خرید اقساطی اسپیکر بلوتوثی jbl

تاریخ انتشار:
1403/2/7 07:23:09

اگر به دنبال خرید یک اسپیکر استثنایی و جذاب هستید، به بخش اسپیکر و بلندگو در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید اقساطی اسپیکر بلوتوثی jbl


اسپیکر بلوتوثی jbl

با خرید قسطی اسپیکر بلوتوثی jbl، شنیدن صدای دلنشین طبیعت و موسیقی زیبا برای شما امکان پذیر می‌گردد. امروزه برند JBL یکی از برندهای شناخته شده در تولید و ساخت انواع اسپیکر به شمار می‌آید. این بلندگو با داشتن توان خروجی 20 وات یکی از اسپیکرهای پر قدرت محسوب می‌شود. 

با مراجعه به سایت شرکت، شما می‌توانید دامنه گسترده‌ای از انواع کالای دیجیتال، به ویژه اسپیکرهای مختلف عرضه شده را مشاهده نمایید. علاوه بر ویژگی‌های فنی هر محصول، شما خواهید توانست، قیمت هر کالا را مشاهده و آن را با سایر عرضه کنندگان محصول مقایسه نمایید. شکل آیرودینامیکی جذاب این محصول، تصویر ظاهری منحصر به فردی را به آن بخشیده است. اسپیکرهای جی بی ال، امکان برقراری ارتباط با تلفن همراه از طریق بلوتوث را دارا هستند. 

این دستگاه علاوه بر ارتباط بلوتوثی با موبایل، امکان ارتباط با سایر انواع کالای دیجیتال را دارد. بدین ترتیب شما می‌توانید هر ابزار صوتی و تصویری را که درگاه بلوتوث داشته باشد، به این بلندگوها متصل نمایید. با خرید اقساطی اسپیکر بلوتوثی jbl، شما اسپیکری را در اختیار گرفته اید که دارای یک میکروفن داخلی برای دریافت تماس‌های تلفنی است. بدین ترتیب در صورتی که این اسپیکر به تلفن همراه متصل باشد، در زمان دریافت تماس ورودی شما صدای آرام زنگ تلفن را شنیده و می‌توانید برای پاسخ به مخاطب تصمیم‌گیری نمایید. طراحی استوانه ای و داشتن لبه‌های ملایم در گونه‌های مختلف این محصول، استفاده از آن را تسهیل می‌نماید.

این بلندگوها ضد آب می‌باشند و شما می‌توانید بدون نگرانی آن را در فضاهای مرطوب منزل، محل کار و یا طبیعت، استفاده نمایید. بدین ترتیب در صورت برخورد آب با بدنه این محصول، قطرات آب به بخش‌های الکترونیکی آن آسیبی وارد نمی‌کند.   

مزایای خرید اسپیکر بلوتوثی jbl

این کالای دیجیتال، با دارا بودن وزن تقریبی 540 گرم، یک محصول سبک محسوب می‌گردد. بنابراین حمل آن در مسافرت و یا در هنگام تفرج در طبیعت بسیار آسان است. با خرید اقساطی اسپیکر بلوتوثی jbl شما می‌توانید از داشتن یک محصول دارای استاندارد IPX7 در زمینه مقاومت در برابر رطوبت بهره‌مند شوید. پورت microUSB طراحی شده در کنار این محصول به شما کمک می‌کند تا به راحتی آن را شارژ نمایید. به علاوه در صورت عدم امکان اتصال دستگاه از طریق بلوتوث، شما می‌توانید آن را از طریق کابل به وسایل خود متصل نمایید.  کابل TYPE-C از اقلام همراه این محصول است که کاربردهای متعددی را برای کاربران دارا می‌باشد. 

زیبایی خاص اسپیکر جی بی ال 

با خرید قسطی اسپیکر بلوتوثی jbl شما خواهید توانست از داشتن یک اسپیکر با ظرفیت باتری 4800 MAh بهره ببرید. این باتری از نوع لیتیوم پلیمری بوده و دوام فوق العاده‌ای در طول زمان دارد. علاوه بر این، باتری موجود در این دستگاه، امکان پخش 12 ساعت موسیقی پیاپی را به کاربر می‌دهد. برای شارژ این دستگاه، کافی است اسپیکر را به مدت 2.5‌ساعت شارژ نمایید. ابعاد این اسپیکر 74x69x181 میلی‌متر می‌باشد و به سادگی در داخل کیف یا کوله پشتی شما قرار می‌گیرد. توان خروجی این دستگاه 20 وات است و مصرف الکتریسیته ناچیزی دارد. نسبت سیگنال به نویز این اسپیکر 90 دسی بل است و کیفیت صوتی ایده آلی را برای شنونده ایجاد می‌نماید.  

نحوه خرید اقساطی اسپیکر بلوتوثی jbl

اگر به سایت قسطی کلاب با آدرس www.ghesticlub.com مراجعه نمایید شما می‌توانید از امکان خرید قسطی اسپیکر بلوتوثی jbl استفاده نمایید. تسهیلات خرید اقساطی، این محصول و سایر انواع کالای دیجیتال در این پورتال ارائه شده است.  با مراجعه به این سایت شما خواهید توانست از روش‌های پرداختی گوناگون استفاده نمایید. در بخش پرداخت وجه، روش‌های گوناگون مالی، نظیر: "هامرز (حامی)"، "لیزینگ پارسیان"، "طرح پایا" و طرح  "بای‌چک"، قابل مشاهده می‌باشد. اگر تمایل داشته باشید کالای دلخواه خود را بصورت نقدی بخرید، سفارشات شما حداکثر پس از 5 روز کاری، به آدرس شما ارسال خواهد شد. استفاده از تسهیلات فروش قسطی انواع کالاها در این پورتال فراهم شده است.  

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لپ تاپ

خرید اقساطی لپ تاپ
خرید اقساطی لپ تاپ، پیشنهادی جذاب و مناسب برای خرید لپتاپ می تواند باشد. خرید اقساطی لپتاپ با توجه به نوسانات بازار و شرایط اقتصادی، بهترین و ...

هدفون سامسونگ اقساطی

هدفون سامسونگ اقساطی
یکی از بهترین به صرفه ترین ها جهت تماس و گوش دادن موزیک هدفون ها هستند که یکی از بهترین مارک ها ......