قیمت انواع کنسول های بازی

تاریخ انتشار:
1403/2/27 06:39:24



جهت مشاهده قیمت انواع کنسول های بازی به صورت اقساطی به بخش  بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.



قیمت انواع کنسول های بازی


اطلاعات درباره خرید انواع کنسول های بازی

انواع کنسول های بازی امروزه در ایران چه در خانه و چه در مکان های مختلفی مانند گیم نت ها به کار گرفته می شوند. کنسول بازی ابزاری است جدید و قدرتمد برای اجرای تمامی انواع بازی های دلخواه شما. شرکت های مایکروسافت و سونی، غول های بزرگ تولید و عرضه کنسول های بازی هستند.

در این مطلب می خواهیم به پارامترهای تاثیر گذار در قیمت انواع کنسول های بازی بپردازیم. عوامل مختلفی روی قیمت این دستگاه ها تاثیر دارند. مشخصات فنی، میزان فروش در بازار، وجود مدل های جدید دستگاه ها در بازار و نحوه فروش به صورت نقدی یا اقساطی از جمله این عوامل هستند. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید. تحلیلی کلی برای آشنایی بیشتر شما با پارامتر های قیمت انواع کنسول بازی در ادامه مطلب ارائه می دهیم.

عوامل موثر در قیمت انواع کنسول های بازی

موثر ترین عوامل در قیمت انواع کنسول های بازی عبارتند از:

  • پردازنده گرافیکی
  • پردازنده اصلی
  • ظرفیت هارد دیسک
  • رزولوشن تصویر
  • اقلام همراه کنسول
  • قابلیت های ویژه
  • میزان عرضه در بازار
  • نرخ ارز وارداتی
  • خرید اقساطی یا نقدی

حال برای آشنایی بیشتر با قیمت انواع کنسول های بازی مقایسه ای انجام می دهیم.

قیمت انواع کنسول های بازی

در این قسمت برای آشنایی بیشتر شما با قیمت انواع کنسول های بازی، اطلاعاتی از سه مدل از سه برند برتر تولید کننده کنسول های بازی جهت مقایسه به شما ارائه می شود.

  • کنسول بازی نینتندو Nintendo Switch With Neon Blue and Neon Red Joy Con: این کنسول محصول کمپانی نینتندو (Nintendo ) است. پردازنده های گرافیکی و اصلی آن از انواع پردازنده شخصی‌سازی شده انویدیا تگرا (NVIDIA) است. هارد دیسک 32 گیگابایتی و دسته بازی بی سیم از دیگر مشخصات این کنسول بازی هستند. 
  • رزولوشن تصویر فول اچ دی 1080*1920 و اقلام همراه و قابلیت های وای فای، داک، صفحه نمایش، جوی کان، کابل HDMI، آداپتور و Joy‑Con Grip و Joy‑Con Wrist Straps از دیگر مزایای این کنسول بازی هستند. 
  • این کنسول با چنین مشخصاتی، قیمتی در بازه 6 میلیون تومان تا 6 میلیون و 500 هزار تومان دارد. کنسول بازي Playstation 4 Pro Region 2 CUH 7116B: این کنسول بازی محصول شرکت سونی است. پردازنده اصلی آن AMD "Jaguar" Processor - 8 Cores و پردازنده گرافیکی آن 4.20Flops, AMD Radeon Graphics Core است. رم 8 گیگابایتی و 1 ترا بایت هارد دیسک نیز از دیگر مشخصات این محصول می باشد.
  •  اقلام همراه آن شامل  بازی فیزیکی Assassin's Creed Origins، دسته بازی Dual Shock 4، هدست مونو، کابل برق، کابل HDMI و کابل USB است. از مزایا و قابلیت های آن نیز می توان این موارد را نام برد: مجهز به بلوتوث نسخه 4.0 (LE)، دارای پورت USB 3.0، دارای سه عدد پورت USB، قابلیت اتصال به دوربین پلی‌استیشن 4، دارای طراحی جدید دسته. ایم کنسول با این ویژگی ها در بازه قیمتی بین 5 میلیون تا 5 میلیون و 500 هزار تومان قرار دارد.
  • کنسول بازی Xbox One X: این کنسول محصول شرکت مایکروسافت است. پردازشگر اصلی هشت هسته ای AMD-customized Jaguar Evolved و پردازشگر گرافیکی AMD Polaris و رم 12 گیگابایتی از مشخصات این محصول است. 
  • هارد دیسک 1 ترابایتی، پشتیبانی از رزولوشن 4K، پشتیبانی از HDR، سنسور مادون قرمز، دو عدد دسته‌ بازی بی‌سیم، کابل HDMI از اقلام همراه و سایر قابلیت های این کنسول می باشد. این کنسول بازی با مشخصات بالا قیمتی بین 6 میلیون تومان تا 6 میلیون و 200 هزار تومان خواهد داشت.

نحوه دریافت لیست قیمت انواع کنسول های بازی

سه محصول مقایسه شده، تنهای مدلهایی محدود از کنسول های بازی بودند که برای فهم شما از تاثیر مشخصات فنی و اعتبار برند بر روی قیمت توضیح داده شدند. شما می توانید برای دریافت لیست قیمت انواع کنسول های بازی، با مجموعه ما تماس حاصل فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی پی اس فور

خرید قسطی پی اس فور
کنسول بازی ps4 جز برترین کنسول‌های بازی دنیا می‌باشد. اگر تمایل به خرید قسطی پی اس فور دارید به بخش بازی سرگرمی در سایت...

خرید قسطی ps5 از قسطی کلاب

 خرید قسطی ps5 از قسطی کلاب
کنسول جذاب سونی یکی از بهترین وسایل مخصوص بازی و سرگرمی است. برای خرید قسطی ps5 از قسطی کلاب به بخش کنسول بازی در دسته بندی...