 این دستگاه قدرتمند قابل اجرا بودند را در این کنسول نیز استفاده نمایید. اگر شما هم چنین قصدی دارید و بودجه تان کافی نیست، مطمئنا خرید اقساطی PS5 دیجیتال می‌تواند شما را به خواسته تان برساند. اما چطور در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

خرید قسطی PS5 دیجیتال از قسطی کلاب

قسطی کلاب یکی از شناخته شده ترین سایت‌های فروش آنلاین نقد و اقساط کالاهای برقی، دیجیتالی، لوازم خانگی می‌باشد. با ورود PS5 در رده کنسول‌های بازی، خرید قسطی کنسول بازی PS5 دیجیتال نیز در لیست فروش قسطی این سایت قرار گرفت. هدف مجموعه قسطی کلاب جلب رضایت مصرف کنندگان و رفع نیاز آنها بدون درگیری مالی می‌باشد. به همین جهت با ارائه طرح‌های فوق العاده خرید اقساطی محصولات مختلف، این فرصت را به شما می‌دهد تا بتوانید همگام با تکنولوژی روز دنیا باشید. برای لذت بازی در کنسول PS5 تنها چند کلیک ساده فاصله دارید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی پلی استیشن 4 پرو ویژه کارمندان

خرید قسطی پلی استیشن 4 پرو ویژه کارمندان
اگر تمایل به خرید قسطی پلی استیشن 4 پرو دارید، به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید...

قیمت ps4

 قیمت ps4
Ps4 مانند سگا و آتاری است که در زمان های گذشته یکی از بازی های کامپیوتری و وسایل سرگرمی برای کودکان و نوجوانان و حتی بزرگسالان شناخته شده بودند...