ظرفشویی ال جی

تاریخ انتشار:
1403/2/29 10:04:04

ماشین ظرفشویی یکی از ملزومات مهم در آشپزخانه می‌باشد که نبود آن مشکلات بسیاری را به ارمغان می‌آورد. اگر علاقه‌مند به خرید نقدی یا اقساطی ظرفشویی ال جی می‌باشید به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


 ظرفشویی ال جی


معرفی ماشین ظرفشویی ال جی

ال جی یکی از شناخته‌ترین و مشهورترین کمپانی‌های موجود در جهان است که به تولید محصولات نوآورانه و پیشرفته می‌پردازد. این محصولات شامل لوازم صوتی تصویری، گوشی‌های هوشمند، لوازم خانگی و سیستم‌های تهویه مطبوع می‌باشد.

یکی از محصولات تولیدی فوق‌العاده این کارخانه، ماشین‌های ظرفشویی می‌باشد. با وجودی که قیمت ماشین ظرفشویی بالا رفته است، ولی برند ال‌جی قیمتی متعادل دارد. ماشین‌های این برند از تکنولوژی‌های پیشرفت‌های برخوردارند. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی ظرفشویی ال جی در قسطی کلاب فراهم شده است.

ویژگی‌های خاص

این ماشین‌ها سبب می‌شوند تا شستشوی دستی را به طور کل فراموش کنید. از فناوری بخار لذت ببرید و ظروفی تمیزتر از پیش داشته باشید. در مصرف بهینه انرژی تلاش کنید. 

همچنین از دستگاه‌های به روزی که مجهز به اینترنت می‌باشد، بهره‌مند شوید. ماشین‌های ظرفشویی الجی از موتور اینورتر دایرکت درایو استفاده می‌کنند که بسیار قدرتمند است و در مصرف انرژی بهینه عمل می‌کنند. فضای داخلی بزرگی دارند و تمامی ظروف شما در آن جای می‌گیرد و جهت شستشوی ایده‌آل و بهداشتی از تکنولوژی بخار استفاده می‌کند. شستشوی بخار باعث می‌شود تا با استفاده از آب و گرما بخار ایجاد شود که سبب ضد عفونی می‌شود.

این ضد عفونی شامل مواد شیمیایی نیست. با تکنولوژی بخار تمامی ظروف شما خواهد درخشید. با خرید نقدی یا اقساطی ظرفشویی ال جی قدرت و کیفیت را با هم تجربه کنید!

تکنولوژی بخار

ماشین‌های ظرفشویی جدید ال جی مجهز به بخارشوی Steam Clean هستند که در واقع از دو فناوری متفاوت به نام‌های True Steam و Quad Wash بهره‌گیری می‌کند تا نهایت شستشو را با قدرت بالا به شما ارائه می‌دهد.

این استاندارد یک تحول فوق‌العاده را در تکنولوژی ماشین‌های لباسشویی ارائه می‌دهد و سبب می‌شود تا برند ال جی نسبت به رقبای خود متمایز عمل کند. بازدهی انرژی بالایی داشته باشد و کم‌مصرف بماند.

تمامی ماهیتابه‌ها و قابلمه‌های کثیفی که باقی مانده غذا بر روی آن‌ها قرار دارد. به آرامی تمیز می‌شوند. این قابلیت پس از تمام شدن چرخه شستشو عمل می‌کند و از لکه افتادن روی ظروفی که بر اثر جا ماندن آب می‌باشد، جلوگیری به عمل می‌آورد. با خرید نقدی یا اقساطی ظرفشویی ال جی همه ظروفتان از تمیزی می‎‌درخشد!

بازوهای چهارگانه

علاوه بر این، تکنولوژی کوآد واش نیز کمک می‌کند تا چهار بازوی قدرتمند اسپری کننده که در بیشتر ماشین‌های ظرفشویی رقیب، تعدادشان فقط دو عدد می‌باشد، سطح تمیزی را دو برابر کند. 

این بازوها با حرکت به جلو، حرکت چرخشی و پاشیدن آب از زوایا و جهات مختلف، به تمیزی بیشتر ظروف کمک می‌کنند. با خرید نقدی یا اقساطی ظرفشویی ال جی شستشوی واقعی پدیدار می‌گردد!

موتور اینورتر دایرکت

موتورهای اینورتر دایرکت که در ساخت ماشین‌های ظرفشویی ال جی به کار می‌روند، سبب می شوند تا بازدهی دستگاه بالاتر برود و در ضمن سر و صدای کمتری نیز تولید شود و کمک می‌کند تا آب، با قدرت و فشار بیشتری پاشیده شود و حتی ظروف حساس و شکننده نیز که به ملایمت زیادی نیاز دارند، به خوبی شسته و تمیز شوند. بنابراین، بدون آسیب دیدن به نحو احسن شسته خواهند شد. با خرید نقدی یا اقساطی ظرفشویی ال جی شستشو رویایی می‌شود!

قابلیت‌های خاص

در این ماشین‌ها قابلیت تنظیم ارتفاع در قسمت نگهدارنده ظروف فراهم شده است. بنابراین، کاربران می‌توانند تمامی قابلمه‌ها و ظروف حجیم خود را در طبقات مختلف جای دهند. 

از دیگر قابلیت‌های موجود در ماشین‌های ظرفشویی برند ال جی، داشتن چرخه شستشوی نه گانه است که می‌تواند توسط به صورت آنلاین توسط برنامه مخصوصی به نام اسمارت تینکیو دانلود شود. 

ماشین‎های ظرفشویی ال جی منعطف هستند. استفاده راحتی دارند و عملکردشان نیز عالی می‌باشد. با خرید نقدی یا اقساطی ظرفشویی ال جی امکاناتی استثنایی خواهید داشت. می‌توانید بگویید تمام نوآوری‌هایی که از ال جی انتظار دارید، برآورده شده است!

خرید ماشین ظرفشویی قسطی از قسطی کلاب

می‌توانید برای خرید ماشین ظرفشویی ال جی به قسطی کلاب مراجعه نمایید. در این فروشگاه اینترنتی تسهیلاتی برای فروش ظرفشویی ال جی قرار داده شده است.

با توجه به کیفیت و امکانات قیمت ماشین ظرفشویی ال جی مناسب است. پس دست به کار شوید. از تسهیلات خرید اقساطی در قسطی کلاب برخوردار شوید. 

از لیزینگ‌های معتبر در سایت قسطی کلاب وام بگیرید و ماشین ظرفشویی ال جی را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید نقدی یا اقساطی ظرفشویی ال جی از این سایت است!

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی فر توکار

خرید اقساطی فر توکار
خرید اقساطی فر توکار شیوه ای عالی و مقرون به صرفه برای خرید این دستگاه پخت و پز فوق العاده است که با شیوه ی پخت بی نظیر خود، طعم و مزه ی خوشمزه ای...

خرید قسطی ماشین لباسشویي جی پلاس

خرید قسطی ماشین لباسشویي جی پلاس
جی پلاس برندی استثنایی و عالی در زمینه محصولات خانگی است. برای خرید قسطی ماشین لباسشویي جی پلاس به بخش ماشین لباسشویی در...