خرید اقساطي a52 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/9 01:52:37

اگر قصد خرید اقساطي a52 سامسونگ با قیمتی استثنایی را دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطي a52 سامسونگ


گوشی‌های هوشمند شرکت سامسونگ

علاقه مندان به دنیای علم و تکنولوژی و کالای دیجیتال حتما تا به حال اسم و نام شرکت سامسونگ را شنیده‌اند. این شرکت در زمینه تولید و فروش انواع کالای دیجیتال مختلف همانند گوشی‌های هوشمند فعالیت می‌کند. البته ناگفته نماند که محصولات دیگری مانند یخچال و تلویزیون‌های با کیفیت نیز توسط این شرکت تولید و به بازار جهانی عرضه شده است.

از انواع گوشی‌های موبایل تولید شده توسط شرکت سامسونگ، گوشی موبایل a52 است که در ادامه به توضیح مشخصات، نحوه خرید نقد و خرید اقساطی این گوشی خواهیم پرداخت. گوشی سامسونگ a52 یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های سری a سامسونگ است دلیل آن هم قیمت خوب در مقابل مشخصات بسیار عالی آن می‌باشد. جالب است بدانید که این گوشی در 17 مارس سال 2021 به بازار جهانی عرضه شد. برای خرید قسطي a52 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

طراحی ظاهری و بدنه کالای دیجیتال سامسونگ a52

از نظر طراحی و ساخت، این کالای دیجیتال از جنس پلاستیک و شیشه ساخته شده است. محافظ گوریلا گلس بر روی قاب جلویی این گوشی نیز نصب شده که باعث افزایش مقاومت این دستگاه شده است. قاب پشتی از جنس پلاستیک ساخته شده است. وزن این کالای دیجیتال 189 گرم است که در مقابل رقبای این گوشی، وزن مناسبی است. با خرید اقساطي a52 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

شرکت سامسونگ در بخش طراحی و ساخت به این گوشی آی پی 67 را اختصاص داده است. این عدد در واقع به معنای مقاوم بودن گوشی در برابر گرد و غبار، همچنین عدم نفوذ آب تا عمق یک متری به مدت 30 دقیقه است. گوشی دو شیار برای سیمکارت و حافظه جانبی نیز قرار داده شده است. شما می‌توانید از این شیارها به صورت هیبریدی استفاده کنید. منظور از هیبریدی این است که، شما می‌توانید از دو سیم کارت همزمان استفاده کنید، یا یک سیم کارت و یک کارت حافظه جانبی در درون آن قرار دهید. 

صفحه نمایش

صفحه نمایش این گوشی که در واقع نقطه قوت این گوشی به حساب می‌آید، از نوع سوپر امولد است. تازه سازی و یا همان نرخ نوسازی تصویر در این گوشی برابر با 90 فریم بر ثانیه است. این گوشی می‌تواند شما را در اجرای بازی و فیلم‌های اکشنی که جهش تصویر زیادی دارند به خوبی همراهی کند.

تراکم پیکسلی صفحه نمایش این گوشی که باعث باکیفیت‌تر شدن صفحه نمایش این گوشی نیز شده است 407 پیکسل بر اینچ است. جالب است بدانید که صفحه نمایش این کالای دیجیتال شیش و نیم اینچ است. شرکت سامسونگ حسگر اثر انگشت این گوشی را به دلیل اینکه صفحه نمایش این کالای دیجیتال سوپر امولد است را، روی صفحه نمایش آن قرار داده است. برای خرید قسطي a52 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

پردازنده و دوربین سامسونگ a52

پردازنده این گوشی از نوع اسنپدراگون مدل 720g است که می‌تواند شما را در اجرای برنامه‌های سنگین و بازی‌های به روز مانند کالاف دیوتی موبایل به خوبی همراهی کند. پردازنده این گوشی 64 بیتی است که باعث افزایش سرعت عملکرد این گوشی شده است.

دوربین‌های گوشی

لنز واید 64 مگاپیکسلی
لنز 5 مگاپیکسلی ماکرو
لنز 12 مگاپیکسلی اولترا واید

وجود این لنزها باعث شده که بتوانید عکس‌های خارق‌العاده‌ای را ثبت نمایید. دوربین سامسونگ a52 دارای کیفیت بسیار عالی و واقعی نسبت به رقبای خود با این مشخصات است. 

قسطی کلاب و شرایط خرید اقساطي a52 سامسونگ

اگر شما هم علاقه مند به خرید قسطي a52 سامسونگ شده‌اید می‌توانید از شرکت‌های مختلف مانند قسطی کلاب که اقدام به فروش قسطی کالای دیجیتال می‌کنند این گوشی را خریداری نمایید.

شرکت قسطی کلاب برای رفاه حال مشتریان خود طرح‌های فروش قسطی را ارائه کرده است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت: چابک روش خرید اقساطی برای اشخاص شاغل به صورت دولتی و یا حتی آزاد است. سقف خرید کالا تا سقف چهل میلیون تومان در طرح چابک است. در طرح چابک لازم است که مدرک هویتی و ضمانت را به شرکت قسطی کلاب ارائه دهید.

بای چک طرح دیگر قسطی کلاب است. شما با استفاده از بای چک، با کمترین مدارک ضمانت تا سقف 150 میلیون تومان کالای دیجیتال بصورت خرید اقساطی استفاده نمایید. این طرح برای خرید قسطی گوشی a52 سامسونگ بسیار مناسب است. قسطی کلاب طرح‌های گوناگونی را برای خرید اقساطی پیش بینی و اجرا کرده است. شما می‌توانید برای خرید اقساطي a52 سامسونگ از آنها استفاده کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی آیفون 14 با چک

خرید قسطی آیفون 14 با چک
آیفون 14 جدیدترین محصول اپل با ظاهری استثنایی و امکاناتی عالی است. برای خرید قسطی آیفون 14 با چک به بخش موبایل در دسته بندی...

خرید قسطی تبلت s8

خرید قسطی تبلت s8
برای داشتن یک تبلت عالی سامسونگ مدل‌های متنوعی به شما عرضه خواهد کرد. با خرید قسطی تبلت s8 از بخش تبلت در بخش کالای دیجیتال یک...